Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - volgende Laatste
Bericht van Cynthia van den Berg uit Amsterdam
geplaatst op 17-01-2018
Zeer vriendelijke monteur, goede uitleg, goed advies en helder inzicht in de kosten. Zeer tevreden!
Bericht van H. Knoester uit Harderwijk
geplaatst op 16-01-2018
Helemaal prima service..! Er werd zelfs nog even meegedacht over een oplossing voor mijn radiatoren.. Heel erg bedankt!
Bericht van V Simac uit Amsterdam
geplaatst op 16-01-2018
Top service!
Bericht van bosboom pj uit soest
geplaatst op 16-01-2018
uilstekende service
Bericht van S. Van der Stel uit Den Haag
geplaatst op 16-01-2018
Prima service en vriendelijk. Je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden.
Bericht van Marten Mons uit Heinenoord
geplaatst op 16-01-2018
Bedankt dat jullie zo snel konden komen. Het is weer warm!:-)
Bericht van Marlies uit Amsterdam
geplaatst op 16-01-2018
Ik ben erg goed geholpen door een aardige man. Hij werd erg afgeleid door mijn zoontje van 1 die erg graag opgepakt wilde worden. Ondanks dat was dhr erg snel klaar.
Bericht van Luky Hoeffnagel uit Amsterdam
geplaatst op 16-01-2018
Erg prettig contact. Afspraak snel gemaakt, reminder gekregen. Service erg goed. Vriendelijke monteur met kennis van zaken. Goede uitleg van de werkzaamheden. Ik ben erg tevreden!
Bericht van J.W.C. Vreeswijk uit Hoofddorp
geplaatst op 15-01-2018
Netjes aangemeld en afgehandeld op de afgesproken dag.
Bericht van Monique uit Noordwijkerhout
geplaatst op 15-01-2018
Zeer slecht VOORAF geïnformeerd over de kosten, 96 euro voorrijkosten! bij een storing als nieuwe klant. Zal ze nooit meer bellen! Storing wel goed opgelost.
Eerste Vorige - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 224 beoordelingen