Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - volgende Laatste
Bericht van Vos uit Hilversum
geplaatst op 03-02-2018
Prima service, medewerker keurig attitude en gaf goede adviezen en info. Top!
Bericht van Ronen uit Amersfoort
geplaatst op 03-02-2018
Prima service keurig van tevoren bellen. Heel vriendelijk
Bericht van Irene Meijer uit Amsterdam
geplaatst op 03-02-2018
Prima service, snelle planning afspraak, en nog commentaar op verbeterpunten.
Bericht van Marco de Graaf uit AMSTERDAM
geplaatst op 02-02-2018
Sinds 2 jaar overgestapt, en wederom vriendelijk en professioneel geholpen.
Bericht van Ton Slegh uit Den bosch
geplaatst op 02-02-2018
Prima ervaring onderhoud EN service beurt Remeha cv combi
Bericht van Anna Wegner uit Amsterdam
geplaatst op 02-02-2018
Echt professioneel en transparant qua kosten. De monteur was super aardig en deskundig.
Bericht van Ireen Verdegaal uit Den Haag
geplaatst op 02-02-2018
Na een prettige 'eerste hulp' door de dame die s'avonds de telefoon opnam deed mijn cv het nog steeds niet. Ik kon gelijk een afspraak maken voor de volgende dag waarbij er rekening werd gehouden met een afspraak die ik niet af kon zeggen. De monteur heeft mijn cv snel en vakkundig weer aan de praat gekregen.
Bericht van G. de Grijs uit Lelystad
geplaatst op 02-02-2018
Wat ik van de service vond, wel laat ik het zo formuleren... ik zei continue (over onze oorspronkelijke onderhoudsmonteur waar de monteur bij stond) "Dat deed hij nooit, heeft hij nog nooit gedaan en dergelijke" ik begrijp nu ook waarom de dame zo lang bezig was, daar zij zeer nauwgezet en precies te werk ging. Dit in tegenstelling tot diegene die het onderhoud tot dan toe deed. Het was ook zeer prettig, dat zij alles ZELF bij zich had en ik dus eigenlijk niet of nauwelijks hoefde te assisteren. Ben ik tevreden? ja zeker, zou ik jullie aanbevelen? absoluut. Ik hoop van harte dat juliie altijd zo nauwkeurig blijven werken, dan zie ik de toekomst zonnig tegemoet met vertrouwen dat alles veilig is.
Bericht van Fachtali uit Zeist
geplaatst op 02-02-2018
In één woord TOP!
Bericht van Wim Prinssen uit Huizen
geplaatst op 01-02-2018
Communicatie middels e-mail verliep duidelijk en goed. Monteur Kris, voorkomende vent, mag volgend jaar bij 'n hernieuwd abonnement weer het onderhoud CV ketel op zich nemen. Mvrgr. W.P.
Eerste Vorige - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 224 beoordelingen