Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij da rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - volgende Laatste
Bericht van Veenman uit Woerden
geplaatst op 20-01-2015
Tevreden, goeie monteur weet duidelijk waar hij over praat.
Bericht van c. merwestein uit hooffdorp
geplaatst op 09-01-2015
Overgestapt naar warmte groep omdat de prijs van mijn vorige bedrijf sterk omhoog ging en ben daar heel blij mee. Ik heb er altijd bijgestaan en werd er een beetje interessant gedaan maar nu ging er van alles los en open. Naar nu blijkt zijn er niet tijdig pakkingen vervangen en was te zien dat er gassen gelekt zijn. Ook had ik nog nooit gezien dat er gemeten werd of de afstelling goed was. Ik kan iedereen warmte groep aanraden een hele nette monteur die ook nog eens alles kon onderbouwen.
Bericht van Domus Vastgoedzorg uit Rotterdam
geplaatst op 05-01-2015
Echt top !! Leuke monteur netjes voorgesteld - super service en niet duur !!
Bericht van van den Bosche uit UTRECHT
geplaatst op 03-01-2015
Warmte Groep is wat mij betreft een aanrader. 14 dagen na plaatsing van de nieuwe cv ketel gaf de nieuwe thermostaat geen display meer. Dezelfde dag is er nog een nieuwe gemonteerd. Dat vind ik een hele goede service.
Bericht van Milyne uit Amsterdam
geplaatst op 28-12-2014
Top service... na meerder bedrijven gebeld te hebben op zaterdag was ik heel blij dat jullie mij uit de kou konden helpen. Ook al moest ik achteraan sluiten omdat abonnee klanten voor gaan zat ik er vandaag weer warmpjes bij. Natuurlijk gelijk een abonnement genomen, SUPER!!!!!!!!!!.
Bericht van van dijk uit voorburg
geplaatst op 20-12-2014
Prima service, dezelfde dag nog een ervaren monteur die de niet werkende ketel aan de praat kreeg.
Bericht van Bert van Rolde uit Amstelveen
geplaatst op 20-12-2014
Netjes een nieuw verwarmings apparaat onder mijn AGPO Optifor geïnstalleerd tegen een zeer redelijke prijs. van collega's kreeg ik schrikbarend hoger aanbiedingen.
Bericht van Veen uit Haarlem
geplaatst op 20-12-2014
TIP!! het is efficiënter (ook voor u) als u een tijdstip zou kunnen geven wanneer de monteur aanwezig is nu moet ik de hele dag thuis zijn om de storing verholpen te krijgen. Gelukkig kon er wel van te voren door de monteur gebeld worden zodat ik toch even een boodschap kon doen, maar ben niet echt tevreden.
Onze reactie: Het spijt ons dat u niet tevreden bent. U meld om 9 uur een storing waarop wij aangeven dat er dezelfde dag een monteur komt. Helaas is een vast tijdstip niet te geven omdat het niet vooraf vast staat hoelang de monteur nodig heeft om voorgaande storingen te verhelpen.
Bericht van Thijs van der Bruggen uit Tilburg
geplaatst op 19-12-2014
Geachte Warmtegroep, Via deze weg wil ik jullie nog even bedanken voor de snelle en nette service. De nieuwe Remeha ketel doet goed zijn werk en dat is erg fijn nu dat mijn vriendin 39 weken zwanger is. Ook de monteurs bedankt voor de goede uitleg van werkzaamheden en werking van de nieuwe ketel, maar ook voor het nette afwerken en meenemen van alle rommel en oude spullen. Mocht er iemand in onze omgeving een nieuwe ketel nodig hebben, zal ik jullie zeker aanraden. Goede prijs/kwaliteit verhouding! Keep up the good work! Nogmaals bedankt, alvast fijne feestdagen en hopelijk tot ziens voor in de toekomst. Met vriendelijke groet, Thijs van der Bruggen
Bericht van G.J. van hekken uit Lelystad
geplaatst op 18-12-2014
Pas een abonnement afgesloten. Zeer tevreden over 1e controlebeurt. Wel anders meegemaakt. Verrassing: Een vrouwelijke monteur, die haar werk met zorg verrichtte. Zal Warmtegroep zeker aanbevelen!
Eerste Vorige - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...