Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - volgende Laatste
Bericht van C.Bakker uit Amsterdam
geplaatst op 08-07-2016
Mooi op tijd en duidelijk wat betreft het onderhoud. En een vrouw dat is ook eens leuk om te zien
Bericht van Warmte Groep BV uit Utrecht
geplaatst op 08-07-2016
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd, zie bij nieuws.
Bericht van Booy uit Utrecht
geplaatst op 04-07-2016
Twee jaar gelden op aanraden een Ferrili BluesSense laten monteren. Nu na twee jaar een onderhoudsbeurt en ketel zag er nog als nieuw uit. Zeer goede ervaring.
Bericht van Miranda uit Zaltbommel
geplaatst op 04-07-2016
Ketel opgehangen door nette monteurs die rustig uitleg gaven en alles opruimde. aanrader van begin tot einde, als de after sales service ook zo goed is dan TOPPERTJE
Bericht van Wendy uit Dordrecht
geplaatst op 04-07-2016
Vorige week is er een nieuwe CV-ketel geplaatst in ons nieuwe huis. Hoewel het rooster eigenlijk al vol zat kon er toch iets verschoven worden waardoor de volgende dag al een afspraak! Zeer vriendelijke en kundige monteurs kwamen op de afgesproken tijd langs en hebben alles keurig gemonteerd met duidelijk uitleg. Een 10 voor deze goede service!!
Bericht van R. van Kralingen uit Delft
geplaatst op 01-07-2016
Perfect op tijd, aardige en kundige monteur, goede communicatie, is het afgesloten onderhoudscontract meer dan waard !! AAA+++
Bericht van Juliette v Schijndel uit Den Bosch
geplaatst op 01-07-2016
Zeer goed geholpen en vriendelijke monteur!
Bericht van Lj uit Den bosch
geplaatst op 01-07-2016
Top service, prima op tijd en zeer vriendelijke monteur.
Bericht van Hugo uit Tiel
geplaatst op 01-07-2016
Reparatie snel uitgevoerd gelijk volgende dag (had eind vd middag gebeld) volgende dag weer andere storing, zelfde middag nog een keer langs. Alles werkt weer.
Bericht van Joyce Stomp-Blommaert uit Hoogvliet
geplaatst op 01-07-2016
Na een lang weekendje weg bleek weer thuis, dat er geen warm water was; verwarmingselementen waren warm, ondanks dat CV uit stond; melding gemaakt, dezelfde dag nog (zelfs einde van de ochtend al) kwam er een monteur; een 'dame' die haar vak verstaat! Keurig, duidelijk in communicatie en uitleg v.w.b. het probleem en oplossing. Onze tevredenheid over dit bedrijf werd wederom bevestigd! Inmiddels al aan een paar mensen dit bedrijf aanbevolen.
Eerste Vorige - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 228 beoordelingen