Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - volgende Laatste
Bericht van Ria Kutschenreuter uit Haarlem
geplaatst op 09-05-2018
Heel snel en serieus geholpen.
Bericht van Vera van de Graaf uit Tilburg
geplaatst op 09-05-2018
Vriendelijke en goede service!
Bericht van Peter Pluijmert uit Rotterdam
geplaatst op 09-05-2018
Ik ben niet tevreden. De monteur hoort ook de co te meten. Ik ben 1 minuut niet bij het onderhoud geweest en toen hij klaar was vroeg ik of hij de co had gemeten. Dat had hij niet gedaan maar hij had wel de gasdruk afgelezen van de ketel. Dat was ook goed. Op de werkvorm stonden wel co waarden ingevuld. Dat vind ik vreemd, wat je niet meet kan je ook niet invullen lijkt me. Na contact met het kantoor is er een nieuwe afspraak gemaakt om de co alsnog te meten. Fijn nog een keer vrij nemen dus...
Bericht van Danny Lensen uit Haarlem
geplaatst op 03-05-2018
Net in een nieuw huis en problemen met de verwarmingsketel. Had nog geen servicecontract, maar afgesloten toen de storing er al was. Zonder problemen een contract kunnen afsluiten en zo ook geholpen. Prima service en snel en goedkoop opgelost. Monteur was snel ter plaatse, vriendelijk, snel en nu weer lekker warm in huis.
Bericht van Fan. Gerritsma uit Amsterdam
geplaatst op 02-05-2018
Deze vrolijke noot (helaas naam vergeten) doet zijn uitstekende werk onder een gezellig praatje.
Bericht van Johan uit Den Haag
geplaatst op 02-05-2018
Bij een tweetal reparaties binnen een maand is tweemaal hetzelfde onderdeel in rekening gebracht door de monteur. Na Warmtegroep hierop te hebben gewezen heb ik nog dezelfde dag de kosten van het onderdeel teruggestort gekregen op mijn rekening. Ik ben super tevereden met de snelle afhandeling!
Bericht van Jet van de kar uit Utrecht
geplaatst op 02-05-2018
Ik vond het een super goede service! Netjes en snel mijn probleem opgelost!
Bericht van J.wigleven uit Den Haag
geplaatst op 02-05-2018
Aardige monteur en netjes om eerst ff de kosten te overleggen om de cv te laten onderhouden. En snel gedaan.
Bericht van Evelien Rooding uit Amersfoort
geplaatst op 01-05-2018
Onze onderhoudsmonteur Susanne kwam op de afgesproken tijd en heeft de cv goed gechecked, schoongemaakt en een klein versleten onderdeeltje vervangen. Goede service!
Bericht van F. Thewessen uit Amsterdam
geplaatst op 01-05-2018
Emiel ,de monteur van Warmtegroep was al eerder in december 2017 geweest voor een storing. Netjes opgelost en ook nu weer het jaarlijkse onderhoud perfect uitgevoerd. Erg tevreden.
Eerste Vorige - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...