Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - volgende Laatste
Bericht van Batenburg uit Zoetermeer
geplaatst op 16-11-2017
Vrijdagmiddag valt de CV kerel uit. Meteen gebeld en nog dezelfde middag gerepareerd. Geen voorrijkosten, alleen het onderdeel.
Bericht van B.P. Hermans-Flaton uit Lisse
geplaatst op 16-11-2017
Eerste keer cv-onderhoud via Warmte Groep èn voor herhaling vatbaar. Fijne klantenservice die meedenkt en een kundige monteur die vertrouwen wekt. Ik zeg: tot volgend jaar!
Bericht van PJC Dorshorst uit Malden
geplaatst op 16-11-2017
Op 13 november 2017 is door medewerkers van de warmte groep in onze woning de mechanische ventilatie schoongemaakt en een nieuwe zuinige ventilatie-unit aangebracht. Vakkundige en vriendelijke monteurs. Kortom net als bij de jaarlijkse onderhoudsbeurten, zeer tevreden!
Bericht van Mark van der Meer uit VLEUTEN
geplaatst op 12-11-2017
Na een hardnekkig probleem gehad te hebben met het afslaan van onze ketel heeft de monteur Maarten het opweten lossen en hebben wij gelukkig veel geld op een nieuwe ketel kunnen besparen
Bericht van Desire Aben uit Beuningen
geplaatst op 11-11-2017
Wederom weer keurig behandeld. Duidelijk over de kosten. Vriendelijke monteur
Bericht van Michael uit Leiderdorp
geplaatst op 11-11-2017
Prima bevallen, nieuwe ketel netjes en snel gemonteerd. Professionele en vriendelijke monteurs. En vooral duidelijkheid over de kosten zonder gedoe achteraf.
Bericht van Trudy Takke uit Utrechtse heuvelrug
geplaatst op 10-11-2017
Na jaren genoegen te hebben genomen met een te logge leverancier, nu een vakkundig en duidelijke onderhoudsbeurt gehad, niet eerder mee gemaakt! Ben heel blij met deze overstap!
Bericht van Petra uit Zoeterwoude
geplaatst op 10-11-2017
Onze storing is uitstekend afgehandeld. De monteur was vriendelijk en zeer kundig. We hebben meteen een onderhoudscontract afgesloten. Ik raad iedereen dit bedrijf aan.
Bericht van Verploegen uit Rotterdam
geplaatst op 10-11-2017
MODERN BEDRIJF …. aangemeld via een formulier op de website … direct een bevestiging ... binnen een paar dagen en afspraak voorstel … na mijn bevestiging een mail dat alles vast stond … twee dagen voor de afspraak een herinnering. Jonge vakman die na inspectie op zijn tablet liet zien wat de prijzen van de te vervangen materialen waren die hij na mijn toestemming ging vervangen en de ketel verder afstellen met allerlei apparatuur. Ook weer afgerekend op de tablet waarna ik direct de factuur en werkbon met alle gemeten gegevens in mijn mail kreeg. Een verademing na het bedrijf dat ik hiervoor had die maar wat gokte met de prijzen en naar nu bleek de berekende onderdelen niet vervangen had.
Bericht van B.van Oers uit Capelle a/d Ijssel
geplaatst op 10-11-2017
Eerste ervaring met warmtegroep was positief. Vakkundig geholpen,zeer tevreden.
Eerste Vorige - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 228 beoordelingen