Gastenboek
Onze klanten zijn belangrijk voor ons.
Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen.
De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.
Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).
Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.
Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.
Bericht van
Stephan uit Beverwijk
geplaatst op 15-06-2018


Zeer vriendelijk geholpen door Joke bij het maken van de afspraak. Een ook de monteur, Emil, was zeer vriendelijk en professioneel. Vertelde wat er vervangen moest worden en wat het zou gaan kosten. Zeer tevreden
Bericht van
Job berhitoe uit Bergschenhoek
geplaatst op 15-06-2018


Ik ben tevreden
Bericht van
Gerard Mallee uit Nieuwegein
geplaatst op 15-06-2018


Service beurt uitstekend vakkundig uitgevoerd.
Bericht van
Bastiaan uit Haaften
geplaatst op 15-06-2018

Eerste ervaring met het onderhoud aan de CV ketel. Uitgebreide controle uitgevoerd, erg vriendelijke monteur en dat voor een net tarief. Top!
Bericht van
Dirk uit Culemborg
geplaatst op 15-06-2018


Prima service tot op heden. Goed contact met de back Office gehad. Een bekwame monteur die de CV en MV van de juiste onderhoud heeft voorzien.
So far so good!
Bericht van
Caroline North uit DE BILT
geplaatst op 15-06-2018


Dik tevreden over de service!
Bericht van
Roeland Brouns uit Gorinchem
geplaatst op 14-06-2018


Storing in de CV is snel en adequaat opgepakt en opgelost.
Precies zoals je graag ziet als klant
Bericht van
M.S.Koring uit Rotterdam
geplaatst op 14-06-2018

keurig netjes. het valt wel op dat er altijd wel iets vervangen moet worden. men komt nooit alleen onderhoud doen. dan laten de monteurs onderdelen zien die dan niet goed meer zijn. maar ik zie niet of ze wel of niet goed zijn. misschien worden ze later wel in een andere ketel geplaatst. dus ja zoals bij kassa met auto keuren. de monteurs kunnen mij alles wijsmaken. als de ketel niks meer doet ja dan is hij stuk. nu werd er iets vervangen wat al vanaf instaleren op die manier zat.???
Bericht van
M. Kolfschoten uit Utrecht
geplaatst op 14-06-2018


Ik heb een onderhoudsabonnement voor 2 ketels in een boven- en benedenhuis. Ieder jaar wordt er online op tijd een afspraak gemaakt. De monteur komt op de afgesproken tijd! Goede service, professioneel, snel en adequaat. De online nota en met name ook het verslag van wat er wel/niet is gedaan vind ik een meerwaarde. Dank daarvoor.
Bericht van
Michiel Hoogmoed uit Den Haag
geplaatst op 13-06-2018

We hebben altijd goede ervaringen met de onderhoudsmonteur, die jaarlijks onze CV installatie naloopt en kleine reparaties uitvoert.
Verbeterpuntje: voor de afspraak wordt gevraagd om een tijdvak van 4 uur vrij te houden. Het zou fijn als op de dag zelf wat specifieker wordt aangegeven wanneer de monteur komt.