Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - volgende Laatste
Bericht van Anne uit Amsterdam
geplaatst op 21-01-2018
Goede service, meedenkend, vriendelijk en professioneel, zowel aan de telefoon als ook tijdens de inspectie. Bedankt!
Bericht van Joost kok uit Amsterdam
geplaatst op 20-01-2018
Erg vriendelijk en vakkundig
Bericht van Nick Hanegraaf uit Hedel
geplaatst op 20-01-2018
Onderhoud keurig verzorgd en ook nog meegedacht met een probleem m.b.t. de vloerverwarming
Bericht van Marlies Janssen uit Utrecht
geplaatst op 20-01-2018
Goede ervaring. Bij het onderhoud bleek mijn Nefit Topline tot de slechte en gevaarlijke serie te behoren. De Warmte Groep monteur heft direct de onderdelen (brander) vervangen en gecontroleerd of verder alles in orde was. Dit geeft een veilig gevoel.
Bericht van John van Gom-Kokj uit Den Haag
geplaatst op 20-01-2018
Vakkundig, pleegt overleg, geeft prijs door alvorens reparatie, laat de te vervangen onderdeel zien wat er aan schort
Bericht van Mieke Horstman uit Vijfhuizen
geplaatst op 19-01-2018
Prima bevallen, vriendelijke mannen werkten snel
Bericht van Linda Mastwijk uit Uithoorn
geplaatst op 19-01-2018
Ik probeer een afspraak te maken voor een onderhoudsbeurt, maar bedrijf is op het 085 nr en op het 020 nr niet bereikbaar (gewoon op een werkdag tijdens kantooruren)!! Dus nu al een slechte indruk....
Onze reactie: Helaas hadden wij vrijdag 19-1 te kampen met een storing bij onze telefoon providor.
Bericht van Werensteijn uit Ijsselstein
geplaatst op 19-01-2018
Storing op 18 januari gemeld CV werkte niet. Zelfde ochtend kwam monteur die eerst met vervanging brander (garantie Nefit) en onderhoud begon. Toen zou de printplaat brander kapot zijn. Die had hij niet bij zich en een collegamonteur zou er voor langs komen. De monteur nr. 2 verving de printplaat maar storing bleef, dus niet defect. Nefit werd gebeld en zou ivm de Kim storing komen. Monteur 3 arriveerde en met de Kim was niets mis er bleek een stekertje los te hangen. De volgende storing diende zich aan en ook dit verhielp monteur 3 van Nefit. Hij is klaar, Ja maar hij doet het nog niet! Inderdaad ik was net zover als met de storing doorgeven. Als goodwill heeft monteur 3 dit opgelost door de thermostaat los te koppelen en voila de ketel sloeg aan. Batterijen vervangen en alles werkt weer. Verder constateerde monteur 2 nog een lekkage van het waterblok waarvoor Nefit nogmaals langs komt. Ik zeg tijd voor bijscholing Nefit ketels. Wel complimenten voor het snelle handelen van de Warmtegroep.
Bericht van sordam uit utrecht
geplaatst op 18-01-2018
uitstekende service en meerwaarde toegevoegd
Bericht van Hoogkamp uit Bilthoven
geplaatst op 18-01-2018
Monteur geweest voor jaarlijks onderhoud. Daarna ging de ketel constant op storing. Storingsdienst alleen op kantoortijd bereikbaar. Waar is een storingsdienst dan voor?
Eerste Vorige - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 224 beoordelingen