Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij da rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - volgende Laatste
Bericht van Bouman
geplaatst op 15-10-2014
Correct onderhoud gedaan, een PLUS
Bericht van Nico Lieben
geplaatst op 06-10-2014
Weer een tevreden klant. Op de juiste dag en op het juiste tijdstip werd bij ons de nieuwe ketel( Ferroli) geïnstalleerd. Geen rommel, keurige instructies na de installatie. Kortom, een verademing. Bedankt voor deze eerste service.
Bericht van H. Boerma uit Schiedam
geplaatst op 06-10-2014
Complimenteerde voor jullie monteurs, afgelopen vrijdag hebben ze heel netjes mijn cv gemonteerd. Henk Boerma
Bericht van Mevr. Doorhuys uit Voorburg
geplaatst op 06-10-2014
Ik ben heel erg tevreden over het onderhoud dat aan mijn cv is verricht en waarbij de geconstateerde gaslek verholpen is. Vriendelijke monteuze.
Bericht van v.d. Boogaard Huizen
geplaatst op 02-10-2014
Ik heb voor warmtegroep gekozen naar aanleiding van het Ferroli ambassadeurschap. Op advies van uw binnendienst heb ik voor de Blue Sense 5 gekozen en dat bevalt me qua warmwater uitstekend, ook de gratis Romeo klokthermostaat is duidelijk en simpel. Warmte Groep installatie.. warm aanbevolen.
Bericht van Blokhussen Hoofddorp
geplaatst op 02-10-2014
Ook pas abonnee geworden, een paar weken na het onderhoud had ik een probleem met het warmwater wat keurig door jullie op afspraak is opgelost. Mar Blokhussen uit Hoofddorp
Bericht van DORIEN, Amsterdam
geplaatst op 01-10-2014
Bekwame onderhoudsmonteur mijn ketel doet het weer. groetjes Dorien
Bericht van J. Schultz Amstelveen
geplaatst op 01-10-2014
Prima communicatie en advies, afgesloten met keurig werk.
Bericht van K.Gerner Woerden
geplaatst op 01-10-2014
Tevreden over mijn gisteren geplaatste Intergas.
Bericht van Bjorn Laslo
geplaatst op 30-09-2014
Warmte Groep monteurs zijn wat mij betreft een verademing er wordt gewoon onderhoud gedaan zoals als het is voorgeschreven en er wordt niet gezegd wat een K…ketel. En dat hebben we de afgelopen jaren wel anders meegemaakt. De warmte groep monteur heeft het onderhoud aan alle 38 ketels afgerond en was vanwege het achterstallig onderhoud meer dan een uur per ketel bezig. Het is ons bekend dat de oude AGPO ketels in onze appartementen meer onderhoud nodig hebben dan een andere ketel, de Warmte Groep monteur maakt ze helemaal open vervangt de nodige pakkingen en stelt de ketel keurig af. Ik als technisch adviseur van de VVE in ons appartementen complex hier te Leidschendam zal ieder aan raden voor Warmte Groep ketel service te kiezen. Bjorn Laslo
Eerste Vorige - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...