Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende
Bericht van C. de Mooy-Moesman uit Montfoort
geplaatst op 21-02-2017
Na mijn telefoontje was de monteur er al na ruim een uur. Hij heeft het expansievat vervangen en mij advies gegeven wat ik verder moest doen. Wat een uitstekende service!
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
geplaatst op 21-02-2017
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: De familie Chinna uit Almere is na de geplaatse recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening
Bericht van Martijn Koekkoek uit Hoofddorp
geplaatst op 21-02-2017
We zitten eigenlijk al tijden bij het grootste CV onderhoudsbedrijf van Nederland. Hoewel het werk gewoon gedaan werd, had ik zelf het gevoel dat het een soort vlug-vlug onderhoudsbeurtje was (na 15 minuten stond de monteur van hen weer buiten). Kortgeleden hebben we besloten om over te stappen naar Warmte Groep. Wat een verschil zeg! Een persoonlijke benadering door zeer vriendelijke mensen. De monteur stond begin feb-2017 aan de deur, zoals afgesproken. Onze deurbel weigerde (excuses daarvoor!) maar de monteur bleef aanhouden en belde netjes op het mobiele nummer. Ondanks het ongemak bleef hij heel vriendelijk (Emil, je bent een topper!). Het onderhoud is uitgevoerd en 1 onderdeel vervangen. Al met al een uur bezig geweest. Warmte Groep werkt volgens afspraak en heeft een klantvriendelijke instelling. Tot nu toe zeer tevreden!
Bericht van Casper van den Bos uit Delft
geplaatst op 19-02-2017
Ben heel goed geholpen. De monteur was erg vriendelijk. We waren eerst klant bij Tempus, ben bij dat we nu klant zijn bij Warmte Groep, hadden we veel eerder moeten doen!! TOP service!! Ga zo door!
Bericht van Adri van Woudenberg uit Zeist
geplaatst op 17-02-2017
Afspraak gemaakt voor het jaarlijkse onderhoud van de ketel. De afspraak werd uitgevoerd in de afgesproken tijdsperiode en de dame van Warmtegroep heeft de ketel keurig schoongemaakt en een kabel vervangen. Ze heeft uitgelegd waarom de kabel vervangen moest worden en keurig werk geleverd. Daarna direct per pin het jaarcontract en materiaal afgerekend. Voor ons het tweede jaar en erg tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Zijn ook goed bereikbaar, wat ook wel fijn is!
Bericht van Karel uit Amsterdam
geplaatst op 16-02-2017
Aangemeld voor onderhoudsabonnement. Monteur kwam al een paar dagen later. Vriendelijke en vakbekwame man. Dus prima service.
Bericht van miguel uit zoetermeer
geplaatst op 16-02-2017
Monteur was keurig op tijd en heeft zijn werk naar mijn idee goed, snel gedaan. Naast dat de monteur vriendelijk was, ben ik tevreden over deze diensten. Ik zal waarschijnlijk in de toekomst weer gebruik maken van deze diensten.
Bericht van Nico den Heijer uit Utrecht
geplaatst op 15-02-2017
Vrouwelijke monteur, vriendelijk en vakbekwaam. Onderhoud uitgevoerd, vulkraantje en expansievat vervangen (beide defect). Prima service !
Bericht van Karel Klumpers uit Hillegom
geplaatst op 15-02-2017
Op een koude winterdag was de CV ermee opgehouden. Binnen enkele uren stond er al een monteur voor de deur. Tot mijn verrassing een vrouw. Ze wist duidelijk van wanten. Al snel concludeerde ze dat het expansievat kapot was. Ze had een nieuw vat bij zich en een half uur later draaide ketel weer. Geweldig!
Bericht van Christiaan uit Amsterdam
geplaatst op 15-02-2017
Afspraak met aangepaste tijd is gelukt en nagekomen. Intergasketel 36 HRE weer voorzien van pakking aan front. Hopelijk alles weer gemeten en afgesteld. Kwestie van vertrouwen en dat heb ik in de Warmtegroep, die voor de derde keer het onderhoud uitvoerde.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...