Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij da rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - volgende Laatste
Bericht van Maurice Kuijpers uit Den haag
geplaatst op 20-03-2017
Bij ons is beveiligingsautomaat vervangen. Was even lastig om tot een reparatie afspraak te komen. Vrij voor moeten nemen. Reparatie keurig afgehandeld,ook netjes op afgesproken tijd aanwezig. Prijs van het vervangen onderdeel wel stuk duurder dan wanneer je die elders koopt. Maar we zitten er weer lekker warmpjes bij.
Bericht van Laurens uit Leidschendam
geplaatst op 19-03-2017
De monteur (dame) heeft de ketel uit elkaar gehaald, grondig nagekeken. Was vriendelijke en werkte netjes. Heeft verstand van ketels. (Hebben wij bij andere bedrijven wel anders meegemaakt.)
Bericht van M.G. Speelman-van Hartingveldt uit Houten
geplaatst op 18-03-2017
We hadden een lekkage bij de aansluiting van de radiator en afvoer/aanvoer van een van de koppelingen. Snel en vakkundig werd deze verholpen door een van de monteurs keurig afgewerkt en binnen een korte tijd gerepareerd. Hij ruimde zelfs alles op! Tot onze volle tevredenheid! Het personeel ziet er netjes uit, is klantvriendelijk en werkt snel en vakkundig! Zo'n service gun je iedereen want dat geeft vertrouwen. Onze complimenten! Wat moet het fijn zijn om bij zo'n bedrijf te werken.
Bericht van Sander Bergen henegouwen uit Maassluis
geplaatst op 18-03-2017
Prima service. De monteur kon de volgende dag al komen en de cv is vakkundig gerepareerd.
Bericht van De Vijlder-Hennephof uit Amsterdam
geplaatst op 18-03-2017
Net jaarlijks onderhoud volgens abonnement gehad. Er wordt automatisch contact opgenomen zodat je het niet vergeet. Prima service van monteur. Een onderdeel moest vervangen worden. Kreeg duidelijke uitleg waarom .
Bericht van Claire uit Amsterdam
geplaatst op 18-03-2017
Maak nu al enkele jaren gebruik van een onderhoudscontract met Warmtegroep en ben nog steeds erg tevreden. Deskundige monteurs, goede service en duidelijke communicatie en overleg. Raad ze zeker aan.
Bericht van Peter Dorshorst uit MALDEN
geplaatst op 18-03-2017
Op donderdag 16 maart 2017 is er in onze woning een lekkage verholpen. Zijn zeer te spreken over de medewerker/monteur die de reparatie verrichtte. Erg klantvriendelijk en een snelle wijze van werken. Goede informatie. Kortom, zeer tevreden!
Bericht van Michaël van der Ven uit Utrecht
geplaatst op 18-03-2017
Vlot na contact zoeken geholpen. Grondig ketel geïnspecteerd en kleine herstelwerkzaamheden goed uitgevoerd. Keurige service
Bericht van Diederik Klumper uit Amsterdam
geplaatst op 17-03-2017
Oude cv ketel gaf storing, moest om de haverklap ge-reset worden. Emile was keurig snel ter plekke, heeft eenmalig onderhoud uitgevoerd en twee onderdelen vervangen. Keurig! MAAR, de volgende dag trad dezelfde storing op, ketel moest tot 4 maal toe ge-reset worden. Warmte Groep rekent bij terugkomen gewoon opnieuw voorrijkosten en arbeid omdat er niets te vinden was. Onderhoud onder garantie hebben ze kennelijk nog nooit van gehoord. Hulde voor de monteur; dikke vinger voor het bedrijf.
Bericht van Eugenie Engel uit Amstelveen
geplaatst op 15-03-2017
Helaas kan ik dit bedrijf niet aanbevelen ! Er is bij mij o.a. een cv ketel geïnstalleerd, en omdat hier special care diertjes wonen die afhankelijk zijn van medicatie en speciaal dieet stonden er waarschuwingen op de deur om i.v.m. de dieren eerst de ene deur te sluiten alvorens de andere open te doen... Ondanks deze waarschuwingen hebben de monteurs zowel de buitendeur als de binnendeur open laten staan en is 1 v/d dieren aan de ren gegaan. Op de koop toe kreeg ik een onbeleefde grote mond v/d monteur... ik had mijn honden maar vast moeten binden... En ondanks dat ik de monteur een oude handdoek had gegeven, waren de theedoek en handdoek hier v/d haakjes gehaald en vond die totaal vervuild op de grond terug... Een bedrijf waarvan de monteur zo weinig respect heeft voor mij als klant, voor de veiligheid van de dieren en mijn spullen kan ik dus helaas niet aanbevelen.
Eerste Vorige - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...