Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - volgende Laatste
Bericht van Erik uit Putten
geplaatst op 01-10-2015
Onderhoudsbeurt HR cv-ketel netjes uitgevoerd. Ook is de lekke pomp vakkundig vervangen een half jaar geleden. Goede service.
Bericht van Meike Ansems uit Rotterdam
geplaatst op 30-09-2015
Onze cv ketel lekte, direct de volgende dag geholpen op een goede manier. Echt top!
Bericht van S.brouwers uit Rotterdam
geplaatst op 30-09-2015
Zijn 28-9-2015 Langs geweest om de luchtkanalen schoon te maken en ben tevreden en watakelig is, is dat je bij ze kan pinnen. Netjes . Ben tot nu tevreden .
Bericht van Charles Ide uit Amsterdam
geplaatst op 30-09-2015
Prima firma zeer gemotiveerd personeel. Dank voor,het goede werk en de super service!
Bericht van quyen tran uit Nieuwegein
geplaatst op 29-09-2015
Zeer goede ervaring met Warmte Groep. Monteurs zijn vriendelijk en ervaren
Bericht van Arie van Masbergen uit Gorinchem
geplaatst op 24-09-2015
een nette monteur niet gehaast en gaf van te voren aan wat hij ging vervangen en wat het zou kosten en na de controle een aantal goede tips
Bericht van Denise uit Amsterdam
geplaatst op 24-09-2015
Dinsdag 22 september had ik bezoek van de technicus. Zij was snel, netjes in de uitvoering en zonder enig probleem was de onderhoud doorgevoerd. Ik had geen onderhoud laten doen voor twee jaren, omdat de laatste bedrijf een gruwel was. Nu ben ik gerust gesteld en kijk er uit naar de volgende bezoek :) Dank an de Warmtegroep!
Bericht van Reinier uit Zeist
geplaatst op 22-09-2015
Twee keer een monteur voor onderhoud over de vloer gehad. Specialisten die weten waarover ze praten en werken snel & vakkundig. Aanrader!
Bericht van Ad Vermetten uit Breda
geplaatst op 22-09-2015
Heden morgen, 22-09-2015, vond het onderhoud van de ATAG CV-combi ketel van de in de wijk Zandberg in Breda plaats. Mijn complimenten voor de monteur die dit, stipt op tijd, heeft uitgevoerd. Vakbekwaam, communicatief en netjes en “Warmtegroep waardig. Elke vraag werd keurig beantwoord. Zijn uitgevoerde werkzaamheden zijn: 1. Het nameten, met een meetinstrument, van diverse belangrijke waarden en deze opnieuw instellen conform de voorschriften. 2. Het vaststellen van de functionaliteit van de 3 expansievaten. Indien noodzakelijk kan dit worden vervangen door één groot expansievat. 3. Het vaststellen van de juiste waterdruk in het systeem. 4. Het op de juiste wijze afsluiten van het water vulsysteem van de CV-ketel. Dus kraan dicht en wartel met pakking erop! 5. Wederom aansluiten, van eerder afgesloten, buitenvoeler op CV-ketel. 6. De juiste tijd op de draadloze kamerthermostaat aangeven. 7. De werking tussen de draadloze kamerthermostaat en CV-ketel vaststellen. 8. De pakking controleren op lekken met een spiegeltje. Geen lekken vastgesteld! 9. Het plakken van 2 stickers van de Warmtegroep m.b.t. gemeten waarden en de datum van uitvoering. Opmerkingen monteur: 1. Het plaatsen van een elektrisch kacheltje (bij nul of minder Graden Celsius) in het schuurtje is een manier om bevriezing van leidingen te voorkomen. Het plaatsen van een kleine radiator is een optie, maar veel duurder. 2. De Warmtegroep pleegt geen onderhoud aan boilers en geisers. 3. Mocht de gas/elektraboiler, op de verdieping een erg dure verbruiker zijn dan is een kleine CV-ketel op die plaats een mogelijke oplossing, mits alle infrastructuur aanwezig! Vervolgafspraken onderhoud: Afgesproken is dat in principe eind september 2016 het eerst volgende onderhoud zal plaatsvinden. Het initiatief van de planning ligt bij de Warmtegroep. Betaling De betaling van Euro 75,00 aan de Warmtegroep, via hun pinapparaat, is gedaan door Ad Vermetten.
Bericht van Bruynzeel uit Zaandam
geplaatst op 22-09-2015
Eerst opdracht gegeven aan een bedrijf die schermde met de laagste prijs garantie. Er kwamen een paar lompe monteurs die gelijk over meerkosten begonnen te zeuren die ik gelijk weggestuurd heb. Nou beste mensen ga niet voor die zogenaamde laagste prijs knoeiers, liever iets mee betalen voor vakmensen. Ik ben heel content met mijn door Warmte Groep monteurs opgehangen Intergas.
Eerste Vorige - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...