Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - volgende Laatste
Bericht van Ardie Reedijk uit Den Haag
geplaatst op 12-04-2018
Onderhoudsmonteur was volgens afspraak aanwezig, keurig werk geleverd. Ruimte waar de ketel hangt netjes achtergelaten en systeem gevuld.
Bericht van Jan van Logtenstein uit Soest
geplaatst op 12-04-2018
ketel prima schoongemaakt. Monteur bedankt, tot de volgende keer!
Bericht van Nathalie uit Zoetermeer
geplaatst op 11-04-2018
Na een slechte ervaring met het bedrijf wat bij ons de afgelopen 12 jaar onderhoud heeft gedaan zijn wij heel erg blij met dit betrouwbare bedrijf! De monteur was op tijd en nam ook de tijd om aan ons te laten zien welke onderdelen vervangen moesten worden. Warmtegroep geeft je een warm gevoel!
Bericht van HvBroekhuizen uit Zaandam
geplaatst op 11-04-2018
prima service en leuk personeel!
Bericht van Thanh-Dam Truong uit Den Haag
geplaatst op 11-04-2018
technically the work is fine, administratively there is room for improvement with clearer messages to the customers. Treatment of customers should be with respect, focussing on the clarification of the information requested, the threatening language of such as "penalty" should not be used. According to Dutch law, the invoice must be paid within 30 days of the invoice being received. The firm should not use the pressure of a penalty to get payment within 1 day, this is extremely unreasonable because it does not get the client sufficient time (a) to verify the information; (2) to test the quality of the work
Bericht van Ron Ertner uit Hilversum
geplaatst op 11-04-2018
Gister - 10 april - is uw monteur aan de slag geweest met o.a. vervangen expansievat en tapen condensafvoer naar buiten. Bijzonder servicegericht en vakbekwaam. Mijn complimenten voor optreden van deze jongeman.
Bericht van Jamshidian uit Dordrecht
geplaatst op 11-04-2018
Onderhoud kosten via warmtegroep met abonnement is twee keer duurder dan normaal. Warmtegroep berekent voor materiaal zo hoge prijzen dat klant komt tweekeer duurder uit dan reparatie zonder abonnement.warmtegroep zegt: Bij een onderhoud abonnement betaald klant alleenmaar voor materiaal en niet voor arbeid uren, is een grote leugens. Ik ben erg ontevreden en Ik zal volgende jaar mijn onderhoud abonnement niet meer bij warmtegroep verlengen. Ik vind het een oplichterij.
Bericht van K van Hoof uit Amsterdam
geplaatst op 11-04-2018
Het onderhoud verliep snel en efficient. Of het ook goed gebeurde, zal de toekomst moeten uitwijzen.
Bericht van W Snel uit Den Haag
geplaatst op 11-04-2018
Goede service en de onderdelen vervangen die kapot waren. Van te voren gemeld wat de prijs is.Ben tevreden over de verleende service .
Bericht van FdV uit Utrecht
geplaatst op 11-04-2018
's ochtends gebeld voor een storing. monteur kwam dezelfde dag langs. is nog naar de groothandel gereden voor een vervangend artikel en heeft de ketel gemaakt en gelijk ook van alles gecheckt. top service!
Eerste Vorige - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 228 beoordelingen