Gastenboek van Warmtegroep Installatie Techniek
Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171 - 172 - 173 - 174 - 175 - 176 - 177 - 178 - volgende Laatste
Bericht van Erik uit Bennebroek
geplaatst op 31-10-2014
Net een onderhoudsabonnement genomen. De monteur kwam netjes op de afgesproken tijd en belde ook nog even van te voren. Onze eerste indruk is goed, er werd heel netjes gewerkt.
Bericht van Verwoerd Henk uit Woudrichem
geplaatst op 31-10-2014
na een controle uitgevoerd door warmtegroep blijkt er van alles mis met de ketel. Na goed overleg met de monteur hebben we contact gezocht met de verkoopadviseur en hebben we besloten om een nieuwe ketel te laten hangen. We kunnen zeggen dat er een goed vakman aan gewerkt heeft die ook nog eens correct was. Dat geld ook voor zijn assistent. Super we zijn dik tevreden.
Bericht van R.Fischerfeld uit Waddinxveen
geplaatst op 31-10-2014
Jammer dat tegenwoordig alles per email moet. U zegt dat de situatie duidelijk is maar ik zou toch graag willen dat er even naar gekeken wordt.
Onze reactie: En bezoek van een adviseur is geen enkel probleem maar is in de meeste gevallen niet nodig zeker als bekend is wat voor merk en type toestel er aanwezig is. Inmiddels is er een afspraak voor een bezoek gemaakt. Mvgr, verkoop team Warmte Groep BV
Bericht van Roel van Eyk uit Huizen
geplaatst op 31-10-2014
Prima service, na montage van mijn ketel een klein lekje waarop er binnen 2 uur weer een monteur stond.
Bericht van Familie Meertens uit Gouda
geplaatst op 31-10-2014
goed. geen problemen. vakman met verstand van zaken over de vloer netjes gewerkt. algehele ervaring zeer prettig.
Bericht van Anja Oostvogel uit Utrecht
geplaatst op 31-10-2014
Storing in mijn ketel prima opgelost.
Bericht van van oerle uit Hoofddorp
geplaatst op 31-10-2014
Er is een prettig contact geweest tussen de werknemers van Warmtegroep en ons Er is met spoed een nieuwe cv-ketel geplaatst. De montage mannen hebben mijn huis weer netjes achtergelaten. Heel erg tevreden!
Bericht van A. van Hout uit Amsterdam
geplaatst op 31-10-2014
Onze ervaring met warmte groep is prettig, het bedrijf zowel aan de telefoon als de monteurs zijn zeer professioneel en correct naar zijn klanten toe.
Bericht van Elgersma uit Hilversum
geplaatst op 25-10-2014
Nieuwe ketel aangeschaft ter vervanging van oude ketel 19jr oud. Sterke punten!! Technisch-inhoudelijk kennis van zaken verkoper en monteur - Heldere aanbieding - Scherp geprijsd - ronduit een PLUS
Bericht van Klaas van Kessel uit Oosterhout
geplaatst op 25-10-2014
De telefonische verkoper heeft al onze vragen duidelijk beantwoord en wij een goede beslissing konden nemen over de aanschaf van een cv door uw warmtegroep. Ook op de opdracht werd er snel gereageerd en is de cvketel inmiddels genoteerd door 2 beleefde monteurs. Keurig gewerkt. Ik hoop voor de toekomst dat bij een onverhoopte storing ik net zo snel en efficiënt wordt geholpen zoals bij de aanschaf.
Eerste Vorige - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171 - 172 - 173 - 174 - 175 - 176 - 177 - 178 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...