Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - volgende Laatste
Bericht van I. Spaans uit Zoetermeer
geplaatst op 18-01-2018
De monteur kwam keurig op tijd. Een hele vriendelijke jongeman. Hij is 2 uur bezig geweest omdat zijn meetapparatuur kapot was. Maar hij ging niet weg voordat alles in orde was. Hij legde ook alles heel duidelijk uit. Super!
Bericht van Kitty van de Luijtgaarden uit Rotterdam
geplaatst op 18-01-2018
Afspraak gepland voor een lekkende CV ketel. Specifieke afspraak maken kon niet. Dit kon alleen tussen een bepaald tijdsbestek, tussen 10 en 14 uur. Ik zou een half uur van te voren gebeld worden. Om 14 uur gebeld. Bleek dat de.monteur in de buurt was. Had echter niet gebeld. Ik zou dus niet aanwezig zijn als de monteur voor de deur zou staan. Bij controle leek het lek niet in de CV ketel te zitten maar in de afvoerbuis van de CV. Heeft hij verder niets mee gedaan omdat er een koof gekit voor de afvoer zat. Tevens moest ik arveidskosten betalen omdat het buiten de CV bevond ondanks een abbonement. Al met al een middelmtige score op zowel de klantenservice als de uitvoering zelf.
Bericht van JLF Vermeulen uit Den Haag
geplaatst op 18-01-2018
Ben zeer negatief over de manier waarop de monteur mijn vraag heeft behandeld. Het door mij beschreven euvel trad niet op tijdens zijn bezoek dus is er niks aan de hand.
Bericht van de Zwart uit Maassluis
geplaatst op 18-01-2018
Zeer slechte service en niet oplossingsgericht. Ik zal warmtegroep sterk afraden aan mijn omgeving. De medewerkers bij het call center zullen er goed aan doen een cursus klantentevredenheid te volgen.
Bericht van Gé Buijs uit Rotterdam
geplaatst op 18-01-2018
L.S., Wij waren zeer gelukkig met onze switch naar Uw bedrijf. Met Uw monteur klikte het zeer goed en in principe hebben wij een voorlopige afspraak met hem gemaakt om, omstreeks april 2018 o.a. 2 "kranen/afsluiters" te laten vervangen en een kraantje voor het afvullen , daar is het afsluitertje van kapot.Kortom , dat alles weer functionneert zoals het moet. Hij was ook naar ik meen omstreeks 14.00 uur bij ons. mvg Gé Buijs
Bericht van P. Bregman uit Hem
geplaatst op 18-01-2018
Goede uitleg voor wat er gaat gebeuren tijdens het onderhoud van de cv ketel Goed en netjes gewerkt
Bericht van Schinkel uit Berkel en rodenrijs
geplaatst op 17-01-2018
Jammer dat er een tijdspanne was van 4 uur. Is wel wat lang wachten. De monteur werkte netjes was eerlijk en zorgvuldig. Duidelijke prijsindicatie.
Bericht van M. I. Habiboellah uit Den Haag
geplaatst op 17-01-2018
++- https://www.warmtegroep.nl/css/images/thumb_up.png
Bericht van Maaike uit Den dolder
geplaatst op 17-01-2018
Aardige man, snel klaar en duidelijke info.
Bericht van G. J. Alberts uit Vlaardingen
geplaatst op 17-01-2018
Bij ons heeft de cv een onderhoudsbeurt gekregen, zijn de ventilatie kanalen gereinigd en is er een nieuwe ventilatie unit geplaatst door 2 deskundige heren die hun werk serieus deden en goed samenwerkten. Wij zijn zeer tevreden.
Eerste Vorige - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...