Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - volgende Laatste
Bericht van Henk van Herwijnen uit Dordrecht
geplaatst op 19-10-2015
Nadat mijn cv ketel het had begeven ben ik diverse bedrijven gaan bellen . het ging meestal enkele weken duren . echter bij warmtegroep was het in enkele dagen voor elkaar . De jongens hebben keurig netjes gewerkt . En ze waren ook nog de goedkoopste aanbieder . Petje af en nog bedankt
Bericht van Vitaal Pendrecht uit Rotterdam
geplaatst op 19-10-2015
Wij zijn zeer tevreden. We hebben een abonnement afgesloten omdat er achterstallig onderhoud was aan de verwarmingsinstallatie en iedereen in de kou zat. Meteen de andere dag al actie. Geweldig en bedankt namens het bestuur van Vitaal Pendrecht.
Bericht van a van den bergh uit den haag
geplaatst op 19-10-2015
nieuw onderhouds abonnement afgesloten. goed advies wat er moest gebeuren met begrijpelijke uitleg en prijsopgave. .
Bericht van Carlo uit Rotterdam
geplaatst op 19-10-2015
Ik ben zeer tevreden over het plaatsen mijn nieuwe CV ketel. Omdat mijn oude CV ketel kapot was, deed mijn verwarming het niet meer en was het heel koud in huis. Normaliter kon ik pas een week later gepland worden voor het plaatsen van mijn nieuwe ketel, maar na 10 minuten terug gebeld dat het de volgende dag al kon. Super! Verder alles snel en vakkundig geïnstalleerd. Ik zit er weer warmpjes bij.
Bericht van Ontevreden uit Delft
geplaatst op 19-10-2015
Volgens deze pagina zou uw service zo goed moeten zijn, nou mijn ervaring is aders. Ik heb zondag ochtend gebeld dat mijn cv het niet doet en of er met spoed een monteur kan komen. Gelijk wordt er gevraagd heeft u een abonnement. Mijn antwoordt was nee maar dat wil ik wel gelijk waarop de medewerker antwoorde dat de storingsdienst alleen voor abonnees is. Uiteraard gaf ik aan dat geen service te vinden waarop de klantonvriendelijke mededeling volgde “u kan ook geen verzekering afsluiten als uw huis in brand staat”. Voor mij dus geen Warmte Groep.
Onze reactie: Buiten de normale arbeidsuren verhelpen wij geen storingen bij NIET abonnees om een optimale service bij WEL abonnees te kunnen waarborgen.
Bericht van Rein Wouters uit Soest
geplaatst op 18-10-2015
Op vrijdag 9 oktober kwam een jonge vrouw het onderhoud aan mijn ketel doen. In eerste instantie was ik verrast, omdat ik nog nooit een vrouwelijke verwarmingsmonteur gezien had, maar wat een doortastendheid en kennis bracht ze mee! Helemaal goed. Wist waarover ze het had. En ook zeer vriendelijk en geduldig met het beantwoorden van de vragen die ik stelde over de ketel en dergelijke. Mijn complimenten.
Bericht van Manja Greutert uit Amsterdam
geplaatst op 18-10-2015
Voor de eerste keer CV-onderhoud (ketel is nieuw). Prima binnen de afgesproken tijd was de monteur (vrouw, leuk!) er. Prettig contact, heldere communicatie. Professioneel en adquaat. Kan iedereen deze firma aanraden.
Bericht van H.J. Busbroek uit Woudenberg
geplaatst op 18-10-2015
afgelopen week zijn de service-monteurs correct binnen het afgesproken tijdvak geweest. Onderhoudsbeurt is keurig uitgevoerd; CV weer goed afgesteld, pakking vervangen, zoals gepland bij de vorige beurt. Beleefde en deskundige vakmensen. Dit bedrijf van harte aanbevolen! Chapeau!!
Bericht van M. van Baardewijk uit Alphen aan den Rijn
geplaatst op 18-10-2015
Goed werk uitgevoerd door de monteur . De afspraak datum en tijd voor uitvoering van onderhoud aan de c.v. installatie was perfect Vr. Gr
Bericht van Maarten Hageraats uit Arnhem
geplaatst op 12-10-2015
Servicebeurt netjes volgens afspraak uitgevoerd. Prijs van gebruikt materiaal afgestemd en werkzaamheden keurig uitgevoerd. Tevens goed op de hoogte gebracht van de uitgevoerd werkzaamheden, kortom een aanrader.
Eerste Vorige - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...