Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij da rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - volgende Laatste
Bericht van M.Kraan uit montfoort
geplaatst op 04-10-2017
Er zijn wat onderdelen vernieuwd de onderhouds beurt is naar tevredenheid uitgevoerd.
Bericht van George uit Breda
geplaatst op 02-10-2017
Nieuwe cv ketel gemonteerd was in een paar uur gebeurt, aardige monteurs die netjes werkte en zeer efficiënt waren.
Bericht van mevr. Boumans uit Zoetermeer
geplaatst op 02-10-2017
Laat al jaren mijn ketel servicen door WG. Afspraak voorstel per mail en een heriinering een paar dagen vooraf. Komen altijd hun afspraken na. Mijn ervaring is dat als er iets kapot is komt er meestal dezelfde dag een monteur komt.
Bericht van B. de Kim uit Rotterdam
geplaatst op 02-10-2017
Goede zaak, nette en duidelijke offerte en reele prijzen.
Bericht van Annemarie van de Bron uit De Meern
geplaatst op 02-10-2017
Het lijkt me goed om ook iets negatiefs te melden. Ik heb jaren een servicecontact en dan bel je een keer dat je cv kapot is en zegt de telefoondame dan komt er vanmiddag een monteur bij u langs. Waarop ik aangeef dat ik moet werken, dame zegt dan kan het morgen… maar dan kan ik geen tijdsindicatie geven. Hoezo niet??? Krijg je de opmerking we weten niet hoelang een monteur ergens bezig is. Hoezo niet???
Bericht van van splunder uit amsterdam
geplaatst op 02-10-2017
Helemaal geweldig, echt top binnen 24 uur nieuwe ketel geplaatst op zaterdag. Deze service krijg je alleen als abonnee volgens de monteurs.
Bericht van Warmte Groep uit Houten
geplaatst op 02-10-2017
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: De familie Jasper uit Houten is na de geplaatse recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening.
Bericht van Rein Kraaijeveld uit Den Haag
geplaatst op 30-09-2017
Zeer tevreden over monteur die op 20 maart 2017 onder garantie mijn klacht heeft verholpen. Mijn klacht was wisselend warm water. Wanneer ik het bad liet vollopen De leidingen begonnen te slaan een hels kabaal. De monteur zei dat het aan de thermostatische kraan in de douche lag. Na een nieuwe douchekraan was het probleem verholpen. Ik had van alles geprobeerd om van de slaande leidingen af te komen maar niets hield. Daarom verdient deze monteur wiens naam ik niet weet een GROOT COMPLIMENT VOOR ZIJN DESKUNDIGHEID Rein Kraaijeveld
Bericht van René uit Almere
geplaatst op 13-09-2017
nu de 2e jaarlijkse onderhoud aan de cv uitgevoerd.prima op de aangekondigde tijd en weer netjes achter gelaten.Ben helemaal tevreden en kan er weer een jaar tegen aan.
Bericht van Martha uit Lelystad
geplaatst op 11-09-2017
Conform afspraak heeft het onderhoud plaatsgevonden en kan de cv ketel weer even mee. De monteur was keurig op tijd en heeft netjes gewerkt. Dus geen klachen!
Eerste Vorige - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...