Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende
Bericht van Charlotte uit Leiden
geplaatst op 26-04-2017
De monteur is langsgeweest voor onderhoud, alles was prima. Een aantal vragen heeft hij ook nog netjes beantwoord (hoevaak is onderhoud nodig, waar op letten, hoe kan ik zelf weer CV bijvullen...). Erg tevreden met het onderhoud en ook nog voor een goede prijs.
Bericht van G.Koot-Soesbergen uit Maarssen
geplaatst op 25-04-2017
14 april ontdekte ik (in de middag) dat ik geen warm water had. Gebeld naar jullie en met een uur was er een monteur. Vriendelijke man. Het was vlot opgelost. 'n Paar nieuwe onderdelen. Gelijk een service abonnement genomen. In eerste instantie schrok ik wel van de rekening.
Bericht van Bob uit Utrecht
geplaatst op 24-04-2017
Vorige week is er een nieuwe ketel geplaatst. Ik ben zeer tevreden over de communicatie vooraf. De monteurs ter plekke hebben ook goed werk verricht.
Bericht van Esther uit Den Haag
geplaatst op 24-04-2017
Op tijd, kundig en snel geholpen met goede uitleg van de kosten.
Bericht van Jantina uit Rotterdam
geplaatst op 24-04-2017
Jaarlijkse onderhoud cv gehad. Alles netjes nagekeken en vriendelijke monteur.
Bericht van Zandman uit Amstelveen
geplaatst op 24-04-2017
Afgelopen weekend een probleem met de condens afvoer onder de ketel. De storingsdienst gaf dit door aan de monteur die mij netjes vooraf wees op het feit dat dit niet onder het abonnement valt en hij daarvoor de kosten in rekening moest brengen die overigens maar € 29,- waren. Al met al goede voorlichting en service.
Bericht van Benny van de Berg uit Zoetermeer
geplaatst op 24-04-2017
Zaterdag een storing gemeld met een daarbij behorende code. Storingsdienst wist meteen wat er aan de hand was en stuurde dezelfde dag nog een monteur....Prima service.
Bericht van E van Nimmerdor uit Utrecht
geplaatst op 23-04-2017
De monteur kwam op de juiste afgesproken tijd. Wat mij opviel was dat iedere twee jaar de afdichting ring vervangen moet worden. Ik vraag mij af of dit wel nodig is. Tevens gaf ik aan dat het warmwater soms tijdens het douchen kouder wordt,zonder dat iemand anders warmwater gebruik! Hier op werd de afstelling warmwater verhoogd. Ik twijfel of dit de goede diagnose is? Gaat dit vaker voorkomen bel ik de storing dienst,dan weet ik ook hoe deze reageert. Verder ben ik tevreden.
Bericht van Jantien uit Barendrecht
geplaatst op 21-04-2017
Ik denk voor de 5e keer onderhoud gehad bij Warmtegroep, waarbij meestal om de twee jaar een pakking vervangen moet worden. Duidelijke uitleg van de monteurs die ook alle vragen kunnen beantwoorden. Deze deskundigheid geeft mij een veilig gevoel.
Bericht van Bert Veldman uit Zwijndrecht
geplaatst op 21-04-2017
Ik heb mijn cv ketel door warmte Groep laten vervangen op advies van mensen in mijn omgeving en heb daar geen spijt van. Nette mensen met daarbij ook aanvullend advies.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...