Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - volgende Laatste
Bericht van July uit Utrecht
geplaatst op 04-08-2015
Goed gedaan mensen van warmtegroep, weer lekker douchen.
Bericht van John uit Rotterdam
geplaatst op 04-08-2015
Wij als vereniging (uw wel bekend) voldoen graag aan het verzoek van uw monteurs een reactie achter te laten. Ik kan stellen dat alle 53 bewoners positief waren over de monteurs die dat zelf ook waren na 53 x koffie. Tot volgend jaar. John van de technische commissie
Bericht van Albert Haanappel uit Almere Buiten
geplaatst op 21-07-2015
Plus: nette en duidelijke aanbieding, ketel netjes opgehangen en alles op geruimd. Min: de uitleg over de werking van alle knopjes van de ketel en thermostaat zou wat rustiger en duidelijker kunnen. Later is me dat telefonisch alsnog duidelijk geworden. Ik ben dan ook niet ontevreden, maar er wordt altijd maar aangenomen dat iedereen het allemaal snel begrijpt.
Onze reactie: Dank u voor uw bericht, de uitleg is een aandachtspunt waar wij onze monteurs extra op geattendeerd hebben.
Bericht van Mevrouw Wijhe uit Haarlem
geplaatst op 21-07-2015
Heel netjes dat u een ketel adviseert waarbij u er op wijst dat deze goedkoop in onderhoud is en ons niet verplicht direct een contract af te sluiten.
Bericht van Ton uit Utrecht
geplaatst op 21-07-2015
Gelukkig eens een bedrijf dat doet wat het zegt. Op het afgesproken dagdeel aanwezig en daarbij neemt de monteur de tijd om het onderhoud uit te voeren.
Bericht van Jongman uit Delft
geplaatst op 21-07-2015
Snel antwoord op mijn vragen en een aanvullend advies. En daarop volgend is alles gegaan zoals besproken is. De vriendelijke monteurs hebben netjes gewerkt.
Bericht van Paul Raaijmann uit Amsterdam
geplaatst op 08-06-2015
Vanaf het eerste moment aan de telefoon tot aan de service aan huis, erg tevreden. De dame aan de telefoon had kennis van zaken en dacht met mij mee ten aanzien van een zo'n goedkoop mogelijke oplossing. Aangezien mijn keteltje al enkele jaren oud was heb ik besloten een nieuwe te laten plaatsen. Deze hadden ze snel voor elkaar en hebben een topservice verleend aan huis. Ook heb ik daarna bij mijn andere ketel meteen een onderhoudsabonnement afgesloten. Deze ketel hangt op een verschrikkelijke plek (Amsterdamse woning). De monteur vond dit helemaal niet erg en heeft de service ook top uitgevoerd. Prijs en de kwaliteitsverhouding naast een vriendelijke service. Helemaal Top!
Bericht van S. Ha uit Almere
geplaatst op 21-04-2015
Fijne monteur die uitlegt wat hij doet. Al jaren onderhoud maar overgang naar Warmte Groep Utrecht is een verbetering.
Bericht van Sonja Reif uit Spijkenisse
geplaatst op 21-04-2015
Een advies en offerte gevraagd bij warmtegroep. Telefonisch aangegeven dat ik geen idee had welke ik moest nemen is er een adviseur langs geweest. Over advies, prijs en uitvoering tevreden.
Bericht van Cees Konijnedijk uit Zaandam
geplaatst op 17-04-2015
Ondanks het wat lang duurder na aanmelding voor er een beurt gedaan kon worden ben ik zeer te spreken over de uitvoering.
Eerste Vorige - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...