Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - volgende Laatste
Bericht van Jeffrey Kortbeek uit Almere
geplaatst op 24-07-2018
Beste warmtegroep, De service bij de laatste onderhoudsbeurt 23-07-2018 was weer top. Netjes op tijd en aardige monteur die zich ook netjes voorstelde. Ben niet anders gewend van jullie want de plaatsing in 2015 van de ketel was top alsook de onderhoudsbeurt vorige jaar. Warmtegroep is een aanrader. Jeffrey Kortbeek
Bericht van Gerwin uit Woerden
geplaatst op 24-07-2018
Heb een wat oudere ketel die vier jaar geleden op 21 jarige leeftijd in onderhoudscontract is genomen, maar nadat ik klant geworden is na 2 jaar eenzijdig het contract door Warmtegroep beeindigd (zonder andere aanleiding dan bij aanvaarding bekend waren), zodat men alleen nog eenmalig onderhoud wil uitvoeren en ik bij storingen alle kosten zelf moet betalen. Dat is niet de service die ik verwacht.
Bericht van A.J.M.Vet uit Diemen
geplaatst op 24-07-2018
Prima
Bericht van JP de Kwant uit Utrecht
geplaatst op 24-07-2018
Met dit weer denk je niet aan het maken van een afspraak om de cv-ketel te laten nakijken. Warmtegroep plant in overleg ieder jaar een afspraak in, reuze makkelijk. Enkele jaren geleden hadden we een defect, wat te wijten was aan een fabrieksfout. Er is toen netjes geregeld dat er een monteur langs kwam van de fabrikant. Keurig afgehandeld.
Bericht van Erica uit Abcoude
geplaatst op 24-07-2018
Professionele, goede, vriendelijke service.
Bericht van Linda van Rooijen uit Vleuten
geplaatst op 19-07-2018
Beste Warmte Groep, Hartelijk dank voor de prettige eenmalige onderhoudsbeurt op woensdag 11 juli. Ik ben zeer content met de manier waarop is gecommuniceerd, zowel voorafgaand aan het bezoek (een half uur voorafgaand netjes gebeld) en tijdens het bezoek. Er is duidelijk uitgelegd wat er vervangen moest en kon worden met bijbehorende consequenties. Tevens prettige monteurs qua persoonlijkheid en werkwijze. Ik heb mij zeer op mijn gemak gevoeld op het moment dat zij in ons huis waren op woensdag 11 juli, dat is wel eens anders geweest bij voorgaande servicehouders.
Bericht van j van asperen uit zoetermeer
geplaatst op 19-07-2018
voor het onderhoud van onze cv-ketel in ons huisje in Ermelo zijn wij heel tevreden.goede uitleg over de problemen en goede klant vriendelijkheid.
Bericht van Imp uit Den haag
geplaatst op 18-07-2018
Agressieve werkwijze en niet vriendelijk
Bericht van Tim uit Rotterdam
geplaatst op 18-07-2018
We zijn goed geholpen - jaarlijkse controle resulteerde in wat onderdelen die vervangen moesten worden maar dit werd netjes van tevoren besproken en de uiteindelijke kosten waren schappelijk en netjes gespecificeerd in de factuur die ik per email ontving.
Bericht van C. Vonk uit Utrecht
geplaatst op 17-07-2018
Duidelijke uitleg van de werkzaamheden.
Eerste Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...