Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende
Bericht van Nico uit Hoogvliet
geplaatst op 14-01-2017
Na het melden van een storing kwam diezelfde dag de monteur die storingsdienst had nog langs. Daar mijn onderhoudsdatum ook naderbij kwam is dit ook direct gedaan waardoor ik dus voor die gelegenheid niet meer thuis hoeft te blijven. De storing had niet een direct aanwijsbare oorzaak maar voor alles werd de tijd genomen. Aan het einde van het bezoek was allles gedaan om de klacht te verhelpen en alles werd duidelijk doorgesproken. Al met al was ik heel content met de gehele afhandeling en de snelheid van reactie. Ik ben dus zeer tevreden. Top service
Bericht van Christa Geluk uit Haarlem
geplaatst op 14-01-2017
Voor ons de eerste keer.Monteur stelde zich voor, is heel beleefd en heeft de C.V. keurig gecontroleerd.Er waren geen problemen.Voor ons dus voortaan Warmte Groep. Bedankt voor de service.
Bericht van Barbara uit Dordrecht
geplaatst op 14-01-2017
Nieuwe ketel laten plaatsen door Warmtegroep: prima advies, alles volgens afspraak en prettige monteurs. Aan te bevelen!
Bericht van Jan uit Breda
geplaatst op 14-01-2017
Zeer correct snel en met uitleg uitgevoerde servicebeurt
Bericht van Patrick Tholenaars uit Eindhoven
geplaatst op 14-01-2017
Uitermate tevreden over de monteur, communicatief vaardig wat ik bij een eerder ervaring met een collega bedrijf miste. Daar naast deed hij zijn werk naar mijn mening zeer kundig. Ook het callcenter was zeer duidelijk en informatief.
Bericht van Maarten Kroes uit Den Haag
geplaatst op 14-01-2017
Prima en flexibel afspraken mee te maken die ook perfect nagekomen worden. Keurige en vriendelijke installateurs en onderhoudsmensen die meedenken en efficient te werk gaan en dit alles tegen zeer redelijke prijzen. Erg tevreden !
Bericht van Meike Ansems uit Rotterdam
geplaatst op 14-01-2017
Deskundig onderhoud. De monteur werkte met aandacht aan de ketel en gaf goede uitleg.
Bericht van jan esbach uit etten leur
geplaatst op 14-01-2017
Keurige en vakkundige behandeling! Een aanrader.
Bericht van R.P. Band uit Amsterdam
geplaatst op 14-01-2017
Na een zeer slechte en nare ervaring met de Gas OnderhoudsKombinatie heb ik eind 2014 mijn nieuwe C.V.ketel bij de Warmtegroep gekocht. Deze week ging mijn onderhoudscontract in en is een monteur langs geweest. Terwijl de monteur van de Gas OnderhoudsKombinatie meestal alleen een blik wierp en binnen 1 minuut weer was vertrokken, heeft de monteur van de Warmtegroep de ketel aan gedegen inspectie onderworpen, ook was hij zeer vriendelijk. En het contract is ook nog eens aanzienlijk goedkoper dan dat van de Gas OnderhoudsKombinatie. Tot zover zijn mijn ervaringen met de Warmtegroep zeer positief en kan ik ze iedereen aanbevelen.
Bericht van Karin Wigman uit Haarlem
geplaatst op 14-01-2017
De monteur kwam keurig op tijd voor het service onderhoud. Er is een metertje vervangen en het onderhoud is prima uitgevoerd. De monteur vertelde vooraf welke werkzaamheden hij wilde uitvoeren en wat de daarbij behorende kosten zijn. Deze waren heel redelijk gezien onze andere ervaringen met CV bedrijven. De ruimte werd heel netjes achter gelaten. Tot de volgende keer zou ik zeggen!!
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...