Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij da rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - volgende Laatste
Bericht van Henri Geulman uit Amsterdam
geplaatst op 30-11-2017
Na dat een onderhoudsbedrijf mij al dagen in de kou liet zitten heeft een warmtegroup technieker de ketel voor nood kunnen maken en een aanbieding laten doen voor een nieuwe ketel. Inmiddels door een ervaren ploeg snel geplaatst is. Een ON Nederlandse service. Ik zal iedereen dit bedrijf aanraden.
Bericht van Niels uit denhaag
geplaatst op 30-11-2017
Prima service vanmoregen gebeld en nu binnen het abonnement het probleem verholpen.
Bericht van Warmte Groep Team uit HOUTEN
geplaatst op 30-11-2017
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: De familie Verploegen uit Rotterdam is na de geplaatste recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening.
Bericht van Craig McGraw uit Brielle
geplaatst op 30-11-2017
Professional service.very pleased with the service from engineer and appointment time
Bericht van Rob Kröber uit oudenberg
geplaatst op 30-11-2017
Prima service. Met een telefoontje kon direct in overleg een afspraak gemaakt worden, waarbij de te verwachten tijd dat de monteur er zou zijn globaal aangegeven werd. (ochtend/middag). Op de dag van de service verlening kreeg ik een half uur van te voren een telefoontje van de monteur dat ze onderweg was. Ketel was snel en naar ik kan beoordelen vakkundig gerepareerd. Dank.
Bericht van Verzuu uit de Meern
geplaatst op 30-11-2017
Ben zeer tevreden over de geleverde diensten. Deskundig en snel tegen redelijk rarief
Bericht van Nettie Bremer Wiligenburg uit Zeist
geplaatst op 30-11-2017
Zondag 26 november een a1 storing. Telefonisch contact gehad en werd prettig te woord gestaan. Wat tips om zelf wat punten te checken... helaas de storing bleef. De monteur is maandag geweest alles keurig gemaakt en opgelost. Ik ben blij met de Warmte groep!
Bericht van M. De Hommel uit Rotterdam
geplaatst op 30-11-2017
Gisteren weer jaarlijks onderhoud gehad, moest wat worden vervangen en meteen kostenopgave gehad. Kon meteen gebeuren dus prima. Ook flexibel in het maken van afspraak.Top!
Bericht van Sander uit Utrecht
geplaatst op 30-11-2017
Aardig, behulpzaam en kon het probleem snel oplossen.
Bericht van Olga Riekert uit Bunnik
geplaatst op 26-11-2017
Onze kennismaking met Warmtegroep: na 2 jaar de onderhoudsbeurt te hebben overgeslagen, wordt onze ketel na 13 jaar trouwe dienst kritisch bekeken en de monteur meldt een reparatie voor een kleine € 300. Wij hebben het meteen afgewogen en kozen voor een nieuwe CV ketel. Precies binnen een week is deze geinstalleerd door 2 andere monteurs, een warme pluim voor dit efficiente en accurate teamwork van Warmtegroep.
Eerste Vorige - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...