Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - volgende Laatste
Bericht van Piet Heijnen uit Roosendaal
geplaatst op 22-08-2016
Mijn eerste ervaring met een medewerker van Warmte Groep was erg positief.Vriendelijk persoon. Deskundig,goede uitleg en goede reiniging van de ketel.
Bericht van Fam. Van der Spek uit Gouda
geplaatst op 22-08-2016
Zojuist (vrijdag 19 aug.) jl heeft Warmte groep bij ons een nieuwe CV geïnstalleerd, keurig netjes alles geïnstalleerd en uitgelegd, wij kunnen er weer 15 jaar tegen aan.
Bericht van Bertje uit Spijkenisse
geplaatst op 22-08-2016
Tevreden !! Goede uitleg na ophangen van de nieuwe ketel, die ik niet direct begreep maar op mijn verzoek werd het nogmaals heel duidelijk uitgelegd.
Bericht van A.Venneman uit Almere
geplaatst op 22-08-2016
Er wordt snel gewerkt waardoor ik bang was dat het eind resultaat op detailniveau niet zou voldoen. Echter was mijn vrees ongegrond en is er blijk van vakmanschap gegeven, de nieuw geïnstalleerde ketel werkt tot op heden uitstekend.
Bericht van Bianca Smilde uit Nijmegen
geplaatst op 22-08-2016
De onderhoudsmonteur was vriendelijk, duidelijk en deed zijn werk efficiënt en netjes. De gasdruk bij de ketel bleek te laag, gasbedrijf ingeschakeld en die heeft de regelaar bij de meter vervangen. Ook bleek de kraan voor de ketel niet helemaal open zodat ik nu meer warmwater heb.
Bericht van Wouters uit De Meern
geplaatst op 22-08-2016
Hierbij mijn late reactie. 3 jaar gelden op Warmtegroep advies een Ferroli Blue Sense cv4 laten monteren die het prima doet en een lagere energierekening opgeleverd heeft. Ik heb bij de 1e onderhoudsbeurt er bijgestaand en de ketel zag er als nieuw uit. Dus zeer tevreden.
Bericht van Mieke Horstman uit Vijfhuizen
geplaatst op 19-08-2016
2 de onderhoudsbeurt door Warmte Groep. Prima service, alleen na 12.oo uur zou voor mij wat nauwkeuriger mogen. Voor de rest dik tevreden.
Bericht van R van der Hoek uit Alphen
geplaatst op 18-08-2016
Storing onlangs prima binnen een dag verholpen. Met service contract kostte dit alleen het materiaal.
Bericht van Kuif uit Breda
geplaatst op 16-08-2016
Goede service en kennis van zaken.
Bericht van J. Lijffijt uit IJsselstein
geplaatst op 16-08-2016
Mijn eerste ervaring met een medewerker van Warmte Groep was erg positief. Keurige persoon. Zeer deskundig, goede uitleg en neemt ruim de tijd voor een grondige reiniging.
Eerste Vorige - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 228 beoordelingen