Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - volgende Laatste
Bericht van J.M.van Lit uit Rotterdam
geplaatst op 07-10-2017
Eerste ervaring helaas niet zo positief.Kort na vertrek van de monteur na het uitvoeren van een servicebeurt aan onze,goed werkende, jonge CV ketel,bleek de monteur een geheel niet werkende installatie achtergelaten te hebben. Na telefonisch contact zijn 's-middags 2 andere monteurs geweest die constateerden dat de manometer kapot was,de ketel helemaal leeg en het expansievat helemaal vol! De analyse en reparatie van het probleem is deskundig en vriendelijk uitgevoerd, maar heeft mij wel op onverwachte extra kosten gejaagd.Dat was wellicht niet nodig geweest als de eerste monteur de werking van de installatie had gecontroleerd voordat hij vertrok. Al met al is mijn klacht overigens vlot en correct afgehandeld. Gezien de overige recensies ga ik er dan ook maar vanuit dat mijn aanvankelijk teleurstellende ervaring een incident was. In alle andere opzichten een dikke voldoende voor Warmtegroep!
Bericht van Nico Benkoff uit Haarlem
geplaatst op 07-10-2017
Hallo ik ben super tevreden van warmtegroep service.Ik blijven áls vast klant.Dank U
Bericht van Manfred De Ruijter uit KRIMPEN AAN DE LEK
geplaatst op 07-10-2017
De monteur is gisteren bij ons geweest voor de 1e service beurt aan onze cv ketel. Wat een verschil met onze vorige ketel en servicemonteur! Hij was veel langer bezig ik zei al tegen mijn man zou er iets kapot zijn? Maar nee hoor hij checkte alles uitgebreid.na afloop laten zien op een ipad wat hij had gedaan en konden ook gelijk pinnen. Heel netjes zijn zeker tevreden! Ook met de prijs 78 euro.
Bericht van P.C.A. Heijnen uit Roosendaal
geplaatst op 07-10-2017
Wij zijn zeer tevreden over de laatste onderhoudbeurd!
Bericht van E. Geertsema uit Apeldoorn
geplaatst op 07-10-2017
Een storing aan de ketel is met goed advies verholpen. Verder is er een onderhoudsbeurt verzorgd. Keurig werk tot de volgende onderhoudsbeurt.
Bericht van Robin Meijer uit Amsterdam
geplaatst op 07-10-2017
Prima ervaring gehad met Warmtegroep. Afspraak ging makkelijk, uitermate vakkundige en prettige monteur, die de tijd nam om me uitleg te geven. En dat allemaal voor een redelijke prijs. Uitermate tevreden, kan Warmtegroep iedereen aanraden.
Bericht van Joop osterhaus uit Houten
geplaatst op 07-10-2017
Heel vriendelijk en klantgericht ga zo vooral door. Bedankt
Bericht van j.baronner uit lelystad
geplaatst op 07-10-2017
zeer goede service erg tevreden over de monteur klasse
Bericht van H.J.Busbroek uit Woudenberg
geplaatst op 04-10-2017
Wij zijn zeer tevreden over de laatste service-beurt. Er waren een paar kleine onderdeeltjes aan vervanging toe. De monteur overlegde dat eerst en vertelde wat de hiermee gemoeide kosten waren waarna tot vervanging werd overgegaan. Chapeau!!
Bericht van M.Kraan uit montfoort
geplaatst op 04-10-2017
Er zijn wat onderdelen vernieuwd de onderhouds beurt is naar tevredenheid uitgevoerd.
Eerste Vorige - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...