Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij da rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - volgende Laatste
Bericht van Wigman uit Haarlem
geplaatst op 03-01-2018
De monteur kwam voor onderhoud aan de ketel. Heel serieus ging hij te werk, besprak wat nodig was, de kosten werden in kaart gebracht, gaf nog een super goed advies en liet de ruimte keurig schoon achter. De ketel brand als een zonnetje
Bericht van Mo uit Haarlem
geplaatst op 03-01-2018
Gisteren om 9 uur gebeld is er pas om 5 uur een monteur, kan sneller zou ik denken.
Bericht van Yolande den Boer uit Gouda
geplaatst op 03-01-2018
snel probleem verholpen binnen de het contract
Bericht van M.A. Staal uit Almere-Buiten
geplaatst op 02-01-2018
Op 27/12 voor het eerst door Warmtegroep een servicebeurt aan onze ketel laten uitvoeren. Alles verliep vlot en correct. De monteur was zeer duidelijk in zijn uitleg over de werkzaamheden die hij heeft verricht. Hij gaf mij zelfs nog even de gelegenheid een aanpassing ter bevestiging van het nieuwe exapansievat door te voeren. Nu hangt het vat weer netjes op zijn plek. Ik ben erg tevreden en ben blij voor Warmtegroep gekozen te hebben.
Bericht van Edwin uit Amsterdam
geplaatst op 30-12-2017
Bedankt voor de snelle service. Morgens gebeld en s'middags al een monteur. En de klacht is onder garantie/service verholpen. Top!
Bericht van Marije uit DE MEERN
geplaatst op 29-12-2017
Net als vorig jaar kwam Maarten op bezoek. De ketel gecontroleerd, een nieuwe mechanische ventilatie unit en geduldig nogmaals uitgelegd hoe je een ketel bijvult. Dank en tot volgend jaar!
Bericht van ron bos uit Wormerveer
geplaatst op 29-12-2017
monteur geweest voor onderhouds beurt. zeer tevreden over emil uit amsterdam .
Bericht van R. van Hillegom uit Rotterdam
geplaatst op 29-12-2017
Zeer pro en modern bedrijf, alles per mail. Materiaal prijzen duurder dan op internet maar dat vind ik logisch, de monteur had het materiaal ook direct bij zich. Ik heb eerder een klacht geuit over de ruime afspraak tijden maar het waarom is me duidelijk uitgelegd. Ben heel tevreden met de warmtegroep service en ben me bewust dat gezien de krapte op de arbeidsmarkt ik blij mag zijn dat er binnen 24 uur een monteur kwam.
Bericht van Mans uit Amersfoort
geplaatst op 29-12-2017
Vandaag een storing gemeld. Jammer dat ik de hele dag moet wachten op een monteur omdat kantoor niet kon vertellen dat hoe laat die man kwam. Op zich goed service ... monteur vertelt vooraf wat de prijzen zijn daar moet ik het dan mee doen.
Bericht van Bram Veenhuizen uit AMSTERDAM
geplaatst op 29-12-2017
Lekkere rappe service. Vriendelijke monteur. Goed bezig!
Eerste Vorige - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...