Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - volgende Laatste
Bericht van g. snelting uit rotterdam
geplaatst op 26-02-2016
accuut probleem veroorzaakt door een ondeskundige werd snel en efficiënt verholpen door warmteservice; voor een leek op CV-gebied voelt dat goed!
Bericht van Erik Langens uit Hilversum
geplaatst op 26-02-2016
Blij met de service! zou willen dat alles op dat gebied zo professioneel, snel en kundig werd opgepakt. Dank voor de goede zorg. gr
Bericht van Maria Massone uit Amsterdam
geplaatst op 26-02-2016
Tevreden met de service. Tevreden over de communicatie met het bedrijf en de professionele werkwijze van de monteur.
Bericht van Ben Hermsen uit Hellevoetsluis
geplaatst op 26-02-2016
Zeer tevreden over het onderhoud in de voorgaande jaren, nu ook na het vervangen van de ketel geeft warmte Groep blijk een zeer professioneel bedrijf te zijn met vakmensen in dienst.
Bericht van Fam. Alberts uit Vlaardingen
geplaatst op 25-02-2016
Monteur kwam keurig op tijd op afspraak, ketel is nagekeken en bijgevuld. Wij zijn tevreden over de communicatie met het bedrijf en de professionele werkwijze van de monteur.
Bericht van Petersen uit Rotterdam
geplaatst op 22-02-2016
Prima communicatie en service!
Bericht van Sylvia uit van den Berg
geplaatst op 22-02-2016
Een afspraak is snel gedaan, alleen de controle was mager, de ketel is niet eens bijgevuld. De Atag moet 'goed' als status op het scherm weergeven en dat is niet het geval. Erger dan voor de controle :(
Onze reactie: Inmiddels is een afspraak gemaakt voor een nieuwe controle.
Bericht van Melanie Bosveld uit Amsterdam
geplaatst op 22-02-2016
Erg aardige en kundige monteur, heeft ons geholpen met een nieuwe sensor in de ketel. Daarnaast komt hij over 2 weken terug voor een nieuw expansievat, deze was lek. Hij heeft ook even de ketel bijgevuld. Prima service tot nu toe!
Bericht van Diesveld uit Hoofddorp
geplaatst op 22-02-2016
Vriendelijke, bekwame monteur. Mooi op tijd en goede uitleg. Vooralsnog dik tevreden.
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
geplaatst op 22-02-2016
Uw mening delen en € 25,- geld terug!
Onze reactie: Onze reactie: De familie Brink uit Nijmegen is geloot uit de 25 laatste schrijvers die hun ervaring over ons gedeeld hebben. De € 25,- is naar de rekening van de familie Brink overgemaakt. Deel als klant ook uw mening over ons en maak kans op een € 25,- geld terug!
Eerste Vorige - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 212 beoordelingen