Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171 - 172 - 173 - 174 - volgende Laatste
Bericht van Jongman uit Delft
geplaatst op 21-07-2015
Snel antwoord op mijn vragen en een aanvullend advies. En daarop volgend is alles gegaan zoals besproken is. De vriendelijke monteurs hebben netjes gewerkt.
Bericht van Paul Raaijmann uit Amsterdam
geplaatst op 08-06-2015
Vanaf het eerste moment aan de telefoon tot aan de service aan huis, erg tevreden. De dame aan de telefoon had kennis van zaken en dacht met mij mee ten aanzien van een zo'n goedkoop mogelijke oplossing. Aangezien mijn keteltje al enkele jaren oud was heb ik besloten een nieuwe te laten plaatsen. Deze hadden ze snel voor elkaar en hebben een topservice verleend aan huis. Ook heb ik daarna bij mijn andere ketel meteen een onderhoudsabonnement afgesloten. Deze ketel hangt op een verschrikkelijke plek (Amsterdamse woning). De monteur vond dit helemaal niet erg en heeft de service ook top uitgevoerd. Prijs en de kwaliteitsverhouding naast een vriendelijke service. Helemaal Top!
Bericht van S. Ha uit Almere
geplaatst op 21-04-2015
Fijne monteur die uitlegt wat hij doet. Al jaren onderhoud maar overgang naar Warmte Groep Utrecht is een verbetering.
Bericht van Sonja Reif uit Spijkenisse
geplaatst op 21-04-2015
Een advies en offerte gevraagd bij warmtegroep. Telefonisch aangegeven dat ik geen idee had welke ik moest nemen is er een adviseur langs geweest. Over advies, prijs en uitvoering tevreden.
Bericht van Cees Konijnedijk uit Zaandam
geplaatst op 17-04-2015
Ondanks het wat lang duurder na aanmelding voor er een beurt gedaan kon worden ben ik zeer te spreken over de uitvoering.
Bericht van e.burgers uit rotterdam
geplaatst op 17-04-2015
Aanrader !!
Bericht van Muilwijk uit Dongen
geplaatst op 17-04-2015
Wij hebben heel veel problemen met onze ketel waar Warmte Groep niets aan kan doen.Maar ik ben zeer tevreden over de gegeven service telkens komen jullie weer opdraven.
Bericht van Koster uit Boskoop
geplaatst op 17-04-2015
sinds kort bij Warmtegroep klant en onze eerste ervaringen waren in een woord geweldig. De monteur was erg nauwgezet en alles was heel goed en snel geregeld. Vandaag kreeg ik lekkage en niet zo'n beetje. Dus handdoeken erbij en Warmtegroep bellen. Er zou vandaag iemand langskomen. Dat vond ik veel te lang duren en op mijn vraag of het niet sneller kon, want het lekte behoorlijk zei de telefoniste dat dat vanzelf op zou houden als de verwarming leeg was. Dus een loodgieter gebeld die het gelijk heeft opgelost. Warmtegroep weer gebeld dat een monteur niet meer nodig was en bedankt voor de niet zo goede service. Waarop de medewerker van Warmtegroep zei dat er niet was gezegd dat het lekken vanzelf op zou houden als de verwarming leeg was. Wij zullen voor volgend jaar een andere onderhoudsmonteur zoeken. De medewerker gaf aan dat hij dat niet erg vond, op zulke klanten zitten ze niet te wachten. Ben benieuwd of deze reactie geplaatst wordt?
Onze reactie: Wij plaatsen alle berichten mits netjes gesteld. Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent, echter uw voorstelling van de zaak is kort door de bocht waarop wij verder niet in zullen gaan.
Bericht van Polak uit Utrecht
geplaatst op 12-03-2015
Op uw verzoek mijn bevindingen op de vandaag gehangen Remeha Tzerra cv ketel. 1 woord Perfect, zowel de ketel als de monteurs maar ook het offerte traject.
Bericht van Berry van Noordwijk uit Lelystad
geplaatst op 10-03-2015
Als technische commissie van onze VVE mijn complimenten over de werkwijze. Het onderhoud aan onze Ferroli ketels is meer dan goed gedaan en ook daar waar er toestellen vervangen zijn is er sprake van deskundigheid.
Eerste Vorige - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171 - 172 - 173 - 174 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...