Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - volgende Laatste
Bericht van Anouk uit Utrecht
geplaatst op 27-10-2017
Telefonisch werd ik zeer vriendelijke te woord gestaan. Ik heb vervolgens online een abonnement afgesloten en kreeg een voorstel voor een afspraak. Er werd keurig een half uur vooraf gebeld en de monteurs waren zeer vriendelijk en vakkundig. Ik heb er een goed gevoel bij en weet dat ik op hulp kan rekenen indien nodig!
Bericht van O.J. Reuter uit Laren NH
geplaatst op 21-10-2017
Hadden storing (klepje bleed hangen Honeywell) monteur kwam heel snel, prima geregeld! Heeft alles prima opgelost en gelijk grote beurt uitgevoerd. Aardige jongen en zeer bekwaam. Het klepje is al voor de derde keer kapot (Honeywell €115,-) in 8 jaar tijd!! Warmtegroep prima geregeld !
Bericht van Susanne uit De meern
geplaatst op 20-10-2017
De monteur zou tussen 10.00 en 14.00 komen helaas voor mij kwam deze pas om 13.45. Jammer dat ik daarvoor niet op de hoogte ben gesteld. Verder vriendelijke monteurs en prima werk geleverd.
Bericht van Bart uit Utrecht
geplaatst op 19-10-2017
Monteur belde keurig van te voren dat hij onderweg was. Had er al een lange dag opzitten, maar was heel correct en vriendelijk. Bleek dat er wat onderdelen vervangen moesten worden en ook keurig uitgelegd waarom en wat de kosten hiervan zijn. Alweer een goede ervaring dus, maak al jaren gebruik van het onderhoudscontract.
Bericht van noud esselink uit houten
geplaatst op 19-10-2017
Monteur die zich netjes heeft voorgesteld. Goed communiceerde. De cv ketel heeft nagekeken en geen rotzooi heeft achtergelaten. Prima service!
Bericht van Warmte Groep uit Houten
geplaatst op 17-10-2017
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: De familie Boumans uit Zoetermeer is na de geplaatse recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening.
Bericht van Jan van der Wilt uit Ede
geplaatst op 17-10-2017
Net bedrijf met reele prijzen voor het onderhoud, bij een probleem staan ze zonder commentaar dezelfde dag nog voor de deur. Zou alleen fijn zijn als er een exacte tijd afspraak gemaakt zou worden.
Bericht van Ras uit Arnhem
geplaatst op 16-10-2017
De jaarlijkse onderhoudsbeurt, voor de 1e keer verricht door de Warmtegroep, was geheel naar wens! Het vorige bedrijf, deed het ook niet slecht, maar dat bedrijf stopte helaas met dit soort werkzaamheden. Deze ervaring geeft dus weer goede hoop vooor de toekomst. Albert.
Bericht van Petra uit Amsterdam
geplaatst op 15-10-2017
Van begin tot eind super professioneel. Eerste keer onderhoud (was nog nooit gedaan), ketel in zeer slechte staat volgens de monteur en heeft me ook van alles laten zien wat niet goed en zelfs gevaarlijk was. Heeft direct contact met het bedrijf gemaakt, dezelfde dag nog een aanbieding. Deze vergeleken.... en gekozen voor warmtegroepen. Ook het ophangen door kundige mensen zonder een spoor van rommel. Duidelijk de werking uitgelegd en een werbon en factuur direct in de mail. AANRADER!!!!!
Bericht van fam van haaster uit amersfoort
geplaatst op 15-10-2017
Plezierig contact. Fijn om de herinnering te krijgen. Goede service (je voelt de warmte). Leuk dat hier vrouwen in de technische beroepen werkzaam zijn. Redelijk geprijsd. Dank u wel.
Eerste Vorige - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...