Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - volgende Laatste
Bericht van Gonny Vink uit Breda
geplaatst op 13-06-2018
Na constatering van een lekkage, dezelfde dag vakkundig gerepareerd.
Bericht van Ingrid Arnold uit Rhoon
geplaatst op 13-06-2018
Een goede service, kon de ingeplande afspraak makkelijk wijzigen in een datum die mij beter uitkomt.
Bericht van Kreuger uit De Meern
geplaatst op 13-06-2018
Goed en snel geholpen. Prettig contact
Bericht van Verena Schneeweis uit Amsterdam
geplaatst op 12-06-2018
Snelle vriendelijke service!
Bericht van Martin Neele uit De Bilt
geplaatst op 12-06-2018
Geweldige vrouwelijke monteur, vriendelijk, service gericht en bekwaam
Bericht van Caroline Veerman uit Almere
geplaatst op 12-06-2018
Goede service.
Bericht van Tom uit Amersfoort
geplaatst op 12-06-2018
Ik had een abonnement besteld met 1 x in de 2 jaar een onderhoudsbezoek. De deskundig overkomende warmtegropemonteur heeft mij laten zien waarom dat het geen goed plan was. De 2 jaar gelden vervangen prakking in het voorgedeelte was op 1 punt helemaal droog en lekte al iets. Blij dat ik voor warmtegroep gekozen heb.
Bericht van M van Helden uit Houten
geplaatst op 12-06-2018
Vriendelijk, vakbekwaam, prima uitleg!
Bericht van R.C.Meijer Groeizaam uit Rotterdam
geplaatst op 12-06-2018
De service is goed afgehandeld. en de afgesproken tijd is nagekomen Wij zijn tevreden met het advies
Bericht van Ireen Verdegaal uit DEN HAAG
geplaatst op 12-06-2018
Er bleek heel veel aan de hand te zijn met mijn cv terwijl ik alleen een controle verwachtte. De pomp moest vervangen worden en dus kostte het veel meer tijd dan verwacht. De tijdsplanning van de reparateur liep dus in de soep maar hij bleef heel aardig en geduldig hieronder.
Eerste Vorige - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...