Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - volgende Laatste
Bericht van Edwin uit Amsterdam
geplaatst op 30-12-2017
Bedankt voor de snelle service. Morgens gebeld en s'middags al een monteur. En de klacht is onder garantie/service verholpen. Top!
Bericht van Marije uit DE MEERN
geplaatst op 29-12-2017
Net als vorig jaar kwam Maarten op bezoek. De ketel gecontroleerd, een nieuwe mechanische ventilatie unit en geduldig nogmaals uitgelegd hoe je een ketel bijvult. Dank en tot volgend jaar!
Bericht van ron bos uit Wormerveer
geplaatst op 29-12-2017
monteur geweest voor onderhouds beurt. zeer tevreden over emil uit amsterdam .
Bericht van R. van Hillegom uit Rotterdam
geplaatst op 29-12-2017
Zeer pro en modern bedrijf, alles per mail. Materiaal prijzen duurder dan op internet maar dat vind ik logisch, de monteur had het materiaal ook direct bij zich. Ik heb eerder een klacht geuit over de ruime afspraak tijden maar het waarom is me duidelijk uitgelegd. Ben heel tevreden met de warmtegroep service en ben me bewust dat gezien de krapte op de arbeidsmarkt ik blij mag zijn dat er binnen 24 uur een monteur kwam.
Bericht van Mans uit Amersfoort
geplaatst op 29-12-2017
Vandaag een storing gemeld. Jammer dat ik de hele dag moet wachten op een monteur omdat kantoor niet kon vertellen dat hoe laat die man kwam. Op zich goed service ... monteur vertelt vooraf wat de prijzen zijn daar moet ik het dan mee doen.
Bericht van Bram Veenhuizen uit AMSTERDAM
geplaatst op 29-12-2017
Lekkere rappe service. Vriendelijke monteur. Goed bezig!
Bericht van Onno uit Almere
geplaatst op 29-12-2017
S ochtends gebeld voor een storing. Zelfde dag storing verholpen en gelijk onderhoud uitgevoerd. Vriendelijke monteur en duidelijke opgave van kosten. Prima service dus!
Bericht van D Bakker uit Moordrecht
geplaatst op 28-12-2017
Onderhoudsbeurt gehad voor onze NEFIT cv-ketel. Werkzaamheden monteur waren goed, maar de prijs van de gebruikte materialen niet. De pakking condensbak voor €20 was gezien de grootte en de vorm niet onredelijk. Voor een dergelijke pakking voor de carterbak van mijn automotor betaal ik dat ook. Dat het gebruikte rubber ringetje €10 moest kosten vond ik wel heel erg duur. Maar de protector sloeg alles. Dit is rode vloeistof die boven in de ketel wordt gespoten voor een betere verbranding. Het spul zat in een plastic spuitfles van naar schatting 1 liter. De monteur spoot 8 pufjes boven in de cv-ketel en daar stond toen €15 voor op de rekening. Stel dat het vloeistofniveau in de spuitfles 1 mm is gezakt en de hoogte van de spuitfles is ca 20 cm, dan brengt 1 volle flacon €3000 op. Toen ik me dat realiseerde voelde ik me belazerd waar ik bij stond. Verweer van de monteur: het is officieel NEFIT-spul. Dat kan zijn, maar dit is buiten elke proportie.
Bericht van Nico Luitwieler uit Almere-Haven
geplaatst op 27-12-2017
Correcte service, snel en goed, aardige monteur
Bericht van lijsbert zijlstra uit den haag
geplaatst op 22-12-2017
bedankt voor de uitmuntende service snel mijn oude ketel vervangen nogmaals bedankt medewerkers van warmte groep.
Eerste Vorige - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...