Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende
Bericht van M. van Os uit Vlaardingen
geplaatst op 15-02-2017
prima service. Monteur kwam keurig op afgesproken tijd, werkte netjes en was correct in omgang.
Bericht van Martin Neele uit Bilthoven
geplaatst op 15-02-2017
Ik heb al enkele jaren onderhoud contracten afgeloten bij Warmte Groep. Buiten de vriendelijkheid is deze firma zeer servicegericht en denken mee. Ook wanneer er een probleem is staan ze direct voor je klaar. Ben erg tevreden en zal op deze manier graag klant blijven.
Bericht van N.J.J. Hanegraaf uit Hedel
geplaatst op 13-02-2017
De monteur heeft onze combiketel correct gereinigd en uitleg gegeven over de werkzaamheden aan de ketel... Er moest een pakking vervangen worden en die had hij bij zich, waarop dit ook direct afgehandeld kon worden. Zeer tevreden over deze 1e kennismaking met Warmte Groep
Bericht van SN Ter Braak uit Amersfoort
geplaatst op 08-02-2017
De CV moest om de 6 dagen weer bijgevuld worden terwijl nergens een lekkage te vinden of zichtbaar was. De monteur was op tijd aanwezig, heeft duidelijk aangegeven wat er mankeerde en heeft dit direct opgelost.
Bericht van Maurice uit Den haag
geplaatst op 07-02-2017
Eerste afspraak voor onderhoudscontract, prima op tijd en monteur legt uit wat hij doet. Hoop dat dit typerend is voor rest van de service
Bericht van Peter Sikma uit weesp
geplaatst op 07-02-2017
Afgelopen week de warmtegroepmonteur Joey op bezoek voor jaarlijks onderhoud. Werk goed uitgevoerd. Ook goede analyse van te hoge gasdruk. Die middag door gasbedrijf opgelost. Dankzij het goede werk van Warmtegroep besparen we nu gas! Dank!
Bericht van Nico Lieben uit Vleuten
geplaatst op 07-02-2017
De thermostaat was aan vervanging toe. Snel en adequaat gehandeld door de monteur. Weer dik tevreden.
Bericht van bert van wijk uit delft
geplaatst op 07-02-2017
De monteur belde te voren en kwam keurig op tijd. Alleen heeft hij de CV-ruimte zodanig overhoop gehaald dat (zo bleek na een dag) mijn wasmachine-afvoer was gaan lekken. Water van zolder tot beneden...
Bericht van bergsma uit zaltbommel
geplaatst op 07-02-2017
Jammer dat als je een storing doorgeeft je de hele dag thuis moet zijn. De monteur kan wel een half uur van te voren bellen en deed dat ook en heeft het probleem opgelost.
Bericht van Ike uit Houten
geplaatst op 07-02-2017
Nieuwe Remeha Tzerra geplaats door wg, nette monteur alles prima.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...