Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - volgende Laatste
Bericht van A.J.M.Vet uit Diemen
geplaatst op 13-07-2016
Na goed advies 'nieuwe Blue Sense ketel geinstalleerd in 2 uur . Bekwame en vriendelijke medewerkers. Zeer aan te bevelen !
Bericht van Aart uit Zoetermeer
geplaatst op 13-07-2016
Monteur kon het probleem snel oplossen. Schrok alleen van de materiaal kosten maar goed daar kan de monteur niets aan doen.
Bericht van C. Vonk uit Utrecht
geplaatst op 11-07-2016
Leuke, vlotte service. Duidelijke uitleg van het gedane onderhoud, en goede afspraken gemaakt voor een volgend bezoek. Een erg prettige en professionele samenwerking! Dat geeft vertrouwen voor de toekomst.
Bericht van Jean Pierre Defesche uit Amsterdam
geplaatst op 10-07-2016
Het was een moeizame operatie, maar uiteindelijk is alles goed opgelost. Vriendelijk personeel en snelle service.
Bericht van Mark uit Zoetermeer
geplaatst op 10-07-2016
Goede communicatie, snelle service en dehelijk onderhoud zonder gedoe. Prima dus!
Bericht van C.Bakker uit Amsterdam
geplaatst op 08-07-2016
Mooi op tijd en duidelijk wat betreft het onderhoud. En een vrouw dat is ook eens leuk om te zien
Bericht van Warmte Groep BV uit Utrecht
geplaatst op 08-07-2016
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd, zie bij nieuws.
Bericht van Booy uit Utrecht
geplaatst op 04-07-2016
Twee jaar gelden op aanraden een Ferrili BluesSense laten monteren. Nu na twee jaar een onderhoudsbeurt en ketel zag er nog als nieuw uit. Zeer goede ervaring.
Bericht van Miranda uit Zaltbommel
geplaatst op 04-07-2016
Ketel opgehangen door nette monteurs die rustig uitleg gaven en alles opruimde. aanrader van begin tot einde, als de after sales service ook zo goed is dan TOPPERTJE
Bericht van Wendy uit Dordrecht
geplaatst op 04-07-2016
Vorige week is er een nieuwe CV-ketel geplaatst in ons nieuwe huis. Hoewel het rooster eigenlijk al vol zat kon er toch iets verschoven worden waardoor de volgende dag al een afspraak! Zeer vriendelijke en kundige monteurs kwamen op de afgesproken tijd langs en hebben alles keurig gemonteerd met duidelijk uitleg. Een 10 voor deze goede service!!
Eerste Vorige - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...