Gastenboek van Warmtegroep Installatie Techniek
Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171 - 172 - 173 - 174 - 175 - 176 - 177 - volgende Laatste
Bericht van G.J. van hekken uit Lelystad
geplaatst op 18-12-2014
Pas een abonnement afgesloten. Zeer tevreden over 1e controlebeurt. Wel anders meegemaakt. Verrassing: Een vrouwelijke monteur, die haar werk met zorg verrichtte. Zal Warmtegroep zeker aanbevelen!
Bericht van Theo Stoop uit Dordrecht
geplaatst op 16-12-2014
Alleen maar lof, superaardig aan de telefoon, monteurs netjes en aardig, erg blij met m'n nieuwe ketel
Bericht van Coen uit Nieuwegein
geplaatst op 16-12-2014
Goed gedaan, storing snel verholpen.
Bericht van willem uit Barendrecht
geplaatst op 28-11-2014
Voor de eerste keer heeft onze CV kombiketel, niet meer de nieuwste , ivm een nieuw serviceabonnement door de warmtegroep een onderhoudsbeurt gehad. De monteuse, korrekt en netjes werkend heeft de warmtewisselaar gereinigd, nieuwe pakkingen geplaatst en meer afstellingen aan de ketel verricht. Wij kregen goede voorlichting en eea heeft een zeer goede indruk achtergelaten. Wij hopen dat de ketel nog een poosje goed brand, Zo niet, dan plaatst de warmtegroep ook nieuwe ketels, hoorden wij. Van harte aanbevolen!!
Bericht van Helen Voets uit Bussum
geplaatst op 20-11-2014
U doet al een paar jaar onderhoud bij mij en deze ochtend om 8.30 melde ik voor het eerst een kou klacht. Waarop uw planner meedeelde dat de monteur vandaag langs zou komen. Ik heb toen mijn ongenoegen daarover uitgesproken maar maak nu na zojuist het bezoek van de monteur mijn excuses. Dat u dezelfde dag komt is meer dan redelijk ik dacht alleen dat het binnen 1 uur zou kunnen.
Bericht van Erkelens uit Waddinxveen
geplaatst op 20-11-2014
Onze ervaring is ook positief na het eerste bezoek.
Bericht van Anneke uit Capelle aan den IJssel
geplaatst op 19-11-2014
Eerder een onderhoudsbeurt uit laten voeren aan onze cv kachel op leeftijd. Zondag begaf deze het, maandag monteur die aangaf dat reparatie te duur werd. Gistermiddag 2 heren van warmtegroep die keurig een nieuwe cv hebben geplaatst. Alle werkzaamheden perfect uitgevoerd, goede uitleg en totaal geen rommel achtergelaten. Ik wil n groot compliment geven voor de manier van werken.
Bericht van A.B. uit Gouda
geplaatst op 15-11-2014
Zeer ontevreden. Slechte service. Monteur laat water achter In emmer. Kantoormedewerkster onvriendelijk en toont totaal geen begrip voor mijn ontevredenheid en gaat vol de aanval in. Monteur heeft bovendien iets niet goed dichtgedraaid. Na telefonisch contact verzoekt hij mij om zelfeen wwatergang te regelen en dit dicht te draaien. Wat ik bijzonder vreemd vind. Vervolgens vraagt hij ook nog of ik dit niet door een familielid of vriend kan laten doen. Uiteindelijk via het planningsbureau een nieuwe afspraak gemaakt met een monteur om de fout te herstellen. Dit kan pas na een week, omdat het bedrijf dit niet zo belangrijk vindt, het is volgens hen geen acuut probleem. Klacht ingediend, afhandeling is nog onvoonvoldoende. Service van dit bedrijf is slecht.
Onze reactie: Het spijt ons dat u ontevreden bent, maar uw opstelling was ook zeer onredelijk en naar achteraf bleek had de lekkage niets met onze werkzaamheden te maken.
Bericht van M. Vrielink uit Apeldoorn
geplaatst op 02-11-2014
Oktober jongstleden hebben wij voor het eerst onderhoud laten plegen aan onze ketel door Warmtegroep Installatietechniek. Wij zijn net hier woonachtig, dus vandaar. Onderhoud is naar tevredenheid uitgevoerd. Wel hopen we dat onderhoud uitsluitend wordt uitgevoerd indien nodig en dat er geen reparaties worden uitgevoerd welke eigenlijk nog niet nodig zijn. Dat valt tot nog toe moeilijk vast te stellen.
Bericht van sandra sital singh uit amsterdam
geplaatst op 01-11-2014
in april voor het eerst kennis gemaakt met de warmtegroep voor onderhoudsbeurt aan verwarmingsapparaat-nu een meldcode met een probleem u gebeld en dezelfde dag nog een monteur - prima service
Eerste Vorige - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171 - 172 - 173 - 174 - 175 - 176 - 177 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...