Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - volgende Laatste
Bericht van Ton v.Vogelpoel uit Huis ter Heide
geplaatst op 01-03-2015
Na een goed telefonisch advies hebben wij een nieuwe Combi Cv-ketel laten installeren. De monteurs hebben de ketel vakkundig geplaatst,en ons uitleg gegeven over het gebruik van o.a de Nefit Easy thermostaat. We zijn zeer tevreden en zitten er warmpjes bij. Top !
Bericht van Marc Hogeland uit Ter Aar
geplaatst op 28-02-2015
Vlak voor de kerst begaf onze verwarmingsketel het. De monteuse kwam en heeft het eufel, na het ophalen van een 2de onderdeel naar tevredenheid opgelost. Wat mij wel van het hart moet is dat de gebruikte onderdelen bijna 1/3 meer kosten bij Warmte groep, dan dat ik ze via een willekeurig website besteld zou hebben.
Onze reactie: Fijn dat u tevreden bent met de oplossing, in u ketel was kortsluiting door regeninslag ontstaan waarna diverse onderdelen vervangen zijn. Ongetwijfeld kunt u onderdelen ergens via een webshop goedkoper bestellen. U moet dan wel zelf weten welk onderdeel u nodig heeft en het zelf monteren.
Bericht van P.R. van Rossum uit Amstelveen
geplaatst op 27-02-2015
Prettig eerste contact, duidelijk iemand met gevoel voor mensen en een die luistert. Ketel snort naar behoren, lekker douchen en lekker warm. Druk meter ratelt nu een beetje, maar die vervang ik zelf. Goede monteuse (?) volgens mijn zoon.
Bericht van Jan Martens uit Breda
geplaatst op 27-02-2015
Zeer goede adviezen ontvangen en onderhoud gepleegd met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Nu bleek ook dat vorige firma niet de service had gegeven waarvoor betaald.
Bericht van Robert van Bemmelen uit Huizen
geplaatst op 27-02-2015
Beste, De monteur nam niet de moeite om naar de thermostaat te kijken. Pas na onze aanwijzing. Ook zie ik geen meting van afvoer gassen/koolmonoxide. Met vriendelijke groet, Robert van Bemmelen
Onze reactie: Wij hebben al contact met u gezocht en het volgende gemeld: Als daar geen aanleiding toe is kijken wij niet naar de thermostaat maar naar we begrijpen is dat nu wel gebeurt. De meting behoort tot de standaard procedure en is wel degelijk uitgevoerd zie de naar u toegezonden kopie werkbon.
Bericht van Klaas Biel uit apeldoorn
geplaatst op 27-02-2015
vriendelijke hands on servicemonteur goede kwaliteits prijs verhoudeing en ...nog steeds zitten we er warmpjes bij, wensen we u ook, gewoon doen, win/win... zo kan/mag de schoorsteen bij warmtegroep en ons (en u?) blijven roken
Bericht van Steven Kosterman uit Nieuwegein
geplaatst op 27-02-2015
Na anderhalf jaar ellende met 2 verschillende bedrijven heeft warmtegroep laten zien hoe het ook kan. Tevens blijkt dat m'n ketel helemaal geen onjuiste keuze is geweest, iets wat ik voorheen dacht, het was gewoon een kwestie van afstelling. Schijnt juist een top ketel te zijn. En idd, nadat Warmtegroep is langs geweest doet hij het super.
Bericht van Leni uit Hendrik-Ido-Ambacht
geplaatst op 27-02-2015
Ook hier heel tevreden voorheen altijd Hanvos gehad maar daar werden de monteurs steeds jonger. een normaal gesprek of vraag beantwoorden was er niet bij. Ook door mij is Warmte Groep aanbevolen.
Bericht van Henk Verveer uit Amsterdam
geplaatst op 27-02-2015
Op de plaatsing van mijn nieuwe cv-ketel heb ik niets aan te merken, maar de ketel zelf (Vaillant VHR 25 30/5 5 Ecotec plus CW4) valt me na mijn vorige Vaillant erg tegen en over de thermostaat (eveneens Vaillant), die was inbegrepen bij de ketel, ben ik al helemaal niet te spreken. Knullig en ergerniswekkend ding. Helaas hebben de (overigens keurige) installateurs mijn oude Honeywell meegenomen.
Bericht van Maarten Kroes uit Den Haag
geplaatst op 27-02-2015
Voor een zeer nette prijs m'n oude combi-ketel vervangen door twee zeer nette en deskundige monteurs. Snel en zeer efficiënt en alles weer keurig achtergelaten. Helemaal top !
Eerste Vorige - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...