Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171 - 172 - 173 - volgende Laatste
Bericht van jeroen rikkers uit haarlem
geplaatst op 18-09-2015
hele prettige communicatie en zeer vriendelijke monteur die meedacht en de kosten zo laag mogelijk probeerde te houden. Zeker aanrader!
Bericht van Koen uit Den Haag
geplaatst op 07-08-2015
TOP-- rustige en deskundige monteur, gelukkig niet dat gehaast van mijn vorige monteur.
Bericht van rob van vliet uit huizen uit Huizen
geplaatst op 04-08-2015
Prettig zakendoen met bedrijf dat zich aan de afspraken houdt. Een nette prijs een geen trucks met cadeautjes om je over te halen en je vrij te laten in het kiezen van een servicecontract.
Bericht van Rene Welberg uit breda
geplaatst op 04-08-2015
Verkoper aan de telefoon geeft een gevoel van kennis en vakmanschap. De monteur die de ketel geplaats heeft liet dezelfde indruk achter.
Bericht van Jaq Lensen uit Spijkenisse
geplaatst op 04-08-2015
Tijdens mijn zoek tocht naar een onderhoudsbeurt voor mijn cv combiketel kwam ik bij Warmte Groep uit. Duidelijke website geen poespas en gelukkig geen ellelang telefoon menu maar een vriendelijke mevrouw aan de telefoon.
Bericht van July uit Utrecht
geplaatst op 04-08-2015
Goed gedaan mensen van warmtegroep, weer lekker douchen.
Bericht van John uit Rotterdam
geplaatst op 04-08-2015
Wij als vereniging (uw wel bekend) voldoen graag aan het verzoek van uw monteurs een reactie achter te laten. Ik kan stellen dat alle 53 bewoners positief waren over de monteurs die dat zelf ook waren na 53 x koffie. Tot volgend jaar. John van de technische commissie
Bericht van Albert Haanappel uit Almere Buiten
geplaatst op 21-07-2015
Plus: nette en duidelijke aanbieding, ketel netjes opgehangen en alles op geruimd. Min: de uitleg over de werking van alle knopjes van de ketel en thermostaat zou wat rustiger en duidelijker kunnen. Later is me dat telefonisch alsnog duidelijk geworden. Ik ben dan ook niet ontevreden, maar er wordt altijd maar aangenomen dat iedereen het allemaal snel begrijpt.
Onze reactie: Dank u voor uw bericht, de uitleg is een aandachtspunt waar wij onze monteurs extra op geattendeerd hebben.
Bericht van Mevrouw Wijhe uit Haarlem
geplaatst op 21-07-2015
Heel netjes dat u een ketel adviseert waarbij u er op wijst dat deze goedkoop in onderhoud is en ons niet verplicht direct een contract af te sluiten.
Bericht van Ton uit Utrecht
geplaatst op 21-07-2015
Gelukkig eens een bedrijf dat doet wat het zegt. Op het afgesproken dagdeel aanwezig en daarbij neemt de monteur de tijd om het onderhoud uit te voeren.
Eerste Vorige - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171 - 172 - 173 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 228 beoordelingen