Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - volgende Laatste
Bericht van Ester uit Driebergen
geplaatst op 19-02-2018
goede, vriendelijke service.
Bericht van T.P.M. Strengers uit Amsterdam
geplaatst op 15-02-2018
Keurig op de afgesproken tijd. Trof dezelfde plezierige monteur,die rustig en snel zijn werk deed.De jaarlijkse onderhoudsbeurt geeft mij een veilig gevoel.
Bericht van Ad Oomen uit Breda
geplaatst op 14-02-2018
Goede service van Warmtegroep. Snel, nauwkeurig en klantvriendelijk.
Bericht van C.H. van de Graaf uit Opijnen
geplaatst op 14-02-2018
Pas aangemeld en nu al een goed gevoel erbij. Afspraak via de mail prima verlopen, monteur is geweest voor onderhoud en goed uitleg gegeven over de verwarmingsketel en wat hij er aan gedaan heeft. Dik tevreden.
Bericht van Putman uit Zoetermeer
geplaatst op 14-02-2018
Ik ben bijzonder tevreden over de monteur en de door hem verrichte werkzaamheden. Helemaal niets op aan te merken.
Bericht van Beljaars pieter uit Schiedam
geplaatst op 13-02-2018
100 procent tevreden over onderhoud aan de ketel
Bericht van Diede uit Breda
geplaatst op 13-02-2018
op tijd, duidelijke communicatie, klantvriendelijk
Bericht van Jeroen De vries uit Baarn
geplaatst op 13-02-2018
Goede tips van de onderhoudsmonteur
Bericht van sarah uit Woerden
geplaatst op 12-02-2018
Sinds 2014 hebben wij bij Warmtegroep BV een contract lopen voor het onderhoud van onze CV-ketel Remeha Quinta. Elk jaar kwam de warmtegroep het onderhoud doen, en mocht er een probleem zijn mochten wij als vaste klant contact opnemen zodat de Warmtegroep met spoed het probleem zou komen oplossen. Afgelopen herfst hadden wij voor het eerst een probleem met onze CV. De verwarming deed het niet meer uit zichzelf (deed het nog wel als we een reset gaven). De monteur kwam en wilde de foutcode weten. Omdat we hadden gereset, konden we die niet geven. De monteur ging zonder dat hij wat had gemaakt weer naar huis, we moesten maar terugbellen wanneer de foutcode in beeld kwam. Waarschijnlijk zou het het printerplaatje zijn, kosten; €500,- Maar omdat we eigenlijk geen last meer hadden van de verwarming hebben we niet meer gebeld. Tot een dag voor onze wintersport vakantie het water niet meer warm werd. Wij hebben een baby van 10 maanden, dus warm water is erg belangrijk. We hebben vrijwel direct contact opgenomen met de Warmte groep, maar omdat wij op vakantie gingen konden ze niet meer op tijd komen. Tijdens het telefoongesprek had ik een dame aan de lijn die ons te kennen gaf dat er waarschijnlijk iets mis was met de drieluikklep en dat dit wel te repareren was. De dag voordat we terug zouden komen van vakantie konden we weer bellen en een afspraak maken, zodat ze langs konden komen op de dag dat we terugkwamen. Zo gezegd zo gedaan. De dag voordat we terugkwamen hebben we gebeld. We kregen een meneer aan de lijn die zijn naam niet wilde geven (ons was later wel duidelijk waarom niet…). We vertelden hem het verhaal, hij zei direct ‘oh dat is het probleem van het printerplaatje’, mijn reactie was ‘volgens mij is het een ander probleem want dit keer doet het warme water het niet, maar de verwarming het wel, volgens mij zei uw collega vorige week ook dat het een ander probleem was’, ‘nee mevrouw, daar heeft u geen verstand van, dat heeft allemaal met elkaar te maken, het gaat om het printerplaatje’. Ik vertelde meneer dat we zondag terug zouden komen van vakantie en dat het heel erg fijn zou zijn als er zondag nog iemand zou komen. Meneer zei ‘voor zulk soort problemen komen wij echt niet op zondag, u kunt niet verwachten dat u lekker op vakantie kunt gaan en dat wij dan gelijk voor u komen opdraven op zondag’, ik zei ‘maar uw collega vorige week vertelde ons dat we juist vandaag mochten bellen zodat we dan gelijk konden regelen dat jullie zouden komen, dat is voor ons ook belangrijk want wij kunnen niet douchen en wij hebben een kleine baby’. Meneer reageerde duidelijk geïrriteerd en zei me dat hij zondag absoluut niet ging komen voor dit soort problemen. Maar later in de week zou het wel kunnen, hij vroeg me naar mijn voorkeur. Ik reageerde ‘maandagochtend dan graag’. ‘nou mevrouw maandagochtend gaat niet, u kunt niet zeggen maandagochtend….’ Mijn reactie; ‘ik begin dit een heel onprettig gesprek te vinden. U vraagt me naar mijn voorkeur, dus ik geef aan maandagochtend, dan gaat u in verweer dat dat niet kan…’ zijn reactie; ‘nou u hoeft niet te gaan zuchten mevrouw… u hoeft niet van mij te verwachten dat ik gelijk maandagochtend een monteur stuur!’