Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - volgende Laatste
Bericht van Thomas uit Pijnacker
geplaatst op 12-09-2016
Voor het eerst onderhoud laten plegen en direct een contract in laten gaan. Monteur legde alles prima uit. Heeft (ook i.v.m. een storing) de CV uit elkaar gehaald en goed schoon gemaakt. Ondanks dat het een duur geintje was is het onderhoud goed bevallen.
Bericht van P.Balm uit Hoofddorp
geplaatst op 11-09-2016
Snel, accuraat, deskundig, prijzen concurrerend. Fijn dat zowel CV onderhoud als reinigen ventilatiekanalen in hetzelfde bezoek geregeld kon worden.
Bericht van Ton van Seeters uit Waspik
geplaatst op 11-09-2016
Keurig de Ketel vervangen op een bloedhete dag op zolder,professioneel gedaan door ziekte wat later dan gepland op tijd geïnformeerd zodat ik nog boodschappen kon doen.
Bericht van M.G. Speelman-van Hartingveldt uit Houten
geplaatst op 10-09-2016
Onze ervaringen met Warmtebron zijn van dien aard dat wij nooit meer een andere firma willen hebben. De mensen die bij ons kwamen werken zijn netjes, beleefd, werken snel en keurig en zijn goede vakmensen. We zijn iedere keer weer verrast door Suzanne. Een vakvrouw die haar mannetje staat! Onze complimenten!
Bericht van Linda Millenaar uit Zaandam
geplaatst op 09-09-2016
Fijn dat Warmtegroep bijhoudt wanneer er weer een afspraak gepland moet worden! Afspraak is snel geregeld en het onderhoud wordt zorgvuldig gedaan. Alles was weer in orde.
Bericht van kirsten uit Utrecht
geplaatst op 09-09-2016
Goed emailcontact vooraf. Helaas wel zeer ruime tijdspanne waar tussen monteur langs zou komen. Gelukkig stond hij direct om 8.30 op de stoep en heb ik niet lang hoeven wachten.
Bericht van Gerben Bruins uit Amersfoort
geplaatst op 09-09-2016
Vandaag monteur voor controle langsgeweest. Keurige controleur. Onderdeel vervangen met goede uitleg.
Bericht van Sjoerd Smink uit Utrecht
geplaatst op 09-09-2016
Wat dubbele gevoelens over dit bedrijf. Aan de ene kant is dienstverlening wel oke, aan de andere kant heb ik twee keer een storing binnen een week gehad. Hierdoor moest twee keer de voorrijkosten betaald worden. Toegegeven, het waren verschillende storingen en de ketel begint oud te worden, maar is toch wel vervelend dat vlak na de reparatie een nieuwe storing ontstaat waardoor er dubbele kosten waren.
Onze reactie: Het is vervelend dat u kort achter elkaar een storing had. Als u geen abonnement heeft dan worden er altijd voorrij en arbeidskosten in rekening gebracht.
Bericht van Jessica uit Amsterdam
geplaatst op 08-09-2016
Ga wel naar een ander,beetje vreemd dat ik bijna een halve dag thuis moet zitten omdat mijn ketel onderhouden moet worden dat is toch niet van deze tijd. Kan dat niet in de avond uren.
Onze reactie: Een exacte tijd is niet te geven vanwege het verkeer, maar ook omdat wij vooraf niet weten wat een monteur aantreft en eventuele onvolkomenheden direct willen verhelpen.
Bericht van Jos Strausman uit Rotterdam
geplaatst op 08-09-2016
Na een aantal jaren slechte ervaringen met diverse onderhoudsbedrijven zijn wij recentelijk met onze vereniging met 50 CV ketels overgestapt naar Warmte Groep. Het verbaasde ons dat de verschillende monteurs tussen het ½ en 1 uur bezig waren. Dit omdat de voorgaande bedrijven het gemiddeld in 15 minuten voor gezien hielden. Warmte Groep monteurs lieten zien dat pakkingen al jaren niet vervangen waren en afstellingen niet juist waren. Ook bij een recente storing stond er dezelfde dag een monteur voor de deur. Namens de vereniging COMPLIMENTEN!
Eerste Vorige - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 212 beoordelingen