Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij da rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - volgende Laatste
Bericht van Ara Ohanjanyan uit Amsterdam
geplaatst op 23-02-2018
We hebben een probleem met de manometer van de CV ketel: hij toont permanent 0-druk aan (ook na het aanvullen met water). Op 16 februari volgens de afspraak kwam een monteur voor de onderhoudsbeurt. Hij heeft de manometer vervangen, maar de nieuwe toont ook 0-druk aan. De monteur zei dat hij niet begreep waar dit aan lag en zonder het probleem op te lossen was hij weg. Bovendien, is de door hem gemaakte factuur ook vreemd. Hij heeft ons geen nieuwe manometer aangerekend, wat begrijpelijk was omdat de oude kennelijk niet defect was, maar voor de 3-delige pakkingset (Vaillant) bracht hij 35,- EUR in rekening terwijl de winkelprijs van dit onderdeel 12,- EUR is (op Internet gezocht in meerdere winkels). Als het probleem opgelost was, zou ik een oogje dicht kunnen knijpen voor deze factuur maar in combinatie met het probleem dat zich blijft voordoen, vind ik het gewoon een slechte service.
Bericht van Yvonne Kwakkel uit Oosterbeek
geplaatst op 23-02-2018
Ze doen wat ze beloofd hebben.
Bericht van w.hoogendoorn uit HAARLEM
geplaatst op 23-02-2018
Geachte, De service was in orde. Wat ons geenszins beviel was dat het vervangen van de drukmeter bij de hogedrukketel apart in rekening werd gebracht: een half uur arbeidsloon. Maar de monteur is in totaal niet langer dan een half uur binnen geweest, voor onderhoud, water vervangen, schoonmaken etc. En dus voor die drukmeter... Ik heb het hem in drie tellen zien doen... Dat voelt als diefstal. met vriendelijke groet, W. Hoogendoorn
Bericht van Benjamin v d Bosch uit BREDA
geplaatst op 22-02-2018
Fantastische service met een heel vriendelijke monteur ga zo door.
Bericht van M. Werensteijn uit Ijsselstein
geplaatst op 22-02-2018
Snelle service na telefonisch contact. Probleempje professioneel opgelost.
Bericht van Ma van engelen uit Utrecht
geplaatst op 22-02-2018
Mijn dag kon niet meer stuk( wel mijn cv)lk belde warmtegrooep,ik was ziek endeed mijn verhaal. Hetgebeurde s' middags voor mijn deur.geweldig,keurig en beleefd,duidelijkheid in problemen en reparatie.zeer tevreden.ga zo door.ineke
Bericht van W L Dec uit Amsterdam
geplaatst op 22-02-2018
Top service.
Bericht van Patrick Plomp uit Assendelft
geplaatst op 22-02-2018
Goede en eerlijke service.
Bericht van Anna Huisman uit Breukelen
geplaatst op 20-02-2018
Mijn ketel is vervangen maar de weg ernaar toe liet qua communicatie te wensen over. Er werd slecht meegedacht door wat kennelijk de 'offerte-afdeling'is en dermate bot gecommuniceerd dat ik uit begon te kijken naar een andere leverancier. Gelukkig is mijn nieuwe ketel uiteindelijk naar wens geïnstalleerd en zijn de medewerkers die ter plekke voor onderhoud en installatie langskomen wel erg vriendelijk en servicegericht.
Bericht van Bert De Jong uit Oosterhout
geplaatst op 19-02-2018
Prima service, goede uitleg wat de monteur ging doen. Half uur van tevoren gebeld wanneer hij ongeveer zou komen
Eerste Vorige - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...