Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - volgende Laatste
Bericht van Mieke Horstman uit Vijfhuizen
geplaatst op 19-01-2018
Prima bevallen, vriendelijke mannen werkten snel
Bericht van Linda Mastwijk uit Uithoorn
geplaatst op 19-01-2018
Ik probeer een afspraak te maken voor een onderhoudsbeurt, maar bedrijf is op het 085 nr en op het 020 nr niet bereikbaar (gewoon op een werkdag tijdens kantooruren)!! Dus nu al een slechte indruk....
Onze reactie: Helaas hadden wij vrijdag 19-1 te kampen met een storing bij onze telefoon providor.
Bericht van Werensteijn uit Ijsselstein
geplaatst op 19-01-2018
Storing op 18 januari gemeld CV werkte niet. Zelfde ochtend kwam monteur die eerst met vervanging brander (garantie Nefit) en onderhoud begon. Toen zou de printplaat brander kapot zijn. Die had hij niet bij zich en een collegamonteur zou er voor langs komen. De monteur nr. 2 verving de printplaat maar storing bleef, dus niet defect. Nefit werd gebeld en zou ivm de Kim storing komen. Monteur 3 arriveerde en met de Kim was niets mis er bleek een stekertje los te hangen. De volgende storing diende zich aan en ook dit verhielp monteur 3 van Nefit. Hij is klaar, Ja maar hij doet het nog niet! Inderdaad ik was net zover als met de storing doorgeven. Als goodwill heeft monteur 3 dit opgelost door de thermostaat los te koppelen en voila de ketel sloeg aan. Batterijen vervangen en alles werkt weer. Verder constateerde monteur 2 nog een lekkage van het waterblok waarvoor Nefit nogmaals langs komt. Ik zeg tijd voor bijscholing Nefit ketels. Wel complimenten voor het snelle handelen van de Warmtegroep.
Bericht van sordam uit utrecht
geplaatst op 18-01-2018
uitstekende service en meerwaarde toegevoegd
Bericht van Hoogkamp uit Bilthoven
geplaatst op 18-01-2018
Monteur geweest voor jaarlijks onderhoud. Daarna ging de ketel constant op storing. Storingsdienst alleen op kantoortijd bereikbaar. Waar is een storingsdienst dan voor?
Bericht van I. Spaans uit Zoetermeer
geplaatst op 18-01-2018
De monteur kwam keurig op tijd. Een hele vriendelijke jongeman. Hij is 2 uur bezig geweest omdat zijn meetapparatuur kapot was. Maar hij ging niet weg voordat alles in orde was. Hij legde ook alles heel duidelijk uit. Super!
Bericht van Kitty van de Luijtgaarden uit Rotterdam
geplaatst op 18-01-2018
Afspraak gepland voor een lekkende CV ketel. Specifieke afspraak maken kon niet. Dit kon alleen tussen een bepaald tijdsbestek, tussen 10 en 14 uur. Ik zou een half uur van te voren gebeld worden. Om 14 uur gebeld. Bleek dat de.monteur in de buurt was. Had echter niet gebeld. Ik zou dus niet aanwezig zijn als de monteur voor de deur zou staan. Bij controle leek het lek niet in de CV ketel te zitten maar in de afvoerbuis van de CV. Heeft hij verder niets mee gedaan omdat er een koof gekit voor de afvoer zat. Tevens moest ik arveidskosten betalen omdat het buiten de CV bevond ondanks een abbonement. Al met al een middelmtige score op zowel de klantenservice als de uitvoering zelf.
Bericht van JLF Vermeulen uit Den Haag
geplaatst op 18-01-2018
Ben zeer negatief over de manier waarop de monteur mijn vraag heeft behandeld. Het door mij beschreven euvel trad niet op tijdens zijn bezoek dus is er niks aan de hand.
Bericht van de Zwart uit Maassluis
geplaatst op 18-01-2018
Zeer slechte service en niet oplossingsgericht. Ik zal warmtegroep sterk afraden aan mijn omgeving. De medewerkers bij het call center zullen er goed aan doen een cursus klantentevredenheid te volgen.
Bericht van Gé Buijs uit Rotterdam
geplaatst op 18-01-2018
L.S., Wij waren zeer gelukkig met onze switch naar Uw bedrijf. Met Uw monteur klikte het zeer goed en in principe hebben wij een voorlopige afspraak met hem gemaakt om, omstreeks april 2018 o.a. 2 "kranen/afsluiters" te laten vervangen en een kraantje voor het afvullen , daar is het afsluitertje van kapot.Kortom , dat alles weer functionneert zoals het moet. Hij was ook naar ik meen omstreeks 14.00 uur bij ons. mvg Gé Buijs
Eerste Vorige - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...