Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - volgende Laatste
Bericht van Kraaijeveld uit den haag
geplaatst op 19-01-2016
Een zeer duidelijke offerte. De nette monteurs kwamen een nieuwe Remeha Calenta 40 plaatsen. Naar mijn mening waren de monteurs zeer deskundig en was de klus snel gefikst. Zeer tevreden over de wijze waarop dit is gebeurt. Een echte aanbeveler Een tevreden klant R. Kraaijeveld
Bericht van Rob Jansen uit Alphen aan den Rijn
geplaatst op 19-01-2016
Mijn ketel is vervangen door een nieuwe Nefit ketel. De service monteurs waren op de afgesproken tijd en hebben de ketel netjes gemonteerd, ook duidelijke uitleg over de ketel en nieuwe klok thermostaat gekregen. Ben erg te vreden over de gang van zaken.
Bericht van Gijs uit Haarlem
geplaatst op 19-01-2016
Voor de eerste keer is mijn ketel onderhouden door Warmte Groep. Aardige monteur die duidelijke uitleg gaf over de werkzaamheden die hij uitvoerde. Hij gaf mij ook nog nuttig advies over een nieuwe centrale afzuiging. Al met al erg tevreden!
Bericht van perigault monte uit Spijkenisse
geplaatst op 15-01-2016
Super gedaan die monteur snel vakkundig en werk perfect en de ketel muis stil
Bericht van jacq.spelbos uit Nieuwegein
geplaatst op 14-01-2016
Onderhoudsbeurt aan 16 jarige c.v.ketel voor het eerst door de Warmte groep. Aardige monteur,goede informatie. Tevreden klant die zeker weer beroep doet op dit bedrijf als dat nodig mocht zijn.
Bericht van Jeroen Schurink uit Assendelft
geplaatst op 13-01-2016
cv onderhouden maar bij het vullen van de ketel lekkage veroorzaakt en niks gezegd. Klacht ingediend bij Warmtegroep maar tot op heden niets gehoord. Slechte service!
Onze reactie: Er is na het weg leggen van de vulslang water uitgelopen wat onze monteur niet gezien heeft, inmiddels is dit in overleg opgelost.
Bericht van W Akerboom uit zaandam
geplaatst op 12-01-2016
prima geholpen zelf sevice/storingsmonteur geweest, tot volle tevredenheid is alles gegaan.
Bericht van mar uit gouda
geplaatst op 12-01-2016
Prima bedrijf, zelfde dag nog geholpen.
Bericht van Marlyne Stolker uit Utrecht
geplaatst op 11-01-2016
De monteur zelf top, vakvrouw. Ze was vriendelijk, professioneel en vlot met de onderhoudsbeurt van mijn ketel. Wel beter kan de service naar de wachtende klant toe: ik heb bijna de hele dag (12-17) gewacht op de monteur, die door drukte pas op het laatste moment verscheen. Als klant is het prettig om in zo'n geval een telefoontje of smsje te krijgen met de verwachte aankomsttijd (op de centrale wist men om half drie smiddags al dat de monteur pas laat bij mij zou kunnen zijn).
Bericht van Laurence Eisenmeier - van Delden uit Zeist
geplaatst op 11-01-2016
Zoals elke jaar weer heel tevreden over de service van de mensen van Warmte Groep. Snelle hulp nog dezelfde dag en de ketel doet het weet fantastisch. Vriendelijke monteuse.
Eerste Vorige - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...