Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171 - 172 - 173 - 174 - 175 - 176 - 177 - 178 - volgende Laatste
Bericht van Hors uit Zwijndrecht
geplaatst op 24-01-2015
Bij installatie is mij gevraagd een referentie te schrijven dat was ik nog vergeten maar bij deze dan. De in september 2014 geplaatste Ferroli BlueSense is een geweldige ketel! Lekker stil en veel warmwater. Daarnaast blijkt hij energie-zuinig t.o.v. mijn vorige AGPO econpact en helemaal storings vrij wat ook een verademing is. En uiteraard ook tevreden over de vooraf door u geven adviezen en montage.
Bericht van Kris uit Zoetermeer
geplaatst op 23-01-2015
Ik ben op het advies van Warmte Groep afgegaan en heb vandaag een Ferroli Blue Sense laten monteren en deze is naar volle tevredenheid voor de afgesproken prijs gemonteerd (HaHa).
Bericht van Van Dijck uit Breda
geplaatst op 23-01-2015
Net een nieuwe ketel laten installeren door de Warmte Groep. Vooraf al gebeld met een aantal vragen en ik was verzekerd dat er geen extra kosten bij zouden komen, niet dus! Ter plaatse werden we geconfronteerd met onverwachte kosten van een paar honderd euro. Na mijn beklag per mail (wil alles zwart op wit) een zeer onsympathieke mail terug gekregen, word gewoon gezegd dat het je eigen schuld is (wat niet zo is) in plaats van te zoeken naar een oplossing. Gezien de reacties op andere klanten die niet geheel tevreden zijn is dit hun normale manier van werken vrees ik. Hierbij wil ik wel melden dat de installateurs prima werk verricht hebben, het gaat mis bij de kantoorwerknemers.
Onze reactie: Wij vinden het jammer dat u ondanks onze uitleg ontevreden blijft en dit bericht plaats. De extra kosten zijn voortgekomen uit de onvolledig door u verstrekte informatie, u heeft toch gekozen om de installatie door te laten gaan en ben op dat moment akkoord gegaan met de meerkosten.
Bericht van Dirk Huygevoort uit Delft
geplaatst op 20-01-2015
Compliments ... netjes een nieuwe ketel bij mij aan de muur gezet. Geen rommel en alles duidelijk verteld hoe het werkt. AANBEVOLEN.
Bericht van Froukje uit Amsterdam
geplaatst op 20-01-2015
Ik wil mijn ketel laten vervangen omdat ik al een paar dagen zonder zit en hij al 20 jaar oud is. Warmte Groep kon mij op korte termijn niet helpen met een nieuwe ketel en repareren wilde ik niet meer. Mijn complimenten voor wat betreft het advies wat jullie mij geven hebben en ga zeker in contact met de dor u aanbevolen collega.
Bericht van Veenman uit Woerden
geplaatst op 20-01-2015
Tevreden, goeie monteur weet duidelijk waar hij over praat.
Bericht van c. merwestein uit hooffdorp
geplaatst op 09-01-2015
Overgestapt naar warmte groep omdat de prijs van mijn vorige bedrijf sterk omhoog ging en ben daar heel blij mee. Ik heb er altijd bijgestaan en werd er een beetje interessant gedaan maar nu ging er van alles los en open. Naar nu blijkt zijn er niet tijdig pakkingen vervangen en was te zien dat er gassen gelekt zijn. Ook had ik nog nooit gezien dat er gemeten werd of de afstelling goed was. Ik kan iedereen warmte groep aanraden een hele nette monteur die ook nog eens alles kon onderbouwen.
Bericht van Domus Vastgoedzorg uit Rotterdam
geplaatst op 05-01-2015
Echt top !! Leuke monteur netjes voorgesteld - super service en niet duur !!
Bericht van van den Bosche uit UTRECHT
geplaatst op 03-01-2015
Warmte Groep is wat mij betreft een aanrader. 14 dagen na plaatsing van de nieuwe cv ketel gaf de nieuwe thermostaat geen display meer. Dezelfde dag is er nog een nieuwe gemonteerd. Dat vind ik een hele goede service.
Bericht van Milyne uit Amsterdam
geplaatst op 28-12-2014
Top service... na meerder bedrijven gebeld te hebben op zaterdag was ik heel blij dat jullie mij uit de kou konden helpen. Ook al moest ik achteraan sluiten omdat abonnee klanten voor gaan zat ik er vandaag weer warmpjes bij. Natuurlijk gelijk een abonnement genomen, SUPER!!!!!!!!!!.
Eerste Vorige - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171 - 172 - 173 - 174 - 175 - 176 - 177 - 178 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...
...

Beoordeling door klanten: 9,0/10 - 304 beoordelingen