Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - volgende Laatste
Bericht van Karin de Roo uit Utrecht
geplaatst op 05-01-2016
De monteur was vriendelijk en vakkundig. Hij heeft een aantal dingen opgelost en nog een paar nuttige tips gegeven. Na slechte ervaringen met een ander bedrijf was dit een verademing!
Bericht van Mailbus uit Utrecht
geplaatst op 05-01-2016
storing gemeld volgende dag opgelost, zeer tevreden.
Bericht van Peter Nilsson uit Utrecht
geplaatst op 05-01-2016
Prima op tijd, zeer vriendelijk en professioneel. De klus was zo geklaard, met duidelijk uitleg over wat er precies moest gebeuren en waar we zelf op moeten letten. Kortom: goed resultaat en fijn in de omgang!
Bericht van h van soelen uit leidschendam
geplaatst op 05-01-2016
De monteur was volgens afspraak prima op tijd. Monteur weet waar hij het over heeft.Geeft een prima advies. Netjes en beleeft .Deze monteur is aan te bevelen bij een ieder.
Bericht van Heinrichs uit Utrecht
geplaatst op 31-12-2015
Deze week het voordeel van een abonnement ervaren! De reparatie aan mijn 18 jaar oude ketel bleek dermate duur te zijn dat hij als overleden verklaart is. Ondanks de drukte wist Warmte Groep een dag later een nieuwe op te hangen. Mijn complimenten voor de duidelijk vermoeide monteurs waarvoor ik de 3e ketel klant was die dag.
Bericht van Made uit Woerden
geplaatst op 31-12-2015
storing gemeld zelfde dag opgelost, zeer tevreden.
Bericht van floor uit rotterdam
geplaatst op 31-12-2015
matige service. ivm storing aan de CV een afspraak gemaakt. Met de telefoniste afgesproken ook direct een onderhoudscontract af te sluiten. Het onderhoud vanuit het onderhoudscontract werd ook berekend als arbeidsloon terwijl dit niet was afgesproken. Na telefonisch contact zou ik binnen een week terug gebeld worden, dit werd anderhalve week maar uiteindelijk wel netjes opgelost. Na bezoek van de monteur was onze mechanische ventilatie kapot. De telefoniste reageerde allerminst vriendelijk en stelde dat het helemaal niet zeker was dat dat door de monteur kwam, na een week (waarin de ventilatie het dus niet deed) kwam de monteur weer terug en bleek dat hij de ventilatie niet goed aangesloten had. Al met al een hoop gedoe, uiteindelijk is alles wel netjes opgelost.
Bericht van Leon Vissers uit Breda
geplaatst op 30-12-2015
Voor het eerst de cv ketel laten onderhouden. Zeer te spreken over de service en sterk het idee dat je met Vakkundige monteurs te maken hebt die ook geode tips konden geven
Bericht van Vreeswijk uit Hoofddorp
geplaatst op 29-12-2015
Op tijd was de monteur hier voor de eerste onderhoudsbeurt. Geen misverstanden over extra te maken kosten of te vervangen onderdelen. Gewoon onderhoud en tot volgend jaar.
Bericht van Peter Doyle uit Spijkenisse
geplaatst op 29-12-2015
Prima service hoor, en goedkoper dan vorige onderhoudbedrijf.
Eerste Vorige - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...