Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - volgende Laatste
Bericht van Tineke van Bastelaar uit Spijkenisse
geplaatst op 06-01-2018
Prima geholpen. De monteur zou tussen 10 en 14 uur komen was eral om 9.30 uur erg prettig dat hij zo vroeg was. Goeie adviezen gekregen
Bericht van Michelle Erdem uit Amsterdam
geplaatst op 06-01-2018
Zeer vriendelijke monteur! Alles makkelijk en fijn geregeld bij Warmte groep.
Bericht van Ton van venrooijj uit Tilburg
geplaatst op 06-01-2018
geweldige service en heel vriendelijk personeel
Bericht van Bea Cornelissen uit Amersfoort
geplaatst op 05-01-2018
Prima advies en onderhoud.
Bericht van Titia meijboom uit Schiedam
geplaatst op 05-01-2018
Prima service
Bericht van Jan Nooijen uit Tilburg
geplaatst op 05-01-2018
De - vrouwelijke - monteur levert een goed stukje werk. Ze is communicatief, werkt snel en doeltreffend. Laat alles schoon achter. Geef uitleg bij noodzakelijke vervanging van onderdelen. En het apparaat werkt weer als van ouds.
Bericht van Peter Seegers uit Utrecht
geplaatst op 04-01-2018
Weer de jaarlijkse onderhoudsbeurt gehad van de Warmte Groep. Super uitgevoerd door vriendelijk en vakkundig personeel.
Bericht van M. Sorentsen uit Utrecht
geplaatst op 04-01-2018
Ketel op een naar mij deskundige wijze gemonteerd zoals je mag verwachten.
Bericht van Jessica uit Aerdenhout
geplaatst op 04-01-2018
Telefonische dienst verlening zou wel beter mogen. Heb wel 4 x gebeld en hoor dan automatisch dat het druk is en later terug moet bellen. Eindelijk iemand aan de lijn waar ik ondermeer deze klacht uit. Krijg dan te horen dat er bewust gekozen is voor verbinding verbreken in plaats van in de wacht zetten omdat de meeste klanten dit prettiger vinden. Ik vind dat een bedrijf wel een betere dienst verlening mag bieden. Monteurs zijn prima.
Bericht van Suurmeijer uit Utrecht
geplaatst op 04-01-2018
Via mijn man vernomen, ik was niet thuis, dat de monteur zeer geschikt was. Vriendelijk, leuk, servicegericht, flexibel. Top! Zelf ben ik zeer tevreden over de communicatie met warmtegroep zowel via e-mail als telefoon.
Eerste Vorige - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...