Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - volgende Laatste
Bericht van Henk Taris uit Tilburg
geplaatst op 05-12-2017
Sinds 2 jaar heb ik een Comfort x onderhoudsabonnement voor mijn CV-ketel bij Warmtegroep. Jaarlijks wordt tevoren aangekondigd dat de monteur weer komt voor onderhoud. Daarna volgt de definitieve afspraak. Ook al moet de monteur uit Utrecht komen, hij is op tijd. Hij werkt vlot en vakkundig. Ik ben zeer tevreden over Warmtegroep: de manier waarop zij communiceert en over de uitvoering van het onderhoud. Geruststellend!!
Bericht van arthur uit Amsterdam
geplaatst op 05-12-2017
Prima service, monteur Emil was vlot beleefd en helder in uitleg.
Bericht van Koen uit Utrecht
geplaatst op 04-12-2017
De monteur was zeer vriendelijk en kwam deskundig over. Hij nam de tijd om mij uit te leggen wat hij aan het doen was en waarom. Daarnaast had hij veel tips over hoe het beter kon bij ons en die aanbevelingen zal ik op termijn zeker doorvoeren. Dus erg tevreden met de service en de monteur!
Bericht van Annemieke Visser uit Utrecht
geplaatst op 01-12-2017
De monteur belde een half uur van tevoren dat hij eraan kwam en dacht met ons mee over het vervangen de bak van de convectorput. Goede service!
Bericht van Laura uit Hoofddorp
geplaatst op 01-12-2017
Goed gewerkt door leuke monteur Rob dacht ik.
Bericht van G.A. van Rheenen uit Zaandam
geplaatst op 30-11-2017
Nog net op tijd kwam Emil. Heeft de kachel goed nagekeken en de waterdruk verhoogd, want juist op die dag heeft de kachel laten afweten.
Bericht van Henri Geulman uit Amsterdam
geplaatst op 30-11-2017
Na dat een onderhoudsbedrijf mij al dagen in de kou liet zitten heeft een warmtegroup technieker de ketel voor nood kunnen maken en een aanbieding laten doen voor een nieuwe ketel. Inmiddels door een ervaren ploeg snel geplaatst is. Een ON Nederlandse service. Ik zal iedereen dit bedrijf aanraden.
Bericht van Niels uit denhaag
geplaatst op 30-11-2017
Prima service vanmoregen gebeld en nu binnen het abonnement het probleem verholpen.
Bericht van Warmte Groep Team uit HOUTEN
geplaatst op 30-11-2017
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: De familie Verploegen uit Rotterdam is na de geplaatste recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening.
Bericht van Craig McGraw uit Brielle
geplaatst op 30-11-2017
Professional service.very pleased with the service from engineer and appointment time
Eerste Vorige - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...