Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij da rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - volgende Laatste
Bericht van Arnoud uit Utrecht
geplaatst op 23-10-2015
Net voor het eerst de servicemonteur langs gehad voor de onderhoudsbeurt van mijn CV. Dit werd zeer vriendelijk, kundig en snel uitgevoerd. Voor de extra kosten van het nieuwe onderhoudssetje werd eerst toestemming gevraagd. Het bijvullen kon echter niet plaatsvinden omdat de vulslang bij mij ontbrak. Jammer genoeg had de monteur ook geen slang van de juiste lengte - een vulslang van 5 meter is standaard en had hij best bij zich kunnen hebben. Gemiste kans maar verder prima. Ik ben zeer tevreden.
Onze reactie: Wij gaan er voor zorg dragen dat de monteurs een lange vulslang in de auto hebben, zodat er ten alle tijde bijgevuld kan worden.
Bericht van Ronald uit Hoofddorp
geplaatst op 23-10-2015
Afgelopen week monteur op bezoek gehad voor controle CV. De monteur was vriendelijk en heeft een controle gedaan daarbij de packing vervangen. In totaal een goede service voor een eerlijke prijs
Bericht van Rob uit Zoetermeer
geplaatst op 22-10-2015
Ik heb sinds drie jaar een Remeha HR cv ketel. De installateur die de ketel heeft geplaatst is helaas overleden. Dus op zoek naar een bedrijf die het onderhoud wil doen. Een groot Nederlands bedrijf "Feenstra" kwam kijken en keurde diverse dingen af zoals dakafvoer etc. Voor € 400,- wilden ze dat repareren en dan pas zou ik een onderhoudscontract kunnen afsluiten. Een ervaren monteur van warmte groep, die ik vervolgens inschakelde zei dat dit pure onzin was. Na een schoonmaakbeurt en € 75,- voor het eerste jaar onderhoudscontract was alles naar tevredenheid geregeld. Zo zie je maar weer dat een second opinion geen kwaad kan.
Bericht van Virginie Felix uit Soest
geplaatst op 22-10-2015
Dit jaar voor het eerst Warmtegroep over de vloer gehad voor onderhoud aan onze CV. Dat na vele jaren Gasservice GSU van Eneco. Wat mij opviel is dat zij bij het gebruikelijke onderhoud meer dingen doen dan GSU altijd deed. Er werd meer opengemaakt en grondiger schoongemaakt. Tevens werd voor e50 een pakking en sensor vervangen. Dit heb ik zelf ook gezien en leek mij heel redelijk. Al met al was ze een uur bezig, waar GSU vaak binnen een half uur weg was. Op dit moment dus heel tevreden!
Bericht van piet olie uit blaricum
geplaatst op 21-10-2015
op 16 okt.2015 een nieuwe ketel geplaatst en ik ben zeer tevreden over service en klantvriendelijkheid.
Bericht van Henk van Herwijnen uit Dordrecht
geplaatst op 19-10-2015
Nadat mijn cv ketel het had begeven ben ik diverse bedrijven gaan bellen . het ging meestal enkele weken duren . echter bij warmtegroep was het in enkele dagen voor elkaar . De jongens hebben keurig netjes gewerkt . En ze waren ook nog de goedkoopste aanbieder . Petje af en nog bedankt
Bericht van Vitaal Pendrecht uit Rotterdam
geplaatst op 19-10-2015
Wij zijn zeer tevreden. We hebben een abonnement afgesloten omdat er achterstallig onderhoud was aan de verwarmingsinstallatie en iedereen in de kou zat. Meteen de andere dag al actie. Geweldig en bedankt namens het bestuur van Vitaal Pendrecht.
Bericht van a van den bergh uit den haag
geplaatst op 19-10-2015
nieuw onderhouds abonnement afgesloten. goed advies wat er moest gebeuren met begrijpelijke uitleg en prijsopgave. .
Bericht van Carlo uit Rotterdam
geplaatst op 19-10-2015
Ik ben zeer tevreden over het plaatsen mijn nieuwe CV ketel. Omdat mijn oude CV ketel kapot was, deed mijn verwarming het niet meer en was het heel koud in huis. Normaliter kon ik pas een week later gepland worden voor het plaatsen van mijn nieuwe ketel, maar na 10 minuten terug gebeld dat het de volgende dag al kon. Super! Verder alles snel en vakkundig geïnstalleerd. Ik zit er weer warmpjes bij.
Bericht van Ontevreden uit Delft
geplaatst op 19-10-2015
Volgens deze pagina zou uw service zo goed moeten zijn, nou mijn ervaring is aders. Ik heb zondag ochtend gebeld dat mijn cv het niet doet en of er met spoed een monteur kan komen. Gelijk wordt er gevraagd heeft u een abonnement. Mijn antwoordt was nee maar dat wil ik wel gelijk waarop de medewerker antwoorde dat de storingsdienst alleen voor abonnees is. Uiteraard gaf ik aan dat geen service te vinden waarop de klantonvriendelijke mededeling volgde “u kan ook geen verzekering afsluiten als uw huis in brand staat”. Voor mij dus geen Warmte Groep.
Onze reactie: Buiten de normale arbeidsuren verhelpen wij geen storingen bij NIET abonnees om een optimale service bij WEL abonnees te kunnen waarborgen.
Eerste Vorige - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...