Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - volgende Laatste
Bericht van M. Vis uit Ouderkerk
geplaatst op 07-10-2017
Mijn 1e ervaring met service warmtegroep was ok. Echter is de digitale werkbon niet goed doorgekomen (onvolledig ingevuld). Is niet de versie die zichtbaar was toen ik tekende. Dus dit systeem valt nog te verbeteren.
Bericht van Victor uit Maarssen
geplaatst op 07-10-2017
Erg vriendelijke en behulpzame monteur.
Bericht van H.J. van Bloemendaal uit Harderwijk
geplaatst op 07-10-2017
Vorige week onderhoud uitgevoerd. Moesten een aantal onderdelen worden vervangen. Er werd van tevoren goed aangegeven wat dit zou gaan kosten. Prima service!
Bericht van Wim Kooijman uit Werkhoven
geplaatst op 07-10-2017
Wij zijn tevreden over het onderhoud van de ketel, maar zeer ontevreden over de prijzen die worden berekend voor de extra materialen. Die prijzen zijn zeker 50% te hoog. Er wordt wel overlegd over de extra kosten, maar dan ligt de ketel al uit elkaar. Ook het extra werk in de vorm van de aanpassing van de afvoer was geen succes. Helaas het was de eerste en de laatste keer met de Warmtegroep uit Houten.
Bericht van j.v.koningsbruggen uit Wijchen
geplaatst op 07-10-2017
Na inspectie van de ketel uitvoerig en overzichtelijk de gebreken laten zien en zonder opdringerig te zijn de voor- en nadelen genoemd. Vriendelijke behandeling. Top
Bericht van S.Brouwers uit Rotterdam
geplaatst op 07-10-2017
dit is onze 3de jaar dat we onze cv ketel laten onderdouden door warmtegroep. 3 x andere monteurs in huis gehad en 3x een tevreden klant . vriendelijke monteurs en makkelijk met pin af te rekennen. gr S.Brouwers Rotterdam
Bericht van Termaaten uit Zeist
geplaatst op 07-10-2017
Wij zijn zeer tevreden over uw bedrijf en monteur! Alles klopt.hopende tot volgend jaar!
Bericht van Nelleke Duppen uit Delft
geplaatst op 07-10-2017
Ik ben erg tevreden over de dienstverlening van de Warmte Groep. Toen de monteur wat verlaat was, belde hij netjes om dat aan te geven. Hij voerde de controle van de ketel zorgvuldig uit, loste een bestaand probleem op en gaf daarover goeie duidelijke uitleg. Dat geeft vertrouwen.
Bericht van H.Broers uit Amsterdam
geplaatst op 07-10-2017
Dit jaar aangemeld voor onderhoudsabonnement kreeg netjes een afspraak ingeplant en een paar dagen ervoor nog een herinneringsmail. De monteur was een vriendelijke en kundige man die erg netjes heeft gewerkt. De eerste ervaring was meteen een positieve en kan er weer een jaar tegen aan.
Bericht van Sandra de Wit uit Hilversum
geplaatst op 07-10-2017
Mijn eerste ervaringen met Warmtegroep zijn prima. Beleefde monteur. Ik ben verrast door de correcte en snelle administratieve processen. Dit is typisch een voorbeeld zoals bedrijven met hun klanten om zouden moeten gaan.
Eerste Vorige - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...