Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - volgende Laatste
Bericht van Irene Helmond-van Damme uit Rotterdam
geplaatst op 25-02-2018
Vriendelijke jongeman welke netjes heeft gewerkt en gezellig in de omgang; tenminste niet zo stug.
Bericht van M.MEIJER uit ROTTERDAM
geplaatst op 24-02-2018
IK BEN GOED GEHOLPEN
Bericht van Schiller uit Alphen aan Den Rijn
geplaatst op 23-02-2018
Zeer goede vakkundige service. Goede uitleg. Werd erbij betrokken.
Bericht van Kitty van de Luijtgaarden uit Rotterdam
geplaatst op 23-02-2018
Lekkage in de rookgasafvoer. Dit keer zeer positief over de service. Na overleg met de planning toch nog geluk om voor de vakantie een afspraak te maken. Veel moeite gedaan voor het zoeken naar een oplossing. Verder was de monteur ook vriendelijk en leverde een goede service. Dit keer zeer tevreden dus!
Bericht van Frans Klijn uit SOESTERBERG
geplaatst op 23-02-2018
Ik ben uiterst tevreden over het gepleegde onderhoud aan de Cv ketel.De monteur was bekwaam en liet een nette indruk en werkruimte achter.
Bericht van Carol uit Rotterdam
geplaatst op 23-02-2018
Naar aanleiding van een lekkende ketel gebeld naar warmtegroep. Gelukkig kwam er vrij snel iemand langs om het probleem te verhelpen. Hij heeft gelijk wat dingen vervangen/gerepareerd en wat handelingen uitgelegd. Hele vriendelijke meneer!
Bericht van Eric Vroon uit Almere
geplaatst op 23-02-2018
Deze onderhoudsmonteur wist er meer van dan al zijn voorgangers. Nam ook afgedankt materiaal mee, zoals het hoort.
Bericht van Plaisier uit Capelle aan den IJssel
geplaatst op 23-02-2018
Aardige monteur. Deed zijn werk zeer zorgvuldig.Gaf na vragen goede en prettige antwoorden.
Bericht van Linda Van Altena uit AMSTERDAM
geplaatst op 23-02-2018
Supersnelle acties Nu weer lekker warm douchen in de ochtend. Top
Bericht van Ara Ohanjanyan uit Amsterdam
geplaatst op 23-02-2018
We hebben een probleem met de manometer van de CV ketel: hij toont permanent 0-druk aan (ook na het aanvullen met water). Op 16 februari volgens de afspraak kwam een monteur voor de onderhoudsbeurt. Hij heeft de manometer vervangen, maar de nieuwe toont ook 0-druk aan. De monteur zei dat hij niet begreep waar dit aan lag en zonder het probleem op te lossen was hij weg. Bovendien, is de door hem gemaakte factuur ook vreemd. Hij heeft ons geen nieuwe manometer aangerekend, wat begrijpelijk was omdat de oude kennelijk niet defect was, maar voor de 3-delige pakkingset (Vaillant) bracht hij 35,- EUR in rekening terwijl de winkelprijs van dit onderdeel 12,- EUR is (op Internet gezocht in meerdere winkels). Als het probleem opgelost was, zou ik een oogje dicht kunnen knijpen voor deze factuur maar in combinatie met het probleem dat zich blijft voordoen, vind ik het gewoon een slechte service.
Eerste Vorige - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...