Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij da rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - volgende Laatste
Bericht van Dl van der burgh uit Rotterdam
geplaatst op 15-02-2016
Tijdig email ontvangen voor de tweede onderhouds beurt, monteur was keurig op tijd. Gaf duidelijk uitleg wat hij ging doen En onze verwarming doet het weer uitstekend.
Bericht van Faquiri uit Haarlem
geplaatst op 15-02-2016
Mirwais komt uit Haarlem Pas 1 x service beurt gehad, maar dat beviel uitstekend. Zowel service als adviezen waren veel beter dan bij het vorige bedrijf. Dus goed bedrijf
Bericht van J Foppe uit Rotterdam
geplaatst op 15-02-2016
Ik maakte me zorgen over koolmonoxide en de ketel was aan onderhoud toe. De onderhoudsmonteur had veel geduld om me allerlei zaken uit te leggen en informeerde daarna zelfs of hij mijn zorgen had weggenomen, en dat was ook het geval. Dus ook een eenmalige /losse onderhoudsbeurt eens in de twee jaar is aan te bevelen via de Warmtegroep.
Bericht van VERSTEIJNEN uit DEN BOSCH
geplaatst op 15-02-2016
ZOALS VORIG JAAR OPNIEUW TEVREDEN
Bericht van Godde uit Amersfoort
geplaatst op 11-02-2016
Na een eerste controle bleek het wat van onze cv niet snel warm te worden. Zonder enig probleem kwam de monteur nogmaals langs. Keurig.
Bericht van W v veenendaal uit Spikenisse
geplaatst op 11-02-2016
Prima en vakkundig geholpen dor een keurige monteur
Bericht van Jos Koomen uit Utrecht
geplaatst op 11-02-2016
Pas 1 x service beurt gehad, maar dat beviel uitstekend. Zowel service als adviezen waren veel beter dan bij het vorige bedrijf.
Bericht van Griffioen uit Houten
geplaatst op 09-02-2016
De eerste keer onderhoud laten uitvoeren door Warmtegroep. Alles prima verlopen. Zowel de CV als de mechanische ventilatie zijn gereinigd. Prima monteur.
Bericht van Jacky Swartsenburg uit Zaandijk
geplaatst op 09-02-2016
Snel en goed geholpen door de controlleur. Ze gaf goed advies en ik vond het prettig dat zij mij ook liet zien wat er mis was. Omdat onze cv jonger was dan wij dachten, meteen een abonnement afgesloten.
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
geplaatst op 06-02-2016
Uw mening delen en € 25,- geld terug!
Onze reactie: De familie Swarts uit Breda is geloot uit de 25 laatste schrijvers die hun ervaring over ons gedeeld hebben. De € 25,- is naar de rekening van de familie Swarts overgemaakt. Deel als klant ook uw mening over ons en maak kans op een € 25,- geld terug!
Eerste Vorige - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...