Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - volgende Laatste
Bericht van Wim de Kan uit Vlaardingen
geplaatst op 09-08-2018
Prima service aan een overigens probleemloos werkende Ferroli ketel.
Bericht van Joke Robinson uit De Bilt
geplaatst op 08-08-2018
Vandaag monteurs geweest en ik vond het een botte behandeling. Niet even nagegaan bij de andere monteurs die gisteren en eergisteren geweest zijn om de 3-wegklep te vervangen, om te vragen of ze de pompschakelaar niet veranderd hebben van stand 1 naar 2. Daarvoor werden de radiatoren nooit warm als ik de de warmwaterkraan of douche gebruikte en nu wel. Werd mij gezegd door monteurs van vandaag dat het komt omdat het zomer is en ik dat nooit in de gaten heb gehad. Kom nou zeg. Ik ben niet stom en gek! En die mevrouw aan de telefoon beweerde tegen hem dat ze mij dat drie keer had gezegd. Ze zei dat de dichtst bijzijnde radiator altijd warm wordt en dat is normaal. Maar de verste radiator was ook warm. Dat heb ik nooit meegemaakt en ook niet de dichtstbijzijnde radiator. En omdat die mevrouw dat aan die monteur had gezegd dat ze dat al drie aan mij had gezegd zijn ze voor niks gekomen en moest ik de voorrijkosten betalen. Schei toch uit. Die mevrouw heeft dat mij wel heeeel sumier gezegd en omdat ik geen ervaring heb hierin kon ik er ook niet verder op ingaan, omdat ik niet wist waar ze het over had. Wel snel gekomen nadat ik gebeld had of ze me kon zeggen wanneer de monteurs kwamen. Ja. snel waren ze wel, maar ook snel verdiend. Nee, ik vind het een onprofessionele en botte behandeling. De pompschakelaar stond altijd op 1 en dan draait de pomp alleen als de ketel aan is en op 2 blijft ie continu draaien en gooit het warme water in de buis naar de radiatoren. Zo moest het mij verteld worden, dan had ik die monteurs niet laten komen.
Bericht van Kirsten De Wit uit Utrecht
geplaatst op 07-08-2018
Op tijd, vriendelijke monteur, alles in overleg en werkte netjes.
Bericht van Sharon Kuijs uit Breda
geplaatst op 07-08-2018
Al 4 jaar genieten wij van de service can warmtegroep. Er waren wat onduidelijkheden mbt de gasmeter en gasdruk, maar na wat extra bezoekjes en communicatie met mijn man bleek het allemaal goed te zijn. Dit jaar was het eerste jaar dat we flink wat krijg waren aan onderhoud (de pomp was vrijwel overleden geloof ik), maar daarom is de jaarlijkse controle extra fijn. We zijn tevreden over de service en de communicatie.
Bericht van Meesters uit Breda
geplaatst op 07-08-2018
Kosten enkele onderhoudsbeurt laag, echter te hoge prijs voor onderdelen. Ook tijd van afspraak kan efficienter.
Bericht van Cas Snel uit Huizen
geplaatst op 03-08-2018
Gisteren voor het eerst van de service van de Warmte Groep gebruik gemaakt en naar grote tevredenheid!. De vriendelijke jongeman die ons hielp ging netjes en zorgvuldig te werk. Omdat ik zelf geinteresseerd ben in techniek kreeg ik dan ook vol enthousiasme alle ins en outs te horen over onze ketel. Middels het reeds afgesloten jaarlijkse abonnement zijn wij ontzorgd en vertrouwen de ketel graag toe aan de vakmensen van de Warmte Groep. Dikke duim omhoog!
Bericht van Conja Broer uit Gorinchem
geplaatst op 03-08-2018
Ik ben zeer tevreden over de Warmte groep. De monteur gaf prima informatie over wat er moest gebeuren en wat eea ging kosten. Daarbij was hij ook vriendelijk.
Bericht van Megens uit Rotterdam
geplaatst op 02-08-2018
Goed en snel geholpen! Ik vond alleen de kosten per uur wel erg duur, terwijl we een abonnement hebben voor service waarin je hoopt dat dat ook gedekt is.
Bericht van John Feng uit Rotterdam
geplaatst op 02-08-2018
The service technician come on time but with a very bad attitude. The total cost at first before he change and service the boiler he showed me was 280euros. After he finishes he billed me 300 euros. I asked him before was 280euros why now he charged me 300 euros. He said no no was 300 euros and after I paid he left. I asked him why the radiator was hot even when I shut the controller off. He just say he don't know. Ask him if he knows how to adjust the controller he also said don't know. I think he is so unprofessional and not helpful at all. Totally disappointing service!.
Bericht van Barbara uit Amersfoort
geplaatst op 01-08-2018
Goed meegedacht en gezorgd dat de techniek werkte voor de aansluiting van een Spider thermostaat.
Eerste Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...
...

Beoordeling door klanten: 9,0/10 - 304 beoordelingen