Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - volgende Laatste
Bericht van e.burgers uit rotterdam
geplaatst op 17-04-2015
Aanrader !!
Bericht van Muilwijk uit Dongen
geplaatst op 17-04-2015
Wij hebben heel veel problemen met onze ketel waar Warmte Groep niets aan kan doen.Maar ik ben zeer tevreden over de gegeven service telkens komen jullie weer opdraven.
Bericht van Koster uit Boskoop
geplaatst op 17-04-2015
sinds kort bij Warmtegroep klant en onze eerste ervaringen waren in een woord geweldig. De monteur was erg nauwgezet en alles was heel goed en snel geregeld. Vandaag kreeg ik lekkage en niet zo'n beetje. Dus handdoeken erbij en Warmtegroep bellen. Er zou vandaag iemand langskomen. Dat vond ik veel te lang duren en op mijn vraag of het niet sneller kon, want het lekte behoorlijk zei de telefoniste dat dat vanzelf op zou houden als de verwarming leeg was. Dus een loodgieter gebeld die het gelijk heeft opgelost. Warmtegroep weer gebeld dat een monteur niet meer nodig was en bedankt voor de niet zo goede service. Waarop de medewerker van Warmtegroep zei dat er niet was gezegd dat het lekken vanzelf op zou houden als de verwarming leeg was. Wij zullen voor volgend jaar een andere onderhoudsmonteur zoeken. De medewerker gaf aan dat hij dat niet erg vond, op zulke klanten zitten ze niet te wachten. Ben benieuwd of deze reactie geplaatst wordt?
Onze reactie: Wij plaatsen alle berichten mits netjes gesteld. Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent, echter uw voorstelling van de zaak is kort door de bocht waarop wij verder niet in zullen gaan.
Bericht van Polak uit Utrecht
geplaatst op 12-03-2015
Op uw verzoek mijn bevindingen op de vandaag gehangen Remeha Tzerra cv ketel. 1 woord Perfect, zowel de ketel als de monteurs maar ook het offerte traject.
Bericht van Berry van Noordwijk uit Lelystad
geplaatst op 10-03-2015
Als technische commissie van onze VVE mijn complimenten over de werkwijze. Het onderhoud aan onze Ferroli ketels is meer dan goed gedaan en ook daar waar er toestellen vervangen zijn is er sprake van deskundigheid.
Bericht van P. van Pelt uit Zoetermeer
geplaatst op 10-03-2015
Netjes gemonteerde Intergas ketel door keurige monteurs.Zal jullie aanbevelen daar waar van toepassing.
Bericht van Leonie uit Amsterdam
geplaatst op 10-03-2015
Jammer dat het zolang duurt na aanmelding voor een onderhoudsbeurt er daadwerkelijk onderhoud gedaan wordt. Maar verder vind ik het heel professioneel gaan.
Onze reactie: Om zo efficiënt mogelijk te plannen wordt na aanmelding de eerste onderhoudsafspraak een aantal weken verder ingepland. Als u geen storing met de ketel heeft mag dat ook geen probleem zijn. Heeft u wel een probleem dan kan een storingsbezoek altijd eerder met berekening van de voorrijkosten met dien verstande dat abonnee klanten altijd voorrang hebben.
Bericht van Frans uit UTRECHT
geplaatst op 10-03-2015
Prima service, vorige maand aangemeld en onderhoud gehad. Vanmorgen een storing en nu al een monteur geweest TOP.
Bericht van Donn uit Utrecht
geplaatst op 10-03-2015
Met verbazing kennis genomen dat de Warmtegroep Utrecht niet klantvriendelijk is. De houding een klant helpen is er niet bij. Meneer vind een gesprek met vragen te lang duren en zonde van zijn tijd. Verwees mij zelfs naar een ZZPer. Jammer.
Onze reactie: Jammer dat u het als klant onvriendelijk ervaart dat wij u naar een zzper verwijzen. U gaf aan dat u alleen in de avonduren bezocht kan worden voor onderhoud en reparatie aan dat verzoek kunnen wij niet voldoen.
Bericht van Marieke uit Berkel en Rodenrijs
geplaatst op 02-03-2015
Na alle aanbieders te hebben vergeleken gekozen voor Warmtegroep vanwege de gunstige prijs en geen hoge kosten voor een zgn 1e keuring (waar je bij sommige aanbieders flink (apart) voor moet betalen voordat je abonnement ingaat). Aangemeld via internet, we werden snel daarna gebeld voor afspraak. De jaarlijkse onderhoudsbeurt werd gedaan door prettige en kundige monteur Susanne. Onze CV-installatie sprong vooral 's nachts regelmatig even aan. Heel hinderlijk. Susanne wist direct waar dat aan lag en heeft de installatie anders ingesteld. CV is nu muisstil 's nachts. We zijn tevreden.
Eerste Vorige - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...