Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - volgende Laatste
Bericht van Jort van Hoogstraaten uit Utrecht
geplaatst op 08-02-2018
Afgelopen maandag voor werktijd het bezoek gepland voor een controle van de CV ketel. De monteur was precies om half 9 aanwezig wat erg prettig was. Leuke vent overigens die niet te beroerd was om ook het een en ander uit te leggen. CV ketel had wat mankementen die ter plekke zijn verholpen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Bericht van Andre uit De Meern
geplaatst op 08-02-2018
Onderhoud grondig uitgevoerd, prima service.
Bericht van Eddie Melis uit Amsterdam
geplaatst op 08-02-2018
Voor de jaarlijkse controle van mijn combiketel werd geheel volgens afspraak door warmte groep een afspraak gepland! Een mailtje om een andere tijd te kiezen was voldoende. Op de afgesproken tijd kwam de monteur en heeft de werkzaamheden keurig uitgevoerd! Top service!
Bericht van Liselotte Djoefrie uit Amsterdam
geplaatst op 05-02-2018
De mannen waren echt toppers, heel duidelijk werd het onderhoudsschema uitgelegd het was allemaal heel transparant. Ze werkte heel netjes en ruimde alles weer op. Kortom ik kan deze service aanbevelen. Groet een tevreden klant. Wat ik vervelend vond, dat ze geen koffie wilde maar het zij ze vergeven. hihh
Bericht van van Halteren uit Breda
geplaatst op 04-02-2018
Dag, Ik vond het niet zo'n prettige ervaring. Ik heb geen verstand van technische zaken maar ik kreeg geen goede indruk. Ook het directe betalen via pin vond ik niet prettig. Ik haal ook zomaar iemand binnen die ik niet ken. Daarom ik wil na dit jaar het contract opzeggen vr. gr. Jeanne van Halteren
Bericht van Vos uit Hilversum
geplaatst op 03-02-2018
Prima service, medewerker keurig attitude en gaf goede adviezen en info. Top!
Bericht van Ronen uit Amersfoort
geplaatst op 03-02-2018
Prima service keurig van tevoren bellen. Heel vriendelijk
Bericht van Irene Meijer uit Amsterdam
geplaatst op 03-02-2018
Prima service, snelle planning afspraak, en nog commentaar op verbeterpunten.
Bericht van Marco de Graaf uit AMSTERDAM
geplaatst op 02-02-2018
Sinds 2 jaar overgestapt, en wederom vriendelijk en professioneel geholpen.
Bericht van Ton Slegh uit Den bosch
geplaatst op 02-02-2018
Prima ervaring onderhoud EN service beurt Remeha cv combi
Eerste Vorige - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...