Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij da rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - volgende Laatste
Bericht van T. Vd steen uit ALPHEN AAN DEN RIJN
geplaatst op 23-03-2018
Twee jaar geleden klant van jullie geworden. Service contract van twee jaar ingekocht. Maar in die twee jaar niemand gezien. Net een week na het verlopen van het contract belde een medewerker op voor onderhoud. Ik dacht zit in t termijn. Maar of ik t contract wilde verlengen en de pakkingen moesten vervangen worden. oh en niet te vergeten, het watervat moest vervangen (4jaar oud) ik vroeg de monteur het water eerst aa te vullen en dan nogmaals te oordelen. Er was niets op te merken en hij bood excuus aan. Prima, daarna bleef mn cv tikken en liet ik iemand terug komen hiervoor. Ervan uitgaand, dit is gekomen na onderhoud en valt onder garantie mocht ik toch nog even een nieuwe pakking betalen. Ik voel me een beetje opgelaten omdat ik dit als kosteloos binnen de service had beschouwd. Nee er is geen garantie op pakkingen (heel raar verhaal over leverancier en bewijs dat t product niet goed was) ik twijfel om over te stappen,heb nu inmiddels een hele smak geld betaald voor een service die ik niet ervaar.
Bericht van F. Smit uit Amersfoort
geplaatst op 23-03-2018
Onlangs goed en netjes geholpen door een vriendelijke monteur.
Bericht van Maria Massone uit Amsterdam
geplaatst op 23-03-2018
Very good service and accommodating.
Bericht van Henk Aangeenbrug uit Soest
geplaatst op 23-03-2018
Zeer tevreden over de service van Warmte Groep!Susanne de service medewerkster/monteur krijgt van ons een dikke 10. Zeer klantvriendelijk en duidelijk in advies en raadgeving!
Bericht van H. Knoester uit Harderwijk
geplaatst op 23-03-2018
Prima tweedagelijkse service. Een week koud water en eindelijk kunnen douchen na vakkundige expertise van de monteurs. Ook de overdracht van vakkundige kennis naar klant, verloopt duidelijk. Men doet niet zomaar wat. Bedankt.
Bericht van Ronald uit Assendelft
geplaatst op 22-03-2018
Zoals elk jaar, prima service door een kundige en vriendelijke monteur
Bericht van J Dijkshoorn uit Breda
geplaatst op 19-03-2018
Goede en vakkundige service! Nette monteur.
Bericht van Bram Veenhuizen uit Amsterdam
geplaatst op 19-03-2018
Topservice. Vriendelijk personeel. Flexibel.
Bericht van van der Wees uit Tiel
geplaatst op 19-03-2018
Een nieuwe klant, want mijn vorige installateur heeft 'mijn' rayon opgegeven. Een heel prettige 1e kennismaking en ook de voorwaarden komen mij gunstig voor. Tevens vind ik de toon op uw site aangenaam.
Bericht van Jolanda van de Bilt uit Harmelen
geplaatst op 17-03-2018
Super professionele en vriendelijk personeel, goede controle op het apparaat, gelijk de onderdelen vervangen die stuk waren, had een aantal dingen opgeschreven die heeft ze allemaal nagelopen, makkelijk dat je gelijk kan betalen via het pinapparaat. Ben erg blij met de service.
Eerste Vorige - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...