Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - volgende Laatste
Bericht van Evelien Soeter uit Amsterdam
geplaatst op 08-12-2017
Niet tevreden met de service. Veel extra moeten betalen voor vernieuwing van onderdelen, zelfde dag nog valt de CV-ketel continue uit (terwijl hij dit voorheen nooit deed), volgende dag zijn jullie opnieuw langsgekomen, hiervoor ook weer 30 euro moeten betalen
Bericht van W van der Hoorn uit Haarlem
geplaatst op 07-12-2017
Gisteren monteur geweest voor onderhoud. Blijkt dat ik een zeer oude ketel heb, dus gevraagd om een offerte voor een nieuwe ketel. Die offert was dezelfde middag nog binnen. Dat gaat snel!
Bericht van A.J. Vermeulen uit Naaldwijk
geplaatst op 07-12-2017
Gisteren keurig de CV nagezien, alles in orde, en waar nodig de onderdelen die vervangen moesten worden vooraf laten zien. En zo hoort het. Maar wie de monteur was? Op het betaalbonnetje stond MAESTRO, voor mij kan dat kloppen!
Bericht van Frans uit Hilversum
geplaatst op 07-12-2017
een vriendelijke en serieuse monteur die de ketel weer helemaal klaar gemaakt heeft voor een seizoen storingsvrij stoken.
Bericht van Mevr. I. Hek uit Lopik
geplaatst op 05-12-2017
Ik ben meer dan zeer tevreden. Nadat iemand dacht een ketel te kunnen maken, begon onze nachtmerrie. Een storing in de ketel, we hadden geen warm water meer. Vervolgens deed onze verwarming het niet meer, programmeerbare thermostaat stuk en het ergste was, dat het water door mn lamp, een etage lager, maar beneden kwam. Hij ging alles vervangen, printplaat, driewegklep en nog meer kostbare onderdelen. Ik was net geopereerd aan mn knie en mn man zag het niet meer zitten. Hij was weggegaan en daar zaten we dan, hij zou na het weekend wel weer terug komen. Ik heb hem gebeld en gezegd nooit meer te komen! Ik heb Ferroli gebeld en verwees me naar Warmtegroep, zij hebben direct een monteur gestuurd, een vrouw, wat een aardig iemand en wat heeft ze haar best gedaan. Ze had behoorlijk wat werk en gaf ook aan, dat die persoon een puinhoop ervan had gemaakt. En uiteindelijk heeft ze alles gemaakt. Wat was ik gelukkig, heb direct een contract afgesloten. Nu was helaas mn printplaat wel echt stuk, maar wederom de service was perfect. Ik ben super blij met Warmtegroep.
Bericht van Henk Taris uit Tilburg
geplaatst op 05-12-2017
Sinds 2 jaar heb ik een Comfort x onderhoudsabonnement voor mijn CV-ketel bij Warmtegroep. Jaarlijks wordt tevoren aangekondigd dat de monteur weer komt voor onderhoud. Daarna volgt de definitieve afspraak. Ook al moet de monteur uit Utrecht komen, hij is op tijd. Hij werkt vlot en vakkundig. Ik ben zeer tevreden over Warmtegroep: de manier waarop zij communiceert en over de uitvoering van het onderhoud. Geruststellend!!
Bericht van arthur uit Amsterdam
geplaatst op 05-12-2017
Prima service, monteur Emil was vlot beleefd en helder in uitleg.
Bericht van Koen uit Utrecht
geplaatst op 04-12-2017
De monteur was zeer vriendelijk en kwam deskundig over. Hij nam de tijd om mij uit te leggen wat hij aan het doen was en waarom. Daarnaast had hij veel tips over hoe het beter kon bij ons en die aanbevelingen zal ik op termijn zeker doorvoeren. Dus erg tevreden met de service en de monteur!
Bericht van Annemieke Visser uit Utrecht
geplaatst op 01-12-2017
De monteur belde een half uur van tevoren dat hij eraan kwam en dacht met ons mee over het vervangen de bak van de convectorput. Goede service!
Bericht van Laura uit Hoofddorp
geplaatst op 01-12-2017
Goed gewerkt door leuke monteur Rob dacht ik.
Eerste Vorige - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 224 beoordelingen