Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - volgende Laatste
Bericht van Rob Vreeswijk uit Zoetermeer
geplaatst op 22-02-2016
Als DHZ zelf ketel geplaatst en na 6 jaar toch maar een onderhoudscontract afgesloten. Vriendelijke monteur, gaf duidelijk uitleg en werkte hard door. Ook alles netjes achter gelaten. Als eerste ervaring tevreden tegen een gunstige prijs.
Bericht van Marleen uit Amsterdam
geplaatst op 21-02-2016
De CV controle heeft heel netjes en secure plaatsgevonden. Alle aspecten van het onderhoud zijn duidelijk uitgelegd. Op naar volgend jaar!
Bericht van nanda kiliaan uit zeist
geplaatst op 21-02-2016
Prima eerste onderhoudsbeurt gehad voor onze ketel!
Bericht van pk uit dordrecht
geplaatst op 20-02-2016
ketel van 5 jaar oud, nog geen problemen gehad gelukkig. Laat wel ieder jaar controleren ter voorkoming van ongelukken. Goede hard werkende mensen.
Bericht van Martje uit Maarssen
geplaatst op 20-02-2016
Regulier onderhoud, optijd en volgens afspraak. Het was ook zo gebeurd.
Bericht van Karsli uit ZEIST
geplaatst op 19-02-2016
Professionele organisatie, vakwerk en (vrouwelijke) onderhoudsmonteurs die het vak echt begrijpen zijn kenmerken van de Warmtegroep.
Bericht van Martijn Zegers uit Maarssen
geplaatst op 19-02-2016
Makkelijk om een afspraak te maken. Warmte was erg soepel met verplaatsen van de afspraak. Goede service en na het onderhoud alles zeer netjes opgeruimd. Klasse en bedankt.
Bericht van Beek uit Amsterdam
geplaatst op 18-02-2016
Gisteren tijdens de vorst om 10.30 nog een monteur die de ketel aan de praat kreeg. TOP SERVICE ondanks dat de monteur al een dag en avond aan het werk was.
Bericht van koffie huis HANSWORST uit scheveningen
geplaatst op 18-02-2016
s morgens gebeld binnen paar uur had ik weer warmwater en de kachel brand weer TOP SERVICE
Bericht van van Dijk uit Houten
geplaatst op 18-02-2016
Na 2 keer een goede onderhoud beurt van de cv hadden we afgelopen week lekkage. Niet de schuld van de monteur want het bleek een kwaaltje te zijn van de cv. De monteur had het weer opgelost door logisch na te denken.
Eerste Vorige - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 228 beoordelingen