Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - volgende Laatste
Bericht van Dijk uit Amsterdam
geplaatst op 07-01-2016
Prima service vanmorgen 8.30 gebeld voor een storing en op basis van het service abonnement kon er vandaag al iemand komen. Helaas kon er geen tijdsindicatie gegeven worden met een voor mij plausibele reden dat de mensen op de planning niet vooraf kunnen weten hoelang een monteur bij een storing bezig is. Monteur kon en heeft dat gedaan ½ uur vooraf gebeld zodat ik wat kon regelen. Kundige monteur heeft het probleem snel opgelost.
Bericht van J Beumer uit Lelystad
geplaatst op 06-01-2016
Plezierige monteur voor het onderhoud. Deed grondig zijn werk. Gaf nog enkele tips. En dat alles voor een acceptabele prijs.
Bericht van Tia Kloots uit Amsterdam
geplaatst op 06-01-2016
Ik was niet zo tevreden over de manier waarop ik aan de telefoon werd afgeblaft en bovendien verkeerd werd geïnformeerd over twee dingen. Ten eerste over een waterslang die ingebouwd bleek maar wat ontkend werd. Waardoor ik een duur bezoekje van de monteur moest aangaan. Ten tweede werd mij verteld dat ik van 1 tot 6 uur op de monteur moest wachten en dat hij niet telefonisch contact met mij kon opnemen! Dat bleek ook niet waar. De monteur vertelde mij dat hij altijd een half uur van te voren belde. Ook dat had mij een hele middag wachten gescheeld. Ik geef toe dat het in de drukke dagen rond Kerst was, maar toch... Ondertussen ben ik 58 euro kwijt aan een minuscule uitleg die zo door de telefoon had gekund als er beter of iets langer naar mij geluisterd was en mijn dossier er even was bijgehaald! Kortom, ik zou graag mijn geld terugkrijgen of in ieder geval minstens de helft. hartelijke groet.
Onze reactie: Wij hebben naar mevr. Kloots gereageerd.
Bericht van Brouwer uit Maarssen
geplaatst op 06-01-2016
Altijd prima service! Ik was niet eens op de hoogte dat een probleem vaststellen bij een contract kosteloos is. Super !
Bericht van Imelda uit Nieuw vennep
geplaatst op 05-01-2016
Monteur kwam netjes op tijd. Heeft alles nagekeken en schoongemaakt. Kwam nadat ze klaar was nog netjes vertellen wat ze gedaan had. Erg tevreden.
Bericht van Karin de Roo uit Utrecht
geplaatst op 05-01-2016
De monteur was vriendelijk en vakkundig. Hij heeft een aantal dingen opgelost en nog een paar nuttige tips gegeven. Na slechte ervaringen met een ander bedrijf was dit een verademing!
Bericht van Mailbus uit Utrecht
geplaatst op 05-01-2016
storing gemeld volgende dag opgelost, zeer tevreden.
Bericht van Peter Nilsson uit Utrecht
geplaatst op 05-01-2016
Prima op tijd, zeer vriendelijk en professioneel. De klus was zo geklaard, met duidelijk uitleg over wat er precies moest gebeuren en waar we zelf op moeten letten. Kortom: goed resultaat en fijn in de omgang!
Bericht van h van soelen uit leidschendam
geplaatst op 05-01-2016
De monteur was volgens afspraak prima op tijd. Monteur weet waar hij het over heeft.Geeft een prima advies. Netjes en beleeft .Deze monteur is aan te bevelen bij een ieder.
Bericht van Heinrichs uit Utrecht
geplaatst op 31-12-2015
Deze week het voordeel van een abonnement ervaren! De reparatie aan mijn 18 jaar oude ketel bleek dermate duur te zijn dat hij als overleden verklaart is. Ondanks de drukte wist Warmte Groep een dag later een nieuwe op te hangen. Mijn complimenten voor de duidelijk vermoeide monteurs waarvoor ik de 3e ketel klant was die dag.
Eerste Vorige - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...