. Ik begon het gesprek zo vervelend te vinden dat ik het gesprek heb beëindigd voordat ik uit mijn slof zou gaan schieten. Ik heb wel beloofd dat mijn man direct zou terugbellen. Mijn man belde vrijwel direct op en kreeg de betreffende medewerker weer aan de lijn. Mijn man wilde uitleggen aan meneer wat het probleem was, maar werd direct in de rede gevallen ‘u hoeft mij echt niet uit te leggen wat het probleem is want dat heeft uw vrouw al gedaan, wie denkt u wel niet dat u bent dat wij op zondag voor u langskomen…’. Mijn man was even perplext, en heeft toen toch nog een afspraak voor maandag kunnen maken, een tijdstip of een tijdzone doorgeven wilden ze niet doen, want maandag zouden ze pas kunnen zeggen hoe laat ze zouden komen. Daarom zouden ze maandag een half uur voor komst doorbellen dat ze eraan zouden komen. Maandag werd ik om 16 uur gebeld, de monteur stond voor de deur, en hoe het toch kwam dat ik niet thuis zat te wachten. Mijn reactie ‘u zou ons een half uur voor aankomst bellen om te zeggen dat u kwam. Ik ben er nu niet, maar kan er over 5 minuten zijn’. Dat was prima, dus ik ben direct naar huis gereden. Ik zag de monteur inderdaad voor de deur staan. De monteur die voor de deur stond stelde zich vriendelijk op, gaf mij een hand en wilde snel aan de slag, hij zei direct dat hij het drieluikklepje zou komen maken en dat dit €250,- zou kosten. Ik vertelde hem dat ik verbaasd was dat hij zonder te kijken al wist wat het probleem was. Ik heb met hem afgesproken dat hij eerst zou checken of dat ook daadwerkelijk het probleem was. Ik heb hem laten zien waar het CV hok was, en ben zelf naar beneden gegaan om voor mijn zoontje te zorgen. Ik werd al snel geroepen om te kijken naar het motorblokje, volgens de monteur was die doorgebrand, hij zei dat ik dat kon ruiken en liet mij het ruiken. Ik rook inderdaad een brandlucht. (als leek heb ik er ook geen verstand van dat een brandlucht aan een motorblokje heel erg normaal is…). Ook liet hij mij een deel zien van het drieluikklepje, hij zei dat dat ook kapot was en dat hij dat ging maken. Ik had een goede indruk van hem (dacht ik…) dus heb hem zijn gang laten gaan. Binnen een half uur kwam hij me laten weten dat het probleem was opgelost, en inderdaad er kwam weer warm water uit de kraan. Ik vertelde de monteur dat ik een hele vervelende ervaring had gehad met zijn collega aan de telefoon en dat ik graag wilde weten hoe zijn baas heet, zodat ik een klacht bij zijn baas kan indienen. Na wat weerstand en een omweg vertelde hij me dat zijn baas Simon heette. Toen de monteur alles had opgeruimd, zag ik hem zijn pinapparaat pakken en vroeg hij mij direct te betalen, pinnen of contant. Ik vertelde hem dat ik nu op dit moment niet ging betalen, maar dat hij mij de factuur mocht geven. Ik wilde eerst de problemen met zijn baas opgelost hebben, ik vind het niet oké dat ik zo wordt behandeld. De monteur gaf gelijk te kennen dat ik direct moest betalen of hij anders de onderdelen er weer uit zou halen. Ik zei hem dat hij dat dan maar moest doen, want ik wil best betalen alleen niet nu, en hij kan net zoals ieder ander bedrijf gewoon een factuur geven die ik later kan betalen. De monteur pakte zijn telefoon en probeerde mensen uit het bedrijf te bellen. Hij kreeg niet snel iemand te pakken, maar op een gegeven moment had hij iemand en zei toen ‘de klant wil niet betalen’. Ik zei direct ‘ik wil wel betalen, maar niet nu’. De monteur kreeg de opdracht om de onderdelen er weer uit te halen en te vertrekken. Ik vertelde hem dat hij dat dan maar moest doen, en dat ik het naar vond voor ons allebei. De monteur ging naar boven. Omdat ik het zelf een hele spannende situatie vond, durfde ik niet op zijn vingers te kijken om te zien of hij het netjes ongedaan maakte. Ik ben met een smoesje even naar boven gegaan en heb heel eventjes gekeken. Het leek erop alsof hij rustig de onderdelen aan het terugzetten was. Toen ben ik weer naar beneden gegaan. 5 minuten later liep de monteur snel via de voordeur naar buiten en riep bij de voordeur gedag. Ik ben naar boven gegaan en zag dat er een onderdeel van de CV buiten de CV lag. Ik dacht toen nog ‘nou dat zal wel een kapot onderdeel zijn waarvan het toch geen zin heeft om het terug te plaatsen’. Ik baalde wel enorm want ik zag aan de verwarming dat die het nu ook niet meer deed. Geen warm water, en geen verwarming, maar wel een baby van 10 maanden in een koud huis…. Ik ben direct onderdak elders en een vervangende monteur bij een ander bedrijf gaan regelen. Met de nodige kosten die daarbij komen kijken… (voorrijkosten, uurloon, kinderopvang, onderdak). Toen liep ik de deur uit met de kleine om even een boodschap te doen, en zag ik mijn buurman van wie ik het vermoeden had dat die wel eens verstand van zaken zou kunnen hebben. De vriendelijke buurman wilde best eventjes kijken en had in het verleden inderdaad als CV monteur gewerkt. Hij heeft alles gecheckt en kwam erachter dat 1 het gas was afgesloten 2 de waterdruk eraf was gehaald 3 er snoertjes en stekkers los waren getrokken 4 de boiler uit was gezet 5 de motor eraf was gehaald en 6 dat hij alles weer kon maken zonder nieuwe onderdelen!!!! Hij is een half uur bezig geweest, met als resultaat warm water en een warm huis!!! Wat een top buurman! En wat een waardeloos bedrijf vol met oplichters en werknemers die hun klanten schofterig behandelen!
Bericht van Mevr.Kanhai uit Rotterdam
geplaatst op 12-02-2018
De telefoniste zijn heel erg ordinair. Weet niet hoe het hoort
Eerste Vorige - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 224 beoordelingen