Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - volgende Laatste
Bericht van Carol uit Rotterdam
geplaatst op 23-02-2018
Naar aanleiding van een lekkende ketel gebeld naar warmtegroep. Gelukkig kwam er vrij snel iemand langs om het probleem te verhelpen. Hij heeft gelijk wat dingen vervangen/gerepareerd en wat handelingen uitgelegd. Hele vriendelijke meneer!
Bericht van Eric Vroon uit Almere
geplaatst op 23-02-2018
Deze onderhoudsmonteur wist er meer van dan al zijn voorgangers. Nam ook afgedankt materiaal mee, zoals het hoort.
Bericht van Plaisier uit Capelle aan den IJssel
geplaatst op 23-02-2018
Aardige monteur. Deed zijn werk zeer zorgvuldig.Gaf na vragen goede en prettige antwoorden.
Bericht van Linda Van Altena uit AMSTERDAM
geplaatst op 23-02-2018
Supersnelle acties Nu weer lekker warm douchen in de ochtend. Top
Bericht van Ara Ohanjanyan uit Amsterdam
geplaatst op 23-02-2018
We hebben een probleem met de manometer van de CV ketel: hij toont permanent 0-druk aan (ook na het aanvullen met water). Op 16 februari volgens de afspraak kwam een monteur voor de onderhoudsbeurt. Hij heeft de manometer vervangen, maar de nieuwe toont ook 0-druk aan. De monteur zei dat hij niet begreep waar dit aan lag en zonder het probleem op te lossen was hij weg. Bovendien, is de door hem gemaakte factuur ook vreemd. Hij heeft ons geen nieuwe manometer aangerekend, wat begrijpelijk was omdat de oude kennelijk niet defect was, maar voor de 3-delige pakkingset (Vaillant) bracht hij 35,- EUR in rekening terwijl de winkelprijs van dit onderdeel 12,- EUR is (op Internet gezocht in meerdere winkels). Als het probleem opgelost was, zou ik een oogje dicht kunnen knijpen voor deze factuur maar in combinatie met het probleem dat zich blijft voordoen, vind ik het gewoon een slechte service.
Bericht van Yvonne Kwakkel uit Oosterbeek
geplaatst op 23-02-2018
Ze doen wat ze beloofd hebben.
Bericht van w.hoogendoorn uit HAARLEM
geplaatst op 23-02-2018
Geachte, De service was in orde. Wat ons geenszins beviel was dat het vervangen van de drukmeter bij de hogedrukketel apart in rekening werd gebracht: een half uur arbeidsloon. Maar de monteur is in totaal niet langer dan een half uur binnen geweest, voor onderhoud, water vervangen, schoonmaken etc. En dus voor die drukmeter... Ik heb het hem in drie tellen zien doen... Dat voelt als diefstal. met vriendelijke groet, W. Hoogendoorn
Bericht van Benjamin v d Bosch uit BREDA
geplaatst op 22-02-2018
Fantastische service met een heel vriendelijke monteur ga zo door.
Bericht van M. Werensteijn uit Ijsselstein
geplaatst op 22-02-2018
Snelle service na telefonisch contact. Probleempje professioneel opgelost.
Bericht van Ma van engelen uit Utrecht
geplaatst op 22-02-2018
Mijn dag kon niet meer stuk( wel mijn cv)lk belde warmtegrooep,ik was ziek endeed mijn verhaal. Hetgebeurde s' middags voor mijn deur.geweldig,keurig en beleefd,duidelijkheid in problemen en reparatie.zeer tevreden.ga zo door.ineke
Eerste Vorige - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 224 beoordelingen