Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - volgende Laatste
Bericht van Mariska van leeuwen uit Vleuten
geplaatst op 01-07-2016
Prima service. Nette werklui. En idd alles wordt schoon achter gelaten. Ben erg tevreden.
Bericht van bert uit Tilburg
geplaatst op 01-07-2016
Perfect geregeld, monteurs namen oude ketel en alle troep direct mee.
Bericht van van Boxtel uit Vianen
geplaatst op 01-07-2016
Prima oppakken aanvraag. Nette en goede informatie op offerte. Zag er in het geheel goed verzorgd uit. Uitvoering zelfde, alles prima verzorgt
Bericht van Verkerk uit Utrecht
geplaatst op 28-06-2016
Warmte Groep onderhoud al sinds een paar jaar de verwarmingsketels in de door mij verhuurde panden in Amsterdam en Utrecht. De communicatie en service vind ik van topkwaliteit alsmede het meedenken in de veiligheid van de installaties. Zo heb ik dan ook overal CO melders/stops laten monteren.
Bericht van Phyllis uit hoofddorp
geplaatst op 27-06-2016
Ik heb twee abonnementen bij wrmtegroep. Een voor mijn moeder en een voor mij. Ik ben tevreden. Monteurs zijn vriendelijk,vakkundig en netjes.
Bericht van karin uit zoetermeer
geplaatst op 25-06-2016
Wederom goede service gekregen. Ook heel fijn dat ik even ben gebeld hoelaat de monteur zou komen. Netjes, snel en flexibele manier waarop de service is gericht
Bericht van Sven uit Rotterdam
geplaatst op 25-06-2016
Uitstekend geholpen 2 de jaar beurt. Monteur werkte netjes en snel. Ook heeft hij voor mij water bijgevuld in cv installatie en goed laten zien hoe ik de volgende keer zelf kan doen.
Bericht van Esmee uit Rotterdam
geplaatst op 25-06-2016
Omdat ik niet reageerde zou ik bijna uitgeschreven worden. Gelukkig werd dat per direct rechtgezet en een afspraak ingepland toen ik ze mailde dat ik even lastig bereikbaar was. Nog geen week later in mijn ketel toch gecontroleerd en is de afspraak zo ingepland dat ik daarna ook gewoon naar mijn andere afspraak kon. Monteur was lekker vroeg en heeft snel gewerkt. Ben zeker tevreden.
Bericht van J.b.Hofman uit Lekkerkerk
geplaatst op 24-06-2016
Snel geholpen,alles schoon achtergelaten,vriendelijk behandeld,goede informatie.
Bericht van Bauke uit Amsterdam
geplaatst op 23-06-2016
Zeer vakkundige monteur en netjes op tijd. Enige is dat het lijkt om mijn CV nu na de onderhoudsbeurt minder goed werkt (water wordt minder snel warm en CV slaat heel hard aan). Ben benieuwd als jullie het nogmaals komen checken morgen... Nog een tip, zou heel fijn zijn als jullie niet in dagdelen plannen, zoals ergens tussen 8.00-12.00, maar als dat scherper kan. Bijvoorbeeld tussen 9.00-10.00 en we zouden een half uur eerder of later kunnen komen. Dat scheelt en is bij onderhoud volgens mij goed te plannen.
Onze reactie: Preciezere afspraken kunnen wij niet maken omdat we nooit exact weten hoelang een monteur bezig is.
Eerste Vorige - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...