Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - volgende Laatste
Bericht van Robert Korving uit Scheveningen
geplaatst op 07-09-2016
Abonnement afgesloten. Ruim van te voren aankondiging wanneer monteur langs komt. CV ketel schoongemaakt, water bijgevuld. Nota met pin betaald en weer tevreden. Voordeel abonnement: vaste prijs en warmtegroep maakt jaarlijkse afspraak.
Bericht van Dorothé van Overbeek uit Leiden
geplaatst op 06-09-2016
Vandaag geprobeerd een afspraak te maken met Warmte Groep voor het vervangen van mijn cv-ketel. Aan de telefoniste legde ik uit dat de situatie in ons oude huis nogal complex is en dat het handig zou zijn om er iemand naar te laten kijken. "Nee hoor, stuurt u ons maar twee foto's van de ketel dan sturen we u een offerte." Twee foto's verstuurd, mail terug:"Hier kunnen wij niets mee, als u uw gegevens doorgeeft kunnen we misschien een afspraak inplannen om de situatie te bekijken." Gegevens verstuurd, retourmail met afspraak over twee weken teruggekregen, tussen 11 en 14 uur.. Op mijn daarop volgende mail met de vraag of het misschien ook 's morgens of 'middags kon zodat ik niet een hele dag vrij hoef te nemen, kreeg ik één zin als antwoord: "Dan kunnen wij u helaas niet van dienst zijn" TOP-service hoor!! Bij Warmte Groep staan ze echt altijd voor je klaar....
Onze reactie: Het is jammer dat wij u niet van dienst kunnen zijn. Uw weergave is niet geheel juist, u wilde een offerte bezoek op een kortere termijn liefst ochtend of middag. Wij gaven aan dat de kortere termijn niet mogelijk was.
Bericht van Elmendorp uit Delft
geplaatst op 06-09-2016
Onderhoudsmonteur prima op de afgesproken tijd.Onderhoud snel en keurig geregeld.Nette monteurs,kortom,prima bedrijf.
Bericht van Meer uit lansingerland
geplaatst op 05-09-2016
1ste ondehoudsbeurt gehad, was goed geregeld en goed verlopen
Bericht van Christine Kuiper uit Utrecht
geplaatst op 05-09-2016
Prima service. Nam de tijd en alles in overleg.Tevreden!
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
geplaatst op 05-09-2016
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd, zie bij nieuws.
Bericht van Nico Lieben uit Vleuten
geplaatst op 05-09-2016
Zeer tevreden. De monteur komt op afgesproken tijdstip en werkt vlg. het principe: "Niet lullen, maar poetsen" Houden zo!
Bericht van Muriel Hopmans uit Amsterdam
geplaatst op 05-09-2016
Afspraak maken was eenvoudig, ik werd half uur van tevoren gebeld door de monteur. Er werd netjes gevraagd of ik een onderdeel wilde laten vervangen dat vervangen moet worden en wat de extra kosten waren. Prima service
Bericht van Bunnik uit Woerden
geplaatst op 05-09-2016
Fijne monteur, snelle check en goede service.
Bericht van kraaijeveld uit Den Haag
geplaatst op 31-08-2016
Binnen 2 dagen stond de monteur al voor de deur ondanks dat er geen haast bij was. De klus was binnen 30 minuten geklaard. Wat een goede service Groet Rein Kraaijeveld
Eerste Vorige - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...