Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij da rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - volgende Laatste
Bericht van Danny uit Bouman
geplaatst op 23-03-2016
Bij ons komt elk jaar een zeer vriendelijke dame die haar werk altijd erg netjes doet en de boel ook netjes achter laat. Ze moet me alleen geen meneer meer noemen want dan voel ik me zou oud. Wanneer ben ik een meneer geworden??? Groetjes Danny
Bericht van Teseling uit Zeist
geplaatst op 22-03-2016
Vorig jaar nw. thermostaat geplaatst ,wat andere bedrijven niet deden en nu contract genomen en de ketel werd grondig schoongemaakt. Zeer vriendelijke monteur.
Bericht van Warda uit Amsterdam
geplaatst op 19-03-2016
Monteur was op tijd. Heeft onderhoud gedaan. Vond alleen dat hij dat snel heeft gedaan(hooguit 1 kwartier) Had eerst een ander bedrijf en daar deed de monteur er 3 kwartier over. Toen had ik de ketel net 1 jaar.
Bericht van Jan van der lans uit Den haag
geplaatst op 18-03-2016
Goed onderhoud Wij overwinteren in Spanje en de ketel gaf storting en de zelfdedagde dag werd alles verholpen supper
Bericht van Ton Sol uit Amsterdam
geplaatst op 18-03-2016
Zeer tevreden over de manier van werken van Warmte Groep. Duidelijke afspraken, op tijd, vakkundige monteur. Extra werkzaamheden vooraf besproken en na toestemming direct uitgevoerd. Duidelijke factuur waarbij betaling met PIN mogelijk is. Kortom, een goed bedrijf dat het waard is om aanbevolen te worden!
Bericht van J.C. de Vijlder-Hennephof uit Amsterdam
geplaatst op 18-03-2016
Onderhoudsbeurt aan de ketel laten doen. Was hard nodig na 6 jaar. Twee onderdelen vervangen. Alles prima en snel geregeld door aardige monteur. Meteen abonnement afgesloten. Zeer goede service.
Bericht van Mehmet Evsen uit Rotterdam
geplaatst op 18-03-2016
Perfect geholpen vandaag door monteur van Warmtegroep!
Bericht van Volp uit Maarssen
geplaatst op 18-03-2016
Goede afstemming over de tijd van de afspraak. Netjes geholpen aan de telefoon. Onderhoudsbeurt aan de cv is uitgevoerd met alvast een tip om een bepaald onderdeel volgend jaar te vervangen. Ook meteen info gekregen over onderhoud aan de afzuiging. We zijn tevreden.
Bericht van Soraya uit Amstelveen
geplaatst op 17-03-2016
Leuke monteur, goed gewerkt.
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
geplaatst op 17-03-2016
Uw mening delen en € 25,- geld terug!
Onze reactie: De familie Galjoen uit Ridderkerk is geloot uit de 25 laatste schrijvers die hun ervaring over ons gedeeld hebben. De € 25,- is naar de rekening van de familie Galjoen overgemaakt. Deel als klant ook uw mening over ons en maak kans op een € 25,- geld terug!
Eerste Vorige - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